lillerypa
Forumet er livet
La nå de stakkars apriljentene være. Kanskje de ikke styrer over at de andre jentene *ofrer seg*
Nei, de gjør nok ikke det, men kjedelig likevel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
La nå de stakkars apriljentene være. Kanskje de ikke styrer over at de andre jentene *ofrer seg*
Ja. Vi er jo så gira nå.Nei, de gjør nok ikke det, men kjedelig likevel![]()
taaakkHeisan! Heier ¨på dere![]()
nei, vi har eigentleg ikkje detDere kan virkelig skravleskal si dere har stått på de siste dagene.. Har dere et liv utenom??
![]()
hahaLa nå de stakkars apriljentene være. Kanskje de ikke styrer over at de andre jentene *ofrer seg*
Dere kan virkelig skravleskal si dere har stått på de siste dagene.. Har dere et liv utenom??
![]()
samme herNei, igrunn ikkeselvfølgelig tatt meg av ungen, kosa masse, lekt, trilla tur og sånn, men omtrent hvert ledige øyeblikk har jeg tilbragt her
haha
Snakk om å gi alt ;-)samme herog har også kombinert dei tinga
Fått han til å sove i vogna, og trilla opp og ned tunet vårt, fram og til bake der vi har internett dekning... sia fiberen går raskere enn mobilnettet
![]()
Du er snill. Bra å koble av dagen før eksamen. Kun lese oversikter og sånn. Lykke til i morgen.Haha! Høres bra ut!!glad jeg ikke meldte meg på konkurransen sånn jeg vurderte! Hadde ikke hatt sjanse til å henge med i svingene!
Men føler meg litt "flink" som prioriterer å titte innom her ved tanke på at jeg har eksamen i morgen![]()
Deilig med en unnskyldning til pause i lesingen daHaha! Høres bra ut!!glad jeg ikke meldte meg på konkurransen sånn jeg vurderte! Hadde ikke hatt sjanse til å henge med i svingene!
Men føler meg litt "flink" som prioriterer å titte innom her ved tanke på at jeg har eksamen i morgen![]()
Takk, trenger detDu er snill. Bra å koble av dagen før eksamen. Kun lese oversikter og sånn. Lykke til i morgen.
Ja, unnskyldninger er alltid greie å ha ;-)Deilig med en unnskyldning til pause i lesingen da![]()
Signerer denneNei, igrunn ikkeselvfølgelig tatt meg av ungen, kosa masse, lekt, trilla tur og sånn, men omtrent hvert ledige øyeblikk har jeg tilbragt her
haha
hahahaSnakk om å gi alt ;-)
jaaa, det gjere eg ogsåHeier på dere![]()