Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den er veldig sliten og klar for mitt hvile snart trpr begMd en finger ja. Ja da tenker jeg den er sliten![]()
Hihi ja nåå filk detDere skriver i ett sety ! Nå da?![]()
Me tooDen er veldig sliten og klar for mitt hvile snart trpr beg![]()
Ja det skjønner jeg. Vi har jobba bra i dag altså. Og særlig dere som har dratt lasset i dagDen er veldig sliten og klar for mitt hvile snart trpr beg![]()
Haha lurer på om det hadde funktetDa er det bare å begynne p true så kanskje den gor seg!![]()
Tror fingrene har godt av å være uthvilte til i morraMe too![]()
hehe, min ogsåTror fingrene har godt av å være uthvilte til i morra![]()
Haha, ja det er noo ikke få gullkornHaha, husker jeg prøvde å lese gjennom den forrige gangen vi hadde sånn, og jeg lo og lo til krampa toknmeg![]()
Haga, det var bra!Hihi ja nåå filk det![]()
Hahabja flaxDet teor jeg han hadde d jabrs latteren min ikke velket han
![]()
Haha, ja det er noo ikke få gullkorn![]()
Synes vi har jobbet vwkdig bta hele gjengen!Ja det skjønner jeg. Vi har jobba bra i dag altså. Og særlig dere som har dratt lasset i dag![]()
Og a var lissuz med også, og hun hadde sånn pervo-mobil. Det kom så mye saftig ut avvden mobilen at du aner ikke! Holdt på åntisse på meg flere gangerHaha, ja det er noo ikke få gullkorn![]()
Det tror jeg ogTror fingrene har godt av å være uthvilte til i morra![]()
Det køarer di lett!Jeg må ha 16 innlegg til i dag! Må stoppe på rindt tall![]()
Ja det var deilig. Hjalp med tidlig oppdatering fra Jane t om stillingenSynes vi har jobbet vwkdig bta hele gjengen!Søtlig sizen motet sank litt i går. Drilig at det kom tilbske i dag
![]()