Da får jeg begynne å være her inne jeg da, er tydeligvis her det foregår nåvil jo bli kjent med dere
Det synes jeg virker som en god plan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da får jeg begynne å være her inne jeg da, er tydeligvis her det foregår nåvil jo bli kjent med dere
Blir fint med orden fra i morgen av!hahahaeg trur kanskje eg har begynt å få konkurranseinstinkt
eg har det eigentleg ikkje
I førsteomgang hadde eg kun tenkt til å melde oss på fordi det kunne bli kjekt å få ein pause frå fb, og kanskje få litt fleire til å skrive litt herFor eg synes det er så mykje meir oversiktlig her sålenge folk bruker overskriftene skikkelig
og så slepper ein f eks den der 20 stk som skriver at dei har vert på kontroll og dermed skubbe ned andre innlegg, fordi folk ser at det er eit tema om det allerede
![]()
Ha ha ha. Nei skjønner akkurat hva du mener. Og vet jo at du elsker oss allikevel.haha;D ja;D regner med du ikkje tar det vondt meint![]()
fortatle eg forresten at eg har middagen klar i morgon?;D pappa kom med gjortegrytejippijaja!!
![]()
nettoppHa ha ha. Nei skjønner akkurat hva du mener. Og vet jo at du elsker oss allikevel.![]()

min kjære sover, har pcen for meg sjølÅåh, mannen bruker dataen, og jeg er mye kjappere på data enn på tlf![]()

Hahahahaha!!edit sigurdstest
ja, og få vert litt sosialHer sover mannen, jeg er trøtt som en dupp, men trenger virkelig litt alene tid nå... deilig med dere her så jeg kan lese litt![]()
ja, og få vert litt sosial![]()
Ha ha ha Elsker...Edit: sigurdtest
Føler at jeg sitter på sånn valgvake jeg. Og at vi holder på å vinne presidentvalget.![]()