La nå de stakkars apriljentene være. Kanskje de ikke styrer over at de andre jentene *ofrer seg*
enig der også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
La nå de stakkars apriljentene være. Kanskje de ikke styrer over at de andre jentene *ofrer seg*
Dere kan virkelig skravleskal si dere har stått på de siste dagene.. Har dere et liv utenom??
![]()
einig, einigJa. vi må konsentrere oss om oss selv.
Haha! Høres bra ut!!glad jeg ikke meldte meg på konkurransen sånn jeg vurderte! Hadde ikke hatt sjanse til å henge med i svingene!
Men føler meg litt "flink" som prioriterer å titte innom her ved tanke på at jeg har eksamen i morgen![]()
joda, tterkvart ville du laga eit "system" så du klarte å henge medHaha! Høres bra ut!!glad jeg ikke meldte meg på konkurransen sånn jeg vurderte! Hadde ikke hatt sjanse til å henge med i svingene!
Men føler meg litt "flink" som prioriterer å titte innom her ved tanke på at jeg har eksamen i morgen![]()
Tror alle gruppene har stjelt litt av hverandre, Vi har blitt mye insp.er det noen som sniker inne på april gjengen eller? for jeg var der inne å bare kikket nå , å det er mange like tråder.. så er det vi som hermer på dem eller de som hermer på oss?![]()
åååh, det er så mykje lettare å skravle her inne enn på fb!Liker, liker, liker
![]()
ååå, typisk! Håper virkelig I begynenr å sove betre om kveldane altså!I. er oppe igjen.Var liksom skravletida mi. Nå er han i bæresela til pappa, men det tar jo litt tid å skal styre på med det også.
![]()
I. er oppe igjen.Var liksom skravletida mi. Nå er han i bæresela til pappa, men det tar jo litt tid å skal styre på med det også.
![]()
Er ikke trynene våre gode nok nå dano synes eg at eg kun ser dei samme "tryna" igjen heilet ida![]()

Tror hun mente oss gammeltryner.Er ikke trynene våre gode nok nå da![]()
![]()
![]()
jo, ditt er eit friskt pust i kvardagen ;DEr ikke trynene våre gode nok nå da![]()
![]()
![]()
haha;D ja;D regner med du ikkje tar det vondt meintTror hun mente oss gammeltryner.At vi er overalt igjen.
![]()