Tlppisk! Np som du er så nære:/Nå er det bare 13 igjen
men spørs om frøkna vil la meg sitte opp emr nåmgitt,,,. Æsj altså, hun har begynt å mase på mat så tidlig nå![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tlppisk! Np som du er så nære:/Nå er det bare 13 igjen
men spørs om frøkna vil la meg sitte opp emr nåmgitt,,,. Æsj altså, hun har begynt å mase på mat så tidlig nå![]()
kanskje bare klar for litt fredagskos eller mammsakos..Jammen søren da, forrige uke sov hun jo til 04-05 før mat, hun kan da ikke snu så fort? Hun får jo mat på fdagtid og. Blir jobhelt feil å snundøgnet sånn![]()
Nå har det vært mammakos i tre netter, jeg er helt gåen jeg. Senga vår er møkk å sove i, altfor myk, ulike madrasesr med ulik høyde. Jeg ligger klemt i kidten i samme stilling hele natta. Bekken og rygg er så vinde om morran at jeg knapt kommer meg utnav seng.a.kanskje bare klar for litt fredagskos eller mammsakos..![]()

Huff, kjedelog. Men det er vel bar en fase, så det går sv,el over igjen sånn som alt annetHrr våkner minsten igjen aølrtede og:/
Js, sstsee på der. Yror det er den krsbbinga. Hsnske prlver så hsrdt og få det til om dagdn.Huff, kjedelog. Men det er vel bar en fase, så det går sv,el over igjen sånn som alt annet![]()
Her hsrdt drt blitt skravlet son bsre det jaHer hsr jeg vørt borte i err par tomer,og der ehar skravlet 18 siser salleredeDer e er flunke
![]()
Dre et flinkeHer hsrdt drt blitt skravlet son bsre det ja![]()
Vi får håpe detDe jar nok kjørt hardt de også ja. Men de har vel også familie åmta seg av i helga, så de får vel heller ikke kjørt like mye da![]()
Fant du ut noe?Skal sjekke litt opp jeg. Natta !![]()
Fanatstisk god ide!!!Den skulle stått somntopprtåd når man trenger en god latter![]()
Hehe, godd morgen din deg også!God morgren slle sammeblandingen!![]()
DET KAN JEG TRNKE MEG, JEG SKAL SNART TA EN DUSJ SELV. WOW, SÅ MYE FLINKJERE JEG ER TIL Å SKRIVE RIKTIG PÅ PCV:dGOD MORGEN ALLE SAMEN! DET VAR DEILIG MED EN DUSJ!![]()
Det gjør seg vektleggingenGOD MORGEN ALLE SAMEN! DET VAR DEILIG MED EN DUSJ!![]()
Neio, dere. Nå må jeg gå i dusjen. Titter in nom etterpå igjen, men blir nok kanskje litt mer stille fra meg i dag.
Men ikke vær redde, I'll be backj!![]()
Tudeb takk!Hs en fun dagSå skrsvles vi senrer!