Tenk det daTakkTvi tvi til deg også. Håper det blir Januar baby på oss

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenk det daTakkTvi tvi til deg også. Håper det blir Januar baby på oss

Unner deg detJa, kjenner jeg er rimelig klar nå![]()
![]()
Jeg er kun på pp3. Så føler ikke sånn veldig på det helt enda.
Kjente ikke etter engang!!!
Menssmerter og varm fremdeles. Kjenner også nesten ligamentstrekk. Gleder meg til å teste igjen imorgen!Det er sant. Har ikke tid å vente, vettuFortsatt tidlig! Satser på at det er noe der i morgenLovende symptomer
Får svar til slutt uansett. Krysser fingrene for det!Nei det er helt utrolig hvordan tiden snegler seg av gårde i DPO land og i tidlig graviditet, burde nesten bli studertDet er sant. Har ikke tid å vente, vettuFår svar til slutt uansett. Krysser fingrene for det!
Ja man får heldigvis svar til slutt, krysser fingrene! Ser at dere også går for nummer tre, stas! Vi var litt frem og tilbake men jeg har innerst inne alltid hatt lyst på tre og når jeg kjente på hvor glad jeg ble av den positive testen nå så er det nok ingen vei tilbake 
Glemte helt av å svare deg i farten.Nei det er helt utrolig hvordan tiden snegler seg av gårde i DPO land og i tidlig graviditet, burde nesten bli studertJa man får heldigvis svar til slutt, krysser fingrene! Ser at dere også går for nummer tre, stas! Vi var litt frem og tilbake men jeg har innerst inne alltid hatt lyst på tre og når jeg kjente på hvor glad jeg ble av den positive testen nå så er det nok ingen vei tilbake
![]()
Har fortsatt de samme symptomene. Håper bare jeg får beviset imorgen, for dette føles som pining!
Oi dette blir spennende9 dpo:
Og negativ test. Føler den skulle vist noe til nå. Har fortsatt sterke symptomer. Kvalmen vekket meg i natt også. Kan man virkelig ha så mye greier mellom el og mens? Må være verdens hardeste symptomer på mensen, isåfall. Kanskje jeg bør ta en tlf til legen![]()