Siste innspurtskravletråden

La nå de stakkars apriljentene være. Kanskje de ikke styrer over at de andre jentene *ofrer seg*

enig der også :) Blir mye triveligere her inne om vi bare driter regnbuer i et par timer til hehe
 
Ja. vi må konsentrere oss om oss selv.
 
Haha! Høres bra ut!! :p glad jeg ikke meldte meg på konkurransen sånn jeg vurderte! Hadde ikke hatt sjanse til å henge med i svingene!

Men føler meg litt "flink" som prioriterer å titte innom her ved tanke på at jeg har eksamen i morgen :p

Du er flink :) men veldig lurt å få en avkobling fra eksamen dagen før :) håper det går bra imorgen, skal krysse fingrene ;)
 
er det noen som sniker inne på april gjengen eller? for jeg var der inne å bare kikket nå , å det er mange like tråder.. så er det vi som hermer på dem eller de som hermer på oss? :p
 
Haha! Høres bra ut!! :p glad jeg ikke meldte meg på konkurransen sånn jeg vurderte! Hadde ikke hatt sjanse til å henge med i svingene!

Men føler meg litt "flink" som prioriterer å titte innom her ved tanke på at jeg har eksamen i morgen :p
joda, tterkvart ville du laga eit "system" så du klarte å henge med ;)

lykke til på eksamen i morgon!;D
 
I. er oppe igjen. :( Var liksom skravletida mi. Nå er han i bæresela til pappa, men det tar jo litt tid å skal styre på med det også. :(
 
er det noen som sniker inne på april gjengen eller? for jeg var der inne å bare kikket nå , å det er mange like tråder.. så er det vi som hermer på dem eller de som hermer på oss? :p
Tror alle gruppene har stjelt litt av hverandre, Vi har blitt mye insp. :)
 
I. er oppe igjen. :( Var liksom skravletida mi. Nå er han i bæresela til pappa, men det tar jo litt tid å skal styre på med det også. :(
ååå, typisk! Håper virkelig I begynenr å sove betre om kveldane altså!:( Dokke sliter dokke jo fullstendig ut :(
 
Ja, det har jo vært bedre i perioder. Nå skravles det så mye her at jeg ikke henger med. Herlig. Trenger ikke ågå noe runder nå nei. :p
 
I. er oppe igjen. :( Var liksom skravletida mi. Nå er han i bæresela til pappa, men det tar jo litt tid å skal styre på med det også. :(

Utrolig kjedelig :( Krysser bena for at han sovner fort igjen
 
Da får jeg begynne å være her inne jeg da, er tydeligvis her det foregår nå :) vil jo bli kjent med dere
 
Back
Topp