Siste innspurtskravletråden

Blir godt å være ferdig nå uansett resultat.
 
Samboern har vært aleine med snuppa i hele dag og det hadde gått kjempebra, jeg ble så letta.... er første gangen... Jeg var borte fra 08-19 og når jeg kom hjem hadde hu sovna
 
Samboern har vært aleine med snuppa i hele dag og det hadde gått kjempebra, jeg ble så letta.... er første gangen... Jeg var borte fra 08-19 og når jeg kom hjem hadde hu sovna
Så deilig. Hvor har du vært i dsg da. :)
 
Så deilig. Hvor har du vært i dsg da. :)

Jeg har vært på karrierekonferanse på lillestrøm med jobben, var 3timer i går kveld og 10-17 i dag... så jeg er nå supergira på å jobbe, men kjempesliten i hodet etter all den gode inputen jeg har fått :)
 
Jeg har vært på karrierekonferanse på lillestrøm med jobben, var 3timer i går kveld og 10-17 i dag... så jeg er nå supergira på å jobbe, men kjempesliten i hodet etter all den gode inputen jeg har fått :)
Deilig å være ut av huset. Er slitsomt med fagdager da.
 
Deilig å være ut av huset. Er slitsomt med fagdager da.

Ja, er første gang jeg er så lenge vekke fra snuppa... Var veldig inspirerende :happy093.
 
Føler at jeg sitter på sånn valgvake jeg. Og at vi holder på å vinne presidentvalget. :D
Hahahaha! Jeg er så enig! Ny pave på tirsdag? Nei, hvem vinner terminkrigen?!
 
Hahahaha! Jeg er så enig! Ny pave på tirsdag? Nei, hvem vinner terminkrigen?!

Hahah, har ikke fått med meg noe som skjer i verden de siste dagene! :p
 
Heia heia heia ;)
 
Nå er det en halvtimes tid igjen, kjedelig at vi må vente til imorgen for å få resultatet :p
Blir det vake i natt eller? ;p
 
Back
Topp