Frøkenh lurte på om hun skulle ta hinte når appen bare kastet henne utmen vi forlater ALDRI!!!!!
![]()
HELT RIKTIG!!! Her lar vi oss ikke pille på nesen!! Den appen bør passe seg egentlig!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Frøkenh lurte på om hun skulle ta hinte når appen bare kastet henne utmen vi forlater ALDRI!!!!!
![]()
Klatring på lists er velsig bea!!![]()
Hahah det var utydligHenger nesten ikke med i svingene her, dte skriver ho don bare set!![]()
Hahah det var utydligHenger nesten ikke med i svingene her, dte skriver ho don bare set!![]()
Jaa! Vi kan bli hiiiissigHELT RIKTIG!!! Her lar vi oss ikke pille på nesen!! Den appen bør passe seg egentlig!!![]()
Jaa! Vi kan bli hiiiissig![]()
Nei, da får vi bare mwr lyst til å klamre osd fast! DERE BLIR IKKE KVITT OSS, HØRER ZERE?!Frøkenh lurte på om hun skulle ta hinte når appen bare kastet henne utmen vi forlater ALDRI!!!!!
![]()
Haha, ja er det man må gjøre seelv om jeg liker litt sammenhengDet holder å lese de siste og kaaste seg inn![]()
Deree skriver jo i et sted sto detHahah det var utydlig![]()
Det appen bør passr aeg veldig!HELT RIKTIG!!! Her lar vi oss ikke pille på nesen!! Den appen bør passe seg egentlig!!![]()
Uteooolig mangeog vi er mange!!!
Det er set vi er!og vi er mange!!!
Ta deg?Spørsm om vi kommer så lang ta meg ;O
Det appen bør passr aeg veldig!
Ja! Se føre deg 20 kvinnfolk nå klamre seg for livetNei, da får vi bare mwr lyst til å klamre osd fast! DERE BLIR IKKE KVITT OSS, HØRER ZERE?!
Uteooolig mange![]()
Det er set vi er!![]()
Må nesten bare gjøre det i denne fartenHaha, ja er det man må gjøre seelv om jeg liker litt sammenheng![]()
Tror ikke set. Np lan den anfre seg! Den har gitt sef ut mwd feil folk!Den vet ikke hvem de tuller meg rtor jeg...