SKAL VI PRATE?

Usj.. Det orker vi ikke haha....
Går det bra på jobben din? :-D
Ja det går supert :D Har fått forlenga vikariatet mitt til 19.juni, så det er bra. :)
Fått masse skryt både fra PPT, sjefen og mora til ungen jeg jobber med. Så det er morro.

Enn med deg?
 
God morgen :)
Prøvde med potte igår. 1.gang tissa hun
2.gang bæsja
Idag tissa. Yey! :-D :-D

Hva gjør dere? :)

Så flink jente:D her er det omtrent aldri bæsjebleier på Liana mer! Godt!.. men hun små-tisser i bleia enda da.
 
God lørdag :)

Vi var ute å spiste tapas i går. Himmel det var så mye forskjellig god mat! :D vi skulle egentlig på kino etterpå, men jeg var så sliten så vi kjøpte kinogodt og dro hjem. :p

Sovna på sofaen 21.30 jeg :eek: Romantisk :p

Nydelig vær her og 15 grader allerede nå på morran. :cool: Så må bare få gjort unna husarbeid så vi kan komme oss ut på tur. :)

Skal kjøre ut til hytta hvor Hermine er etterpå.

Jeg misunner dere veldig! Haha håper dere nyter tiden og får slappet av og gjort ting dere ellers ikke ville gjort :) ikke lett med tre barn og ett sted å lempe dem av på:confused:
 
Ja det går supert :D Har fått forlenga vikariatet mitt til 19.juni, så det er bra. :)
Fått masse skryt både fra PPT, sjefen og mora til ungen jeg jobber med. Så det er morro.

Enn med deg?
Så flott :-D Vet du hva som skjer etter sommeren? :)

Trives veldig godt på jobben. Og i sommer skal jeg jobbe på herregård og hotellet. Greit å bytte på litt :)
 
God morgen jenter :)

Her regner det idag. Det har vært en veldig kald vår må jeg si! Blåst hver dag omtrent:confused: og ganske kald vind haha.. håper vi får sommer snart :D Men idag tror jeg vi reiser til Notodden.. det skal være noe sjørøver-greier der idag :D greit å få med seg litt sånt når det først skjer noe haha..

Igår var jeg på samtale i bhg for Emira, pga skolestart. Det meste var bare positivt :D og vi ble enige om at jeg tar opp med skolen, at hun er et høyt sensetivt barn. For ped.leder hadde skrevet at hun trenger å bli sett og er usikker av seg osv :) hun var visst kjent med dette selv sa hun, for datteren er også sånn hehe.. ikke rart hun er flink til å se Emira godt og forstår hva hun trenger :D

Ellers går alt som det suser :p håper dere har det bra og får en fin dag :)
 
Stas :-D
Da er Liana flink og.... :)
Blir nok bleiefrie ila sommeren. Målet her :-D :-D

Alt bra med dere? :)

Det er målet her å.. skal trene mye mer med det i ferien :) syns det er lettere å fokusere ordentlig når vi er hjemme :)
 
Sjekk secret noen :)

Hva gjør dere? Vi har spist lunsj ute i stad og nå er vi i hagen.
Skal snart gå inn å lage middag.
K kommer fra pappa i morgen eller tirsdag. Har malt masse. Får penger for det. Kommer godt med :)
 
Ja, mye lettere :)
Skal bli flinke å øve masse :-D

Ja det kommer seg fort så lenge dem vil selv :) hender hun sier ifra at hun må tisse å, men da bare om hun har holdt seg en stund å må tisse mye.. hehe..men sjeldent bleia er helt tørr, så da har jeg ikke latt hun gå rundt uten bleie enda ;)
 
Ja det kommer seg fort så lenge dem vil selv :) hender hun sier ifra at hun må tisse å, men da bare om hun har holdt seg en stund å må tisse mye.. hehe..men sjeldent bleia er helt tørr, så da har jeg ikke latt hun gå rundt uten bleie enda ;)
Var sjeldent tørre bleier her heller før vi bare tok de bort og hadde henne på do mye oftere ;) :p

Hvis hun sier ifra at hun må tisse så er jo det et supert tegn på at hun er klar :D
 
Var sjeldent tørre bleier her heller før vi bare tok de bort og hadde henne på do mye oftere ;) :p

Hvis hun sier ifra at hun må tisse så er jo det et supert tegn på at hun er klar :D
Det har jeg erfaring med også, at bleien måtte bort for at småtissingen skulle avta og etterhvert stoppe helt opp.
T var "værst" på det der. Han kunne tas på do oftere enn èn gang i timen og likevel tisse i bleien.
Lillebror har enda endel tilbakefall med småtissing og mange uhell på samme dag. Men det henger ofte sammen med når det er lenge siden han har fått bæsjet. Da tisser han han ofte og har ikke helt tid til å kjenne at det kommer mer...

Moro å lese om at flere snart er klare for bleieslutt =) Det er en spennende periode med mye uhell i vente :p
Godt når det går mot sommer og varmere vær!
 
Var sjeldent tørre bleier her heller før vi bare tok de bort og hadde henne på do mye oftere ;) :p

Hvis hun sier ifra at hun må tisse så er jo det et supert tegn på at hun er klar :D

Ja derfor jeg skal fokusere mer på det når vi har ferie :) dem i bhgen er nok ganske flinke virker det som.. og Liana vil selv gå på do oftere der enn her :) jeg kan jo selvfølgelig prøve i en helg her da, men i ukedagene er alle mer slitne og vanskeligere :p
 
Good day!
ENDELIG er den forferdelige norskbesvarelsen levert. Ingen eksamen har fått meg til å tvile så mye på min egen kompetanse altså..Det er så vondt å sitte i tre dager og ikke forstå hva oppgaven spør etter. Håper bare jeg slipper å ta den opp igjen! ;)

Så det var litt snakk om bleieslutt her. Er det noen av de små som ikke sover med bleie om natta og som holder deg tørre?
 
Ja derfor jeg skal fokusere mer på det når vi har ferie :) dem i bhgen er nok ganske flinke virker det som.. og Liana vil selv gå på do oftere der enn her :) jeg kan jo selvfølgelig prøve i en helg her da, men i ukedagene er alle mer slitne og vanskeligere :p
Vi starta også på helg, og så nært ferie at det bare var en uke eller to med litt uhell i bhg før vi tok ferie og fikk henne helt bleiefri hjemme ;)

Klart bhg har rutiner med dogåing som ungene synes er fine å følge :) Sjeldent egentlig at H er på do mellom de rundene i bhg :)
 
Good day!
ENDELIG er den forferdelige norskbesvarelsen levert. Ingen eksamen har fått meg til å tvile så mye på min egen kompetanse altså..Det er så vondt å sitte i tre dager og ikke forstå hva oppgaven spør etter. Håper bare jeg slipper å ta den opp igjen! ;)

Så det var litt snakk om bleieslutt her. Er det noen av de små som ikke sover med bleie om natta og som holder deg tørre?
Grattis! Så herlig å ha levert da :D

Hermine har vært tørr på natta og sovet uten bleier i 1/2 år nå :)
Går supert! Som regel våkner hun og kommer inn til oss når hun må tisse, eller roper på oss. Har særdeles sjeldent uhell på natta, max en gang i måneden kanskje.
 
Jeg har fått 100% fast jobb fra 1.august :D

Hurra!!!

Skal jobbe 50% på autismeenheten på ungdomsskolen og 50% på barneskolen der hvor jeg er nå. :)
 
Det har jeg erfaring med også, at bleien måtte bort for at småtissingen skulle avta og etterhvert stoppe helt opp.
T var "værst" på det der. Han kunne tas på do oftere enn èn gang i timen og likevel tisse i bleien.
Lillebror har enda endel tilbakefall med småtissing og mange uhell på samme dag. Men det henger ofte sammen med når det er lenge siden han har fått bæsjet. Da tisser han han ofte og har ikke helt tid til å kjenne at det kommer mer...

Moro å lese om at flere snart er klare for bleieslutt =) Det er en spennende periode med mye uhell i vente :p
Godt når det går mot sommer og varmere vær!
Vi har også perioder med litt uhell. Ser ikke noen sammenheng i det, annet enn at hun rett og slett drikker mye og har det travelt i lek. Hadde nettopp en slik periode hvor det var uhell både natt og dag. Men det gikk over like fort som det kom. :)

Veldig morro med bleieslutt synes jeg da. Husker "gjennombruddet" da vi var på Kreta i fjor og hun for første gang sa ifra at hun måtte tisse. Klatra opp av bassenget og labba mot toalettene mens hun sa "æ skal bare tisse, æ kan gå aleina" :cool: :p
 
Grattis! Så herlig å ha levert da :D

Hermine har vært tørr på natta og sovet uten bleier i 1/2 år nå :)
Går supert! Som regel våkner hun og kommer inn til oss når hun må tisse, eller roper på oss. Har særdeles sjeldent uhell på natta, max en gang i måneden kanskje.
Gratulerer med 100%-stilling!!:D

Ja, jeg syntes å huske at du begynte bleieslutt om natta for ei stund sida. Brukte du sånne treningstruser eller noe?
Lurer litt på hvordan vi skal gå frem..
 
Gratulerer med 100%-stilling!!:D

Ja, jeg syntes å huske at du begynte bleieslutt om natta for ei stund sida. Brukte du sånne treningstruser eller noe?
Lurer litt på hvordan vi skal gå frem..
Nei, hun var tørr hele natta så tok bare bort bleiene jeg ;)

Treningstruser tar bare skvetting, så dersom ungen tisser på seg holder de ikke på alt. :p

Vi tok henne på potta hver kveld før vi la oss i de første ukene. Så våkna hun av seg selv plutselig i 22-tida og måtte tisse (gråt og var urolig, roa seg etter dotur). Plutselig sov hun natta gjennom uten å gå på do. :)
Nå er hun ofte på do i 06-tida og kommer så inn til oss og ligger i vår seng etterpå.

Anbefaler å kjøpe Tena Bed på apoteket, de sparer deg for mye vask. Og la ungen sove i bare trusa (og nattskjorte) så er det lett å ta på do evt skifte ved uhell.
 
Back
Topp