Siste leieboer

Syklusdag 14:

Har fortsatt å teste. De 3 nederste er fra idag.
Noterer stikking og milde menssmerter. IMG_8148.png

Syklusdag 15:

IMG_8157.png
IMG_8157.png

Idag har jeg testet 4 ganger. Ser jeg har fått en ny topp. Og har siden i ettermiddag hatt vonde menssmerter. Kjennes faktisk helt ut som menssmerter. Har også vært kvalm. Noe jeg husker jeg har vært ifbm eggløsning før. Kan jeg kalle toppen for positiv? Og kan egget slippe samtidig med positiv test?

Den ser veldig positiv ut i motsetning til de andre :smiley-bounce022

Den var fiiiiin :smiley-bounce022 :love017 Endelig!
Sant?! :happy: Stemmer det at du skrev at du får eggløsning samme dag som peak? Jeg har allerede gått over til kremete utflod. Og har MYE stikninger idag. Er det mulig liksom? Hvordan foregår dette hos deg?

Sant?! :happy: Stemmer det at du skrev at du får eggløsning samme dag som peak? Jeg har allerede gått over til kremete utflod. Og har MYE stikninger idag. Er det mulig liksom? Hvordan foregår dette hos deg?
Nå så fikk jeg topp kl 11:41 og egget slapp kl 22:50 samme dag. Har aldri opplevd det før.. Har alltid kommet dagen etter ca 23-24 timer etter. Men, leser om flere som får EL samme dag som topp :)

Nå så fikk jeg topp kl 11:41 og egget slapp kl 22:50 samme dag. Har aldri opplevd det før.. Har alltid kommet dagen etter ca 23-24 timer etter. Men, leser om flere som får EL samme dag som topp :)
Helt supert at det går an! Jeg får liksom ikke noen få stikk, sånn at jeg vet at nå er det el på gang. Men over en hel dag eller mer. Nå hadde jeg jo menssmerter i hele går også. Synes det har vært en intens oppbygging til peaken iallefall.

Jeg bruker babyplan sine tester. Appen er ganske grei. Du tar bare bilde av testen og så leser den av hvor sterk den er. Og sånn legger bildene seg nedover listen slik at det blir oversiktlig :)
@En_gang_kanskje

Helt supert at det går an! Jeg får liksom ikke noen få stikk, sånn at jeg vet at nå er det el på gang. Men over en hel dag eller mer. Nå hadde jeg jo menssmerter i hele går også. Synes det har vært en intens oppbygging til peaken iallefall.
Jeg får sånn svakt som blir kraftig. Varer opp til en 30 min ca. Da vet jeg at det er eggløsning :) Men, merker at egget gjør seg klart.. Har små stikk og osv noen dager før

Jeg får sånn svakt som blir kraftig. Varer opp til en 30 min ca. Da vet jeg at det er eggløsning :) Men, merker at egget gjør seg klart.. Har små stikk og osv noen dager før
Ser du er allerede noen dpo! Masse lykke til med testingen :) Tvi tvi!

Back
Topp