Siste leieboer

Syklusdag 17/1 dpo:

Jeg skriver også 1 dpo idag, siden jeg hadde mye stikk og styr igår nedi der. Idag er det kun en ømhet/stølhet, nesten som etter trening.

Symptomer før ikm:
- ømhet/støl i livmor
- stikk venstre siden

Last edited:
2 dpo:

Håper dagene går fort frem mot testing. Vi har en litt småtravel helg i vente. En del som skal gjøres utenfor huset. Er heldigvis meldt fint vær, så vi får fine pauser innimellom slagene.

4 dpo:

For en deilig helg vi har hatt! Den går fort over, altså! Vi skal nyte søndagen med god middag, og film ikveld. Nå sover lillemann, og da er det en strekk på sofaen for oss andre.
Ser frem til ny uke, og testing. Symptomer for dagen er ilinger/lyn i livmoren. Selv om jeg vet at det mest sannsynlig skyldes progesteronet, så er det lov å håpe på at noe forberedes der nede :hilarious:

Symptomer før ikm:
- iling/lyn

Fremdeles 4 dpo:

Legger til symptomer:
- mye stikk og følelse av gangsperre i magen
- oppblåst

5 dpo:

Fikk noen heftige stikk imorges da jeg stod på kjøkkenet. Nå er vi tilbake til iling og litt strekkfølelse. Det er ikke tvil om at kroppen min gir godt beskjed når det jobbes :hilarious: Kjente ikke etter engang!!!:joyful:

Symptomer før ikm:
- kraftige stikk i midten livmor
- iling/lyn
- strekkfølelse

6 dpo:

Idag har jeg vært veldig varm i fjeset. Og har vært utrolig trøtt. Svake murringer som har vedvart hele dagen.
Tar en test imorgen, selv om jeg vet det enda er tidlig. Har fått svaaak positiv ved 8 dpo tidligere, så prøver meg.

Symptomer før ikm:
- varm i fjeset
- menssmerter
- trøtt
- humørsvingninger

7 dpo:

Det ble plutselig litt spennende her hos meg. Tok en babyplan og en makesure vanlige tester. Kan skiiimte noe. Så det på begge før det var gått 5 min. Premom sier 0.01 :joyful:

Vedlegg

• IMG_8207.jpeg
    IMG_8207.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 102
Oppdaterer med symptomene mine:
- konstante mensmurringer
- fortsatt svært varm, spesielt i ansiktet
- trøtt

Da har jeg tatt en ny test nå ikveld. Og den viser ingenting. Føler vel egentlig på hele meg at jeg er gravid. Venter bare på positiv test. Helst imorgen :joyful: Menssmerter og varm fremdeles. Kjenner også nesten ligamentstrekk. Gleder meg til å teste igjen imorgen!

8 dpo:

Negativ test nå klokken 05.
Synes det nesten er rart at den ikke blir positiv. Har tydelige symptomer. I natt våknet jeg av at jeg var kvalm. Kanskje jeg er for hastig og det tar litt mer tid før hcg stiger og det kan vises på testen.

Symptomer:
- menssmerter konstante
- trøtt slør over øynene.
- noe uggenhet på morgenen

Fortsatt tidlig! Satser på at det er noe der i morgen :smiley-angelic001 Lovende symptomer

Det er sant. Har ikke tid å vente, vettu :hilarious: Får svar til slutt uansett. Krysser fingrene for det!
Nei det er helt utrolig hvordan tiden snegler seg av gårde i DPO land og i tidlig graviditet, burde nesten bli studert :hilarious: Ja man får heldigvis svar til slutt, krysser fingrene! Ser at dere også går for nummer tre, stas! Vi var litt frem og tilbake men jeg har innerst inne alltid hatt lyst på tre og når jeg kjente på hvor glad jeg ble av den positive testen nå så er det nok ingen vei tilbake :angelic:

Nei det er helt utrolig hvordan tiden snegler seg av gårde i DPO land og i tidlig graviditet, burde nesten bli studert :hilarious: Ja man får heldigvis svar til slutt, krysser fingrene! Ser at dere også går for nummer tre, stas! Vi var litt frem og tilbake men jeg har innerst inne alltid hatt lyst på tre og når jeg kjente på hvor glad jeg ble av den positive testen nå så er det nok ingen vei tilbake :angelic:
Glemte helt av å svare deg i farten.
Ja, nå er både mannen og jeg enige om at tiden går supertregt.. Tok enda en test nå ikveld, og den er blenda. Så blir litt forvirret av symptomene mine som bare øser av meg :joyful: Har fortsatt de samme symptomene. Håper bare jeg får beviset imorgen, for dette føles som pining!
Her blir det forhåpentligvis nr 3 i rekken,ja. Blir jo en ny hverdag for hvert nytt barn. Men heldigvis går jo alt seg til. Når har du termindato?

9 dpo:

Og negativ test. Føler den skulle vist noe til nå. Har fortsatt sterke symptomer. Kvalmen vekket meg i natt også. Kan man virkelig ha så mye greier mellom el og mens? Må være verdens hardeste symptomer på mensen, isåfall. Kanskje jeg bør ta en tlf til legen :hilarious:

9 dpo:

Og negativ test. Føler den skulle vist noe til nå. Har fortsatt sterke symptomer. Kvalmen vekket meg i natt også. Kan man virkelig ha så mye greier mellom el og mens? Må være verdens hardeste symptomer på mensen, isåfall. Kanskje jeg bør ta en tlf til legen :hilarious:
Oi dette blir spennende :nailbiting:

Back
Topp