Nei, det var ikke skummelt i det he tattVar veldig koselig å møte deg ogs! Ikke var det skummel heller![]()
var så koselig atte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, det var ikke skummelt i det he tattVar veldig koselig å møte deg ogs! Ikke var det skummel heller![]()
haha...tro ikke det blir lett og bli kvitt de da!Nei, vskfte overse at de prøver kaste meg ut. Dere vlir ikke kvitt meg så lett![]()
Nei, det var ikke skummelt i det he tatt
var så koselig atte![]()
Ja det rro jegJA!!! Må vo være rekort i antallv verdens,etere her!!![]()
Nei!! De blir aldri kvitt oss!!Nei, vskfte overse at de prøver kaste meg ut. Dere vlir ikke kvitt meg så lett![]()
Neu, de er jo mennNei, de skjønner ikke det. Men det er forsåvid t det samme. Er ikke så viktig for dem å skjønne alt![]()
VI er jo verdensmestere hele gneng :O)Ja det rro jeg![]()
Never ever!Nei!! De blir aldri kvitt oss!!
Nei, absoøutt ikkehaha...tro ikke det blir lett og bli kvitt de da!![]()
da bare henger sdet seg tror jeg det stodahvafornoe??
da bare henger sdet seg tror jeg det sto![]()
Nå såg jeg føre meg to gaalne damer som tviholder på pc'n sin og hyyyylerNever ever!![]()
Nei!! De blir aldri kvitt oss!!
Søren, vi skriver jo såmdet raser på med sider! Rekke rjo ikke lese halvparten en gang !![]()
Det holder å lese de siste og kaaste seg innSøren, vi skriver jo såmdet raser på med sider! Rekke rjo ikke lese halvparten en gang !![]()
Nå såg jeg føre meg to gaalne damer som tviholder på pc'n sin og hyyyyler![]()
Frøkenh lurte på om hun skulle ta hinte når appen bare kastet henne utHaha! Noen som truer med å ta de fra dere?![]()
Klatring på lists er velsig bea!!Hehe, er jo det som er bra! Da blir det klatring på lista kanskje![]()