Siste leieboer

7 dpo:

Og første test-dag. Den var som forventet negativ. Men da er løpet startet! Fortsettelse følger.

Symptomer før ikm:
- trøtt
- litt hold nederst i magen
- glad

Tusen takk, synes veien hit har vært lang å pinefull, og være så dårlig lenge er overhode ingen lek, skjønner ikke alle klarer og fullføre det! Blir spennende og følge med deg nå fremover om det er en liten spire på gang :) hvordan er formen idag ?

Tusen takk :) håper du kommer etter ganske snart :) å får ett kjempefint svangerskap

Tusen takk, synes veien hit har vært lang å pinefull, og være så dårlig lenge er overhode ingen lek, skjønner ikke alle klarer og fullføre det! Blir spennende og følge med deg nå fremover om det er en liten spire på gang :) hvordan er formen idag ?
Det forstår jeg godt. Er ikke så lett å holde på humøret når formen er så dårlig.
Formen min er fin. Ikke noe spesielt idag utenom negativ test. Tar en ny en imorgen og oppdaterer her :happy:

Gøy ! Det er noe med den spenningen i prøve fasen, like spennande hver mnd når man kommer til test periode , fra 8 dpo har jeg skimtet noe men ikke vært helt sikker, fra 9 dpo har jeg sett strek og 10 dpo vistes ganske greit ! :) men leter jo hele dpo perioden på tegn å symptomer om det kan være noe :)

Enda tili :) denne fasen er så spennende , krysser fingrene for deg

9 dpo:

Negativ test imorges. Har noen voldsomme tak i magen idag. Lynende stikk. Er så lett å kjenne etter i denne perioden :hilarious: Tiden vil raskt vise. Har tidligere testet svakt positiv 8 dpo. Vet det ikke trenger være likt hver gang, men regner med løpet er kjørt denne runden om det ikke vises noe på test imorgen.

Symptomer før ikm:
- stikk og hold i magen
- glad!

10 dpo:

Negativ test idag også. Da regner jeg med det ikke klaffet. Har veldig lite PMS denne gang. Så det er jo helt herlig, og nytes! :happy:

Symptomer før ikm:
- Svake menssmerter
- litt stikk og hold i magen
- glad

12 dpo:

Har ikke testet igår eller idag. Har hatt litt stikk og hold igår. På begge sider. Imorges kom det friskt blod ved tørk. Skal ikke ha mensen før 11.april. Men det er jo kun sånn ca, da. Hvis dette viser seg å være mensen, så har jeg denne syklusen kun 28 dager. Det tror jeg aldri jeg har hatt. Ligger på 31-35 dager. Oftest 32 dager. Avventer og ser om det tar seg opp. Har for øvrig ingen av de typiske menssmertene som jeg pleier å ha de siste 3-4 dagene av syklusen.

13 dpo:

Ikke noe mer blødning. Kun ved det ene tørket igår. Idag har jeg igjen hatt stikk og hold i magen. Ingen menssmerter. Har heller ikke testet idag. Har kun digital test igjen. Så venter heller til helgen med den om mensen ikke kommer. Har vært veldig trøtt igår og idag.

Symptomer før ikm:
- stikk
- trøtt
- glad

Syklusdag 2:

Mensen kom igår. Korteste syklusen jeg har hatt. Men da er vi i gang med neste allerede! Og det er jo spennende. Bestiller nye el-tester. Synes det var ganske greit å ha kontroll på eggløsning siden jeg har ustabile sykluser.

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp