37+1 i dag, tror jeg. [emoji23] Jeg er så forvirra over dagene når ungene går hjemme og tråkker på dagesvis.
Siden sist har jeg vært på kontroll, alt er fremdeles i skjønneste orden - ingenting å klage på verken angående urin eller blodtrykk. Ble to på ødemer denne gangen da, og skulle han skrevet på det punktet i dag, hadde det nok blitt tre. Skikkelig ubehagelig mye vann i kroppen! Og varmen hjelper ikke akkurat på. Ti minutter med hårstrikk rundt håndleddet, og jeg hadde ei grop så djup at jeg bare måtte ta bilde av den.
Har fått en energiboost de siste dagene, så jeg har fått unnagjort en hel del. I dag har jeg fått gutta til å rydde rommene sine, og klesskapene sine - ikke at de helt skjønte hva det hadde med baby å gjøre (jeg truer med å flytte til bestemor om det ikke er orden her når lillebror er ute). [emoji23] Men de synes det var greit når de var ferdige. Litt mer oversikt over hva de har i skapet var visst ikke så dumt. Det som er helt og pent, men som ikke passer til noen av de, blir gitt til Romaniahjelpen, sammen med storesøster sin vogn, en trille vi har stående, og enda litt mer klær som er sortert vekk fra skuffer og skap.
Bagen er nå ferdigpakket. Helt komplett, glidelåsen er til og med lukket. Noe som ga mannen panikk når han så det, han trodde noe var på gang. Kjenner ikke noe til at det nærmer seg fødsel riktig enda da, jeg tipper vi må bikke juni, og at det da kommer en firekilos klump (føler på meg at han er stor), mamma tipper 29. mai (fullmåne). Uansett nærmer det seg!
Mannen kjøpte forøvrig lillebror sin første bamse her om dagen, den ligger øverst i bagen. [emoji170]