Siste innspurtskravletråden

La nå de stakkars apriljentene være. Kanskje de ikke styrer over at de andre jentene *ofrer seg*

Nei, de gjør nok ikke det, men kjedelig likevel :p

Dere kan virkelig skravle :-) skal si dere har stått på de siste dagene.. Har dere et liv utenom?? :-p

Dere kan virkelig skravle :) skal si dere har stått på de siste dagene.. Har dere et liv utenom?? :p
nei, vi har eigentleg ikkje det:P hadde vert krise om eg fekk uanmeldt besøk :P Sparka til kattematskåla ista, så tørrforet låg strødd... har ikkje hatt tid til å plukke det opp endå :P Jo berre "ooooj, sjå kor katten har grisa":P Så måtte innrømme at det var mamma, men at eg skulle ordne det i morgon :P

La nå de stakkars apriljentene være. Kanskje de ikke styrer over at de andre jentene *ofrer seg*
haha:P joda, kva elles kan vi gjere?:P dersom vi kommenterer noko der innpå, så kan du banne på at dei blir så hissige at tråden har 500 kommentarer på ein time :P

Woho!! Og BAHASA og alt annet på engang, dette går veien.

Kaffe i koppen og sjokolade ved siden av, kan nesten ikke bli bedre.

Dere kan virkelig skravle :-) skal si dere har stått på de siste dagene.. Har dere et liv utenom?? :-p

Nei, igrunn ikke :p selvfølgelig tatt meg av ungen, kosa masse, lekt, trilla tur og sånn, men omtrent hvert ledige øyeblikk har jeg tilbragt her :p haha

Nei, igrunn ikke :p selvfølgelig tatt meg av ungen, kosa masse, lekt, trilla tur og sånn, men omtrent hvert ledige øyeblikk har jeg tilbragt her :p haha
samme her :P og har også kombinert dei tinga:P Fått han til å sove i vogna, og trilla opp og ned tunet vårt, fram og til bake der vi har internett dekning... sia fiberen går raskere enn mobilnettet:P

Haha! Høres bra ut!! :-p glad jeg ikke meldte meg på konkurransen sånn jeg vurderte! Hadde ikke hatt sjanse til å henge med i svingene!

Men føler meg litt "flink" som prioriterer å titte innom her ved tanke på at jeg har eksamen i morgen :-p

samme her :P og har også kombinert dei tinga:P Fått han til å sove i vogna, og trilla opp og ned tunet vårt, fram og til bake der vi har internett dekning... sia fiberen går raskere enn mobilnettet:P
Snakk om å gi alt ;-)

Haha! Høres bra ut!! :-p glad jeg ikke meldte meg på konkurransen sånn jeg vurderte! Hadde ikke hatt sjanse til å henge med i svingene!

Men føler meg litt "flink" som prioriterer å titte innom her ved tanke på at jeg har eksamen i morgen :-p
Du er snill. Bra å koble av dagen før eksamen. Kun lese oversikter og sånn. Lykke til i morgen.

Deilig med en unnskyldning til pause i lesingen da ;)

Du er snill. Bra å koble av dagen før eksamen. Kun lese oversikter og sånn. Lykke til i morgen.
Takk, trenger det :-p

I dag har jeg vært så møkkalei at jeg har prioritert alt annet enn lesing :-p

Signerer denne ;)

Snakk om å gi alt ;-)
hahaha:P eg trur kanskje eg har begynt å få konkurranseinstinkt:P eg har det eigentleg ikkje:P

I førsteomgang hadde eg kun tenkt til å melde oss på fordi det kunne bli kjekt å få ein pause frå fb, og kanskje få litt fleire til å skrive litt her :) For eg synes det er så mykje meir oversiktlig her sålenge folk bruker overskriftene skikkelig :) og så slepper ein f eks den der 20 stk som skriver at dei har vert på kontroll og dermed skubbe ned andre innlegg, fordi folk ser at det er eit tema om det allerede ;)

Back
Topp