Hahah ja! En tråd for de som er lei segDen skulle stått somntopprtåd når man trenger en god latter![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahah ja! En tråd for de som er lei segDen skulle stått somntopprtåd når man trenger en god latter![]()
Det har du all grunn til!Hihi jepp!! *stolt*
Tipper drt har gått hsnske fort st pgFår bare hååe ikke det har fått like fort unna inne på april og augist![]()
Vi er så flinke!!Det har du all grunn til!![]()
Ja det hadde vært noe. Men er vel sikkert håpløst å finne sen igjen. Er jonevigjeter siden den ble lagetHahah ja! En tråd for de som er lei seg![]()
Ja, gwr går set u naBra! I dette tempoet her går det jo på null kmma niks![]()
Ja har nokdessver det.Tipper drt har gått hsnske fort st pg![]()
haha..ei lita luremus i dag, duNåmer deet 20 igjen. Er visst ikke så god på hueregning![]()
Det var det daFår bare hååe ikke det har fått like fort unna inne på april og augist![]()
Ååh, hef vil se!:/Ja det hadde vært noe. Men er vel sikkert håpløst å finne sen igjen. Er jonevigjeter siden den ble laget
Haha, ja, luremus er jeg alltid. Menngod grunn til nickethaha..ei lita luremus i dag, du![]()
Kan jo prøve å finne den. Men får ta det etter på når alle andre har lagt segÅåh, hef vil se!:/
JaaJa det hadde vært noe. Men er vel sikkert håpløst å finne sen igjen. Er jonevigjeter siden den ble laget
litt luring er alltd lov vei tdu!Haha, ja, luremus er jeg alltid. Menngod grunn til nicket
må jo lure litt for åmfåder med![]()
De jar nok kjørt hardt de også ja. Men de har vel også familie åmta seg av i helga, så de får vel heller ikke kjørt like mye daDet var det da![]()
Skal sjekke litt opp jeg. Natta !Jaakanskje om vi søker pervo lissuz
haha eida!' NÅ er det kveld
natti!
Nå er det bare 13 igjenlitt luring er alltd lov vei tdu!
Nå er det snart natta hher alrså....
Stakkar da...er vel sulten..Nå er det bare 13 igjen
men spørs om frøkna vil la meg sitte opp emr nåmgitt,,,. Æsj altså, hun har begynt å mase på mat så tidlig nå![]()
Jammen søren da, forrige uke sov hun jo til 04-05 før mat, hun kan da ikke snu så fort? Hun får jo mat på fdagtid og. Blir jobhelt feil å snundøgnet sånnStakkar da...er vel sulten..
hehe...og nå som de re sååå nære...![]()