SKAL VI PRATE?

Stille og rolig dag.. Skal opp 6.15 i morgen. Jobber til 15.30, også drar jeg til pappa. Må til tannlegen og rotfylle. Gruer meg :-( :-( Gjort det før..! Æsj!

Ungene er ferdig kl 16... Så skal vi kose oss før de legger seg :)

Hva gjør dere? :)

Lykke til på jobb og hos tannlegen!
 
God formiddag!
God natt her =)
Ungene er sendt av gårde og levert og jeg kikker litt på jobbsøknader...
Det er nydelig vær (men litt utrygt), så jeg lurer på om jeg skal rekke en tur i hoppbakken før jeg har en kaffeavtale.
Ha en super dag :)

Å, skal du hoppe litt? :p hehe.. sprek som går opp de trappene der! Ser då bratt ut.

Ha en fin dag :) koselig med kaffeselskap :)
 
Hahahah, så det jaggu meg ikke før nå:D Mente selvsagt pinse:p Han er hjemme ennå og helt slapp. Hoster ikke fullt like mye, heldigvis..

Haha tenkte meg det, men klarte ikke å la være :D bra dere har hatt det fint da :)

Får så vondt av han :( men godt han inne hoster like mye!
 
God dag :)
Har visst ikke fått vært her inne noe særlig oppdaget jeg :p

Alt bra med oss da, og vi styrer på med bhg, jobb, husarbeid og alt det andre vanlige :D
Idag er det sommerfest i bhg fra kl 16 :) blir koselig! Er en slags avslutning siden bhgen blir lagt ned fra høsten av, og dem vet ikke om ferietiden kommer til å være i denne bhgen eller den andre. Så da blir det en tidlig avslutning-kosedag :D
 
Hallo :)

Leser endel her inne men rekker sjelden å svare.

Håper Emmeth er i bedre form Mie. :)

Mannen jobber mye overtid denne uken, så jeg og Hermine har spist annen hver dag middag hos min mor og hos svigermor :D I går var vi til frisøren med Hermine og da ble det middag på kafè etterpå :)

Idag er det min tur å jobbe overtid, skal på teammøte hele ettermiddagen . Så da er det mannens tur å farte til svigers med ungen for å få middag :p Kjekt med familie ;)

I morgen sender vi Hermine på hytta med svigers, så da får vi litt alenetid :D
 
Hallo :)

Leser endel her inne men rekker sjelden å svare.

Håper Emmeth er i bedre form Mie. :)

Mannen jobber mye overtid denne uken, så jeg og Hermine har spist annen hver dag middag hos min mor og hos svigermor :D I går var vi til frisøren med Hermine og da ble det middag på kafè etterpå :)

Idag er det min tur å jobbe overtid, skal på teammøte hele ettermiddagen . Så da er det mannens tur å farte til svigers med ungen for å få middag :p Kjekt med familie ;)

I morgen sender vi Hermine på hytta med svigers, så da får vi litt alenetid :D
SÅ kjekt med familie, altså! Og hyggelig for alle sammen, i tillegg til at man kan få avlastning!
Travle dager, ja! Blir godt for dere med litt alenetid, da. Hele helgen eller? :)
Lykke til på jobb og med møter i dag!
 
Vi har hatt foreldremøte i barnehagen.
Det gikk veldig greit, egentlig.
Jeg skal vaske klart penklærne til gutta i dag, da vi skal i konfirmasjon på lørdag.
Og så blir det senvakt på meg :)
 
SÅ kjekt med familie, altså! Og hyggelig for alle sammen, i tillegg til at man kan få avlastning!
Travle dager, ja! Blir godt for dere med litt alenetid, da. Hele helgen eller? :)
Lykke til på jobb og med møter i dag!
Ja det er jo litt koselig å finne på ting på ettermiddagene også, så blir ikke hverdagene så like ;)

I første omgang er planen at vi skal reise ut og møte de på hytta på lørdag, men sist det var planlagt så ville de være alene med henne hele helgen. :p Så vi får se. Mannen må muligens jobbe lørdag, så da får jeg finne på noe med venninner tror jeg :D
 
Ja det er jo litt koselig å finne på ting på ettermiddagene også, så blir ikke hverdagene så like ;)

I første omgang er planen at vi skal reise ut og møte de på hytta på lørdag, men sist det var planlagt så ville de være alene med henne hele helgen. :p Så vi får se. Mannen må muligens jobbe lørdag, så da får jeg finne på noe med venninner tror jeg :D
Herlig :-D
Vi var ute og spiste en kveld forrige uke! Deilig å bare gjøre noe annet egentlig!
 
Hei! :-D

Har vært hos pappa og kom hjem i stas. Bare meg. Var hos tannlegen igår og borret et hull.
Khalid er hos pappa nå og skal male gangen og stua med broren sin. Og jeg er hjemme med ungene :) Ute og koser oss :)

Snart er det inn å spise noe middag og se tv og dusje :)

Skal jobbe masse neste uke. Deilig! :) skal sove på hotellet en natt også, for skal jobbe sent og tidlig dagen etterpå.

Har kjøpt potte til Mina nå. Siden hun nekter do. Håper hun vil prøve seg på den. Vil så gjerne at hun skal slutte med bleie ila sommeren :)

Hvordan går det med dere?
 
God morgen :)
Prøvde med potte igår. 1.gang tissa hun
2.gang bæsja
Idag tissa. Yey! :-D :-D

Hva gjør dere? :)
 
God morgen :)
Prøvde med potte igår. 1.gang tissa hun
2.gang bæsja
Idag tissa. Yey! :-D :-D

Hva gjør dere? :)
Så flott :) Da er dere i gang med bleieslutt :D

Synes det er helt vilt at det allerede er et år siden vi drev med pottetrening og våte truser :eek: Tida går så fort!

Vi er alene uten barn :) Skal ta igjen endel forskjømt husarbeid og så kjøre ut på hytta hvor Hermine er.
 
Så flott :) Da er dere i gang med bleieslutt :D

Synes det er helt vilt at det allerede er et år siden vi drev med pottetrening og våte truser :eek: Tida går så fort!

Vi er alene uten barn :) Skal ta igjen endel forskjømt husarbeid og så kjøre ut på hytta hvor Hermine er.
Ja :-D Håper det ordner seg :-D hadde vært deilig... men er så usikker på om jeg skal ta på hun bleie når vi skal ut i hagen eller prøve å tisse før vi går ut.
Hva hadde du gjort?

Husker H og W sluttet samtidig i fjor. Wael sluttet 1.juni :-D Herlig :-D

Så deilig å være alene også. Blir dere der til i morgen?
 
God lørdag :)

Vi var ute å spiste tapas i går. Himmel det var så mye forskjellig god mat! :D vi skulle egentlig på kino etterpå, men jeg var så sliten så vi kjøpte kinogodt og dro hjem. :p

Sovna på sofaen 21.30 jeg :eek: Romantisk :p

Nydelig vær her og 15 grader allerede nå på morran. :cool: Så må bare få gjort unna husarbeid så vi kan komme oss ut på tur. :)

Skal kjøre ut til hytta hvor Hermine er etterpå.
 
Ja :-D Håper det ordner seg :-D hadde vært deilig... men er så usikker på om jeg skal ta på hun bleie når vi skal ut i hagen eller prøve å tisse før vi går ut.
Hva hadde du gjort?

Husker H og W sluttet samtidig i fjor. Wael sluttet 1.juni :-D Herlig :-D

Så deilig å være alene også. Blir dere der til i morgen?
Hmm...dersom været er fint ville jeg droppa bleia og heller tatt potta ut. Ta henne på potta veldig ofte. Så slipper man å mase om de vil tisse hele tiden. ;)

Jepp, vi blir til i morra :D
 
Hmm...dersom været er fint ville jeg droppa bleia og heller tatt potta ut. Ta henne på potta veldig ofte. Så slipper man å mase om de vil tisse hele tiden. ;)
Det regner masse :-(
Derfor er jeg i tvil... Må evt ha på vårdressen :-(
 
Back
Topp