Siste leieboer

9 dpo:

Og negativ test. Føler den skulle vist noe til nå. Har fortsatt sterke symptomer. Kvalmen vekket meg i natt også. Kan man virkelig ha så mye greier mellom el og mens? Må være verdens hardeste symptomer på mensen, isåfall. Kanskje jeg bør ta en tlf til legen :hilarious:
Jeg fikk ikke positive tester før på ettermiddagen 10 DPO. Så ikke gi opp riktig enda. Jeg hadde symptomer sånn som deg, og kunne heller ikke skjønne hvorfor testene ikke slo ut. På morningen 10 DPO var testen blenda, på ettermiddagen var det tydelig strek. Så jeg håper enda for deg :)

Jeg fikk ikke positive tester før på ettermiddagen 10 DPO. Så ikke gi opp riktig enda. Jeg hadde symptomer sånn som deg, og kunne heller ikke skjønne hvorfor testene ikke slo ut. På morningen 10 DPO var testen blenda, på ettermiddagen var det tydelig strek. Så jeg håper enda for deg :)
Takk for meldingen! :Heartred Det hjelper på å vite om andre som har hatt det likt, føler meg litt sprø i min egen kropp akkurat nå. Gir ikke opp helt enda, vet at det fremdeles kan dukke opp to streker. Bare litt frustrerende når jeg er rimelig sikker på at jeg er blitt gravid, og testene er negative. Takk for at du håper for meg:happy:

10 dpo:

Og fremdeles negativ test. Formen min kom seg på utpå dagen igår. Og idag føler jeg meg ganske normal igjen. Føler meg lurt trill rundt av egen kropp. Det føltes helt likt ut som starten av graviditet, men det er det jo ikke likevel. Ser ut til at jeg har hatt veldig høyt progesteron eller noe. Har jo ofte vært småkvalm etter eggløsning av og på før mens. Men aldri slik som dette. Måtte legge meg nedpå mange ganger for var så dårlig.

Kjedelig å være så sikker på at det var noe på gang, og så viser det seg at det absolutt ikke er det. Jeg jogger videre og ser det positive i det, slipper å gå kvalm på ubestemt tid med det første :happy:

Kvalmen kom tilbake på formiddagen. Pluss jeg har stikninger i magen igjen. La inn testene jeg tok idag på Premom, fordi jeg syntes jeg så noe. Og den viser nå 0.07. På alle tre. Ble brått litt spennende igjen. Blir en test ikveld! Skulle aldri kjøpt så mange tester i hus :hilarious:

IMG_8238.jpeg
Bildet gikk kun an å sette inn denne veien :joyful:

Siste test øverst. Alle fra idag. Det er jo nooe der. Kan være jeg faktisk bare er 9 dpo også. Regnet el samme dag jeg fikk topp på el-test. Men hvem vet. Kjøret går iallefall! Synes det er dritspennende! :hilarious:
IMG_8246.jpeg

Siste test øverst. Alle fra idag. Det er jo nooe der. Kan være jeg faktisk bare er 9 dpo også. Regnet el samme dag jeg fikk topp på el-test. Men hvem vet. Kjøret går iallefall! Synes det er dritspennende! :hilarious:
Vis vedlegget 459837
Skimter noe her ja, hvert fall på den øverste! Spennende :smiley-bounce012:smiley-angelic001

11 eller 12 dpo:

Ikke tatt test.
Har vært i strålende form idag!
Bare å få mensen i gang, så jeg kan hoppe videre til neste syklus.

Edit: Brun utflod én gang idag. Litt menssmerter. Mensen er rett rundt hjørnet. Glad for ny runde straks!

Last edited:
Dpo 12 eller 13:

Ikke tatt test.
Ingen mens enda. Har bestilt nye eggløsningstester. Bestiller kun for én mnd om gangen. Skikkelig optimist :hilarious:

Symptomer før ikm:
- ingen

Syklusdag 1. VELKOMMEN MENS!

Kan si at jeg ble skikkelig lurt av symptomene denne gang. Det var et par dager der jeg var ekstremt kvalm. Kan ikke huske at jeg har vært så dårlig utenom graviditet før. Var 99% sikker på at jeg var gravid.
Jeg skal være mer realistisk nå, og ikke ta symptomer for god fisk (eller baby). Fint å starte ny syklus, er optimistisk og gleder meg.
Neste eggløsning er ca 22.mai. Så det er et håp om å få positiv graviditetstest før utgangen av mnd. Tenk å gå inn i sommermåned med en liten spire. :Heartred

Det tok seg ikke opp etter spotting igår, men våknet med skikkelig mensen isted. Så syklusdag 1 blir idag.

Syklusdag 2:

Deilig å ha ny syklus på gang. El-testene er kommet, og jeg ser frem til ny mulighet for å bli gravid denne mnd. Det var dessverre salg på Redbull, og jeg har kjøpt meg opp. Deilig med sol og kald drikke. Er nå litt godt å få den herlige goden med å nyte litt sommervær og ikke være kvalm enda. Viktig å se det positive når mensen banker på døren :cool:

Syklusdag 3:

Ville bare dyppe en test idag. Se hvordan el-testen ser ut tidlig i forløpet. Den viste seg høyere enn det den bruker å være bare noen dager før eggløsning? Finner ikke noe på nettet om LH nivået kan variere så mye. Bare synes det var litt merkelig. Og hadde egentlig forventet at det skulle være omtrent fraværende test-strek.

Ellers er mensen så og si over for nå. Ca 3 dagers varighet og det er deilig. Har en god følelse på denne runden!

Syklusdag 6:

Heldigvis synes jeg dagene går tålelig fort. Har litt eggløsningssmerter, føles det ut som. Litt vel tidlig for el enda, men tester etter den hver dag fremover. Har virkelig troen på denne ppen :)
Været er nydelig deilig, og vi er mye ute om dagene. Det er raserfart på lillegutt, alt skal utforskes og prøves ut. Veldig fine dager, er takknemlig for tiden sammen hjemme med han:love7

Syklusdag 7:

Okei, akkurat idag føles tiden litt tregere. Har dagdrømt om ny graviditet, og da kjennes det ut som en evighet til det kan bli til :hilarious: Eggløsningstest stiger, men enda en god stund til el. Har også idag kjent noe typiske el-smerter. Dog svake. Første gang jeg starter leiten etter eggløsning så tidlig. Testene står som høy på Premom.
IMG_8336.jpeg

Syklusdag 8:

Forstår ikke helt hvorfor testene er så sterke så tidlig. Leste noe om at det kan være kort follikulær fase pga alder. Som da betyr at jeg får eggløsning tidligere. Tiden vil vise!
IMG_8338.jpeg

Back
Topp