Haha ja, hadde virkelig begynr lure på ham og om han satt i sogaen of lo høyr gpr Eg selvHahabja flax![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha ja, hadde virkelig begynr lure på ham og om han satt i sogaen of lo høyr gpr Eg selvHahabja flax![]()
I morgenPrøv så får vi se![]()
Ja santHaha ja, hadde virkelig begynr lure på ham og om han satt i sogaen of lo høyr gpr Eg selv![]()
heheI morgenhuhi
Gratulerer minnelli med innlegg nr 300!![]()
Hurra! Gratiøerer!Gratulerer minnelli med innlegg nr 300!![]()
Ja de fikk jeg meg meg!!:dOg a var lissuz med også, og hun hadde sånn pervo-mobil. Det kom så mye saftig ut avvden mobilen at du aner ikke! Holdt på åntisse på meg flere ganger![]()
God natt, sov godt!Ja santhehehe! Enten eller så hadde han bate snudd segnå rista på hodet! Men nå er det katta
(natta)
Huhei! starta vi ikekd enne tråden i dag da? Jammen går det fort for seg når vi kommer igangYeye!! heoi vhor det grå!![]()
Jeg stiller opp!jada, bare det er noen her og skravle med![]()
Zet gjorde vi, den har fårt veldig unnaHuhei! starta vi ikekd enne tråden i dag da? Jammen går det fort for seg når vi kommer igang
i tillegg til idolskravlern![]()
Jeg gjelper til så jllart!Hjelp meg til 10400 innlegg da jenter!
barer 20 igjen![]()
Den skulle stått somntopprtåd når man trenger en god latterJa de fikk jeg meg meg!!:d
Hihi jepp!! *stolt*God natt, sov godt!suoer innsats, dette ble jo langt ocer de 9 straffeinnlegge!
![]()
Får bare hååe ikke det har fått like fort unna inne på april og augistZet gjorde vi, den har fårt veldig unnaja
Hjelperc deg, hjelper deg!!Hjelp meg til 10400 innlegg da jenter!
barer 20 igjen![]()
Bra! I dette tempoet her går det jo på null kmma niksJeg gjelper til så jllart!![]()
Nåmer deet 20 igjen. Er visst ikke så god på hueregningHjelperc deg, hjelper deg!!![]()