Ja det går supert Har fått forlenga vikariatet mitt til 19.juni, så det er bra.Usj.. Det orker vi ikke haha....
Går det bra på jobben din? :-D
Fått masse skryt både fra PPT, sjefen og mora til ungen jeg jobber med. Så det er morro.
Enn med deg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det går supert Har fått forlenga vikariatet mitt til 19.juni, så det er bra.Usj.. Det orker vi ikke haha....
Går det bra på jobben din? :-D
God morgen
Prøvde med potte igår. 1.gang tissa hun
2.gang bæsja
Idag tissa. Yey! :-D :-D
Hva gjør dere?
God lørdag
Vi var ute å spiste tapas i går. Himmel det var så mye forskjellig god mat! vi skulle egentlig på kino etterpå, men jeg var så sliten så vi kjøpte kinogodt og dro hjem.
Sovna på sofaen 21.30 jeg Romantisk
Nydelig vær her og 15 grader allerede nå på morran. Så må bare få gjort unna husarbeid så vi kan komme oss ut på tur.
Skal kjøre ut til hytta hvor Hermine er etterpå.
Så flott :-D Vet du hva som skjer etter sommeren?Ja det går supert Har fått forlenga vikariatet mitt til 19.juni, så det er bra.
Fått masse skryt både fra PPT, sjefen og mora til ungen jeg jobber med. Så det er morro.
Enn med deg?
Stas :-DSå flink jente her er det omtrent aldri bæsjebleier på Liana mer! Godt!.. men hun små-tisser i bleia enda da.
Stas :-D
Da er Liana flink og....
Blir nok bleiefrie ila sommeren. Målet her :-D :-D
Alt bra med dere?
Ja, mye lettereDet er målet her å.. skal trene mye mer med det i ferien syns det er lettere å fokusere ordentlig når vi er hjemme
Ja, mye lettere
Skal bli flinke å øve masse :-D
Var sjeldent tørre bleier her heller før vi bare tok de bort og hadde henne på do mye oftereJa det kommer seg fort så lenge dem vil selv hender hun sier ifra at hun må tisse å, men da bare om hun har holdt seg en stund å må tisse mye.. hehe..men sjeldent bleia er helt tørr, så da har jeg ikke latt hun gå rundt uten bleie enda
Det har jeg erfaring med også, at bleien måtte bort for at småtissingen skulle avta og etterhvert stoppe helt opp.Var sjeldent tørre bleier her heller før vi bare tok de bort og hadde henne på do mye oftere
Hvis hun sier ifra at hun må tisse så er jo det et supert tegn på at hun er klar
Var sjeldent tørre bleier her heller før vi bare tok de bort og hadde henne på do mye oftere
Hvis hun sier ifra at hun må tisse så er jo det et supert tegn på at hun er klar
Vi starta også på helg, og så nært ferie at det bare var en uke eller to med litt uhell i bhg før vi tok ferie og fikk henne helt bleiefri hjemmeJa derfor jeg skal fokusere mer på det når vi har ferie dem i bhgen er nok ganske flinke virker det som.. og Liana vil selv gå på do oftere der enn her jeg kan jo selvfølgelig prøve i en helg her da, men i ukedagene er alle mer slitne og vanskeligere
Grattis! Så herlig å ha levert daGood day!
ENDELIG er den forferdelige norskbesvarelsen levert. Ingen eksamen har fått meg til å tvile så mye på min egen kompetanse altså..Det er så vondt å sitte i tre dager og ikke forstå hva oppgaven spør etter. Håper bare jeg slipper å ta den opp igjen!
Så det var litt snakk om bleieslutt her. Er det noen av de små som ikke sover med bleie om natta og som holder deg tørre?
Vi har også perioder med litt uhell. Ser ikke noen sammenheng i det, annet enn at hun rett og slett drikker mye og har det travelt i lek. Hadde nettopp en slik periode hvor det var uhell både natt og dag. Men det gikk over like fort som det kom.Det har jeg erfaring med også, at bleien måtte bort for at småtissingen skulle avta og etterhvert stoppe helt opp.
T var "værst" på det der. Han kunne tas på do oftere enn èn gang i timen og likevel tisse i bleien.
Lillebror har enda endel tilbakefall med småtissing og mange uhell på samme dag. Men det henger ofte sammen med når det er lenge siden han har fått bæsjet. Da tisser han han ofte og har ikke helt tid til å kjenne at det kommer mer...
Moro å lese om at flere snart er klare for bleieslutt =) Det er en spennende periode med mye uhell i vente
Godt når det går mot sommer og varmere vær!
Gratulerer med 100%-stilling!!Grattis! Så herlig å ha levert da
Hermine har vært tørr på natta og sovet uten bleier i 1/2 år nå
Går supert! Som regel våkner hun og kommer inn til oss når hun må tisse, eller roper på oss. Har særdeles sjeldent uhell på natta, max en gang i måneden kanskje.
Nei, hun var tørr hele natta så tok bare bort bleiene jegGratulerer med 100%-stilling!!
Ja, jeg syntes å huske at du begynte bleieslutt om natta for ei stund sida. Brukte du sånne treningstruser eller noe?
Lurer litt på hvordan vi skal gå frem..