Haha, ser det vwldig for meg nå. Glad samvi har sovnet, ler høyr for meg selv her.Ja! Se føre deg 20 kvinnfolk nå klamre seg for livet![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, ser det vwldig for meg nå. Glad samvi har sovnet, ler høyr for meg selv her.Ja! Se føre deg 20 kvinnfolk nå klamre seg for livet![]()
Haga, visdte egga mine egentlig drista degHAHA!! Ja, nå benygner jeg også!! Kom å ta meg!!![]()
Ja sant det. Lese kan man gjøre senereMå nesten bare gjøre det i denne farten![]()
Hahah, ja for det forsto jeg%^Deree skriver jo i et sted sto det![]()
Aha nå er jeg sikkert trøtt, for eg forstår iingwntingDa er det bare å begynne å ture så kanskje den fir seg![]()
Haga, visdte egga mine egentlig drista deg![]()
næææ....mer sliten i hode i grunn!Begynner er e å bli slitne i fingrene eller?
I fingeren ihvertfall. Skruver med enn fingrBegynner er e å bli slitne i fingrene eller?
Haah! Han hadde nok teudd du har klikkaHaha, ser det vwldig for meg nå. Glad samvi har sovnet, ler høyr for meg selv her.
Ja det tar jo på. Dubhar jo gjort masse indag ang huset gsånæææ....mer sliten i hode i grunn!![]()
Ja tenk hvor morsomt det erJa sant det. Lese kan man gjøre senere![]()
Aha nå er jeg sikkert trøtt, for eg forstår iingwnting![]()
Md en finger ja. Ja da tenker jeg den er slitenI fingeren ihvertfall. Skruver med enn fingr![]()
Haha, zet gjorde jegJa, du lurte meg du!!!![]()
jep, har vært e n lang dag!Ja det tar jo på. Dubhar jo gjort masse indag ang huset gså
Haha, husker jeg prøvde å lese gjennom den forrige gangen vi hadde sånn, og jeg lo og lo til krampa toknmegJa tenk hvor morsomt det er![]()
I fingeren ihvertfall. Skruver med enn fingr![]()
Det teor jeg han hadde d jaHaah! Han hadde nok teudd du har klikka![]()