Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det forstår jeg godt. Er ikke så lett å holde på humøret når formen er så dårlig.Tusen takk, synes veien hit har vært lang å pinefull, og være så dårlig lenge er overhode ingen lek, skjønner ikke alle klarer og fullføre det! Blir spennende og følge med deg nå fremover om det er en liten spire på ganghvordan er formen idag ?

Takk for detEnda tilidenne fasen er så spennende , krysser fingrene for deg
Tiden vil raskt vise. Har tidligere testet svakt positiv 8 dpo. Vet det ikke trenger være likt hver gang, men regner med løpet er kjørt denne runden om det ikke vises noe på test imorgen.Det står at de skal avleses 5 minutter etter de er tatt. Ikke etter det. Men ser jo selv at de ser uferdige ut alle sammen. Sist syklus synes jeg det var mye enklere å se når toppen kom. Men det er gjerne forskjellig fra gang til gang.Testene ser ikke ferdig ut, det er fortsatt rosa på helle testen. Jeg lar mine ligge i 15-20 min før jeg leser dem av![]()
Ja, vet det står. Men, de er så treige at 5 min blir for kort. Flere her inne venter lengerDet står at de skal avleses 5 minutter etter de er tatt. Ikke etter det. Men ser jo selv at de ser uferdige ut alle sammen. Sist syklus synes jeg det var mye enklere å se når toppen kom. Men det er gjerne forskjellig fra gang til gang.
Takk for tips! Da blir det jo mer rett, sikkertJa, vet det står. Men, de er så treige at 5 min blir for kort. Flere her inne venter lengerIngen av testene mine har blitt feil selv om jeg har lest de av etter 15-20 min.