Bare hyggelig. Håper du får topp om ikke lengeTakk for tips! Da blir det jo mer rett, sikkert![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare hyggelig. Håper du får topp om ikke lengeTakk for tips! Da blir det jo mer rett, sikkert![]()

Bare hyggelig. Håper du får topp om ikke lenge![]()

Ja, og med smertene jeg har og svakere test allerede etter få timer, så kan det vel se ut til at den er detDen ser veldig positiv ut i motsetning til de andre![]()

Happy HumpingJa, og med smertene jeg har og svakere test allerede etter få timer, så kan det vel se ut til at den er det![]()

Sant?!Den var fiiiiin![]()
Endelig!
Stemmer det at du skrev at du får eggløsning samme dag som peak? Jeg har allerede gått over til kremete utflod. Og har MYE stikninger idag. Er det mulig liksom? Hvordan foregår dette hos deg?En app som heter PremomHvilket utstyr bruker du for å få frem tall på EL test?![]()
Nå så fikk jeg topp kl 11:41 og egget slapp kl 22:50 samme dag. Har aldri opplevd det før.. Har alltid kommet dagen etter ca 23-24 timer etter. Men, leser om flere som får EL samme dag som toppSant?!Stemmer det at du skrev at du får eggløsning samme dag som peak? Jeg har allerede gått over til kremete utflod. Og har MYE stikninger idag. Er det mulig liksom? Hvordan foregår dette hos deg?
Må du ha utinstrips som passer til appen da eller? Jeg har så lite peiling på detteEn app som heter Premom![]()
![]()
Helt supert at det går an! Jeg får liksom ikke noen få stikk, sånn at jeg vet at nå er det el på gang. Men over en hel dag eller mer. Nå hadde jeg jo menssmerter i hele går også. Synes det har vært en intens oppbygging til peaken iallefall.Nå så fikk jeg topp kl 11:41 og egget slapp kl 22:50 samme dag. Har aldri opplevd det før.. Har alltid kommet dagen etter ca 23-24 timer etter. Men, leser om flere som får EL samme dag som topp![]()
Jeg får sånn svakt som blir kraftig. Varer opp til en 30 min ca. Da vet jeg at det er eggløsningHelt supert at det går an! Jeg får liksom ikke noen få stikk, sånn at jeg vet at nå er det el på gang. Men over en hel dag eller mer. Nå hadde jeg jo menssmerter i hele går også. Synes det har vært en intens oppbygging til peaken iallefall.
Ser du er allerede noen dpo! Masse lykke til med testingenJeg får sånn svakt som blir kraftig. Varer opp til en 30 min ca. Da vet jeg at det er eggløsningMen, merker at egget gjør seg klart.. Har små stikk og osv noen dager før
TakkSer du er allerede noen dpo! Masse lykke til med testingenTvi tvi!
Tvi tvi til deg også. Håper det blir Januar baby på oss