Shopping!

600kr for dress og 400kr for jakken, så 50 %.

1000kr for vinterdress og jakke er ikke ille altså!

Vært litt på lagersalg i dag også (et annet et).ImageUploadedByBV Forum1415287361.437936.jpg

Sambo var på kundekveld på Feel igår og kom hjem med en lysekrone! Jeg har ønsket meg det lenge, så jeg er superfornøyd! Han skulle egentlig bare kjøpe en klokke til å ha på veggen som vi hadde sett på.
Deilig å ha en mann som liker å shoppe. Jeg er elendig på interiør, vet aldri hva som passer sammen. Så fint å ha en mann som ordner opp i heimen;)

Jaggu! Det eneste mannen har bidratt med på interiørfronten her hjemme er svarte (!) gardiner til stua, som ble kjøpt inn og hengt opp akkurat i tide til fotballVM i sommer. Han måtte nemlig se TV'n bedre..

image.jpg

Nye dressen til prinsen :) elsker den!

Anna har fått nøstebarn-kjole, og så har jeg kjøpt engle-strømpebukser fra Janus til henne:)

har også fått jakke, babybukse i ullfrotte, votter i ullfleece og ullsokker av mamma, alt fra Nøstebarn:)

Vedlegg

• 1415892546933.jpg
    1415892546933.jpg
    51,9 KB · Visninger: 28
  • 1415892557204.jpg
    1415892557204.jpg
    54,7 KB · Visninger: 30
Last edited:
Hvordan er den på jenta di da? :) hos gutten min er 80 et hode for stort og han starter allerede i januar hos familiebarnehage, så måtte nesten bli 80 :o

Hvordan er den på jenta di da? :) hos gutten min er 80 et hode for stort og han starter allerede i januar hos familiebarnehage, så måtte nesten bli 80 :o
Oi, januar allerede? Hvordan føles det?

Heelt forferdelig! Men jeg må tilbake på skolebenken! :/
Uff, det er kjipt når man ikke er klar selv:( Men med skole er de litt mer fleksibel enn med jobb da. Og så har du kanskje noen kortere dager?

Hun svømmer i den! Altså du finner ikke ungen inni dressen, passer nok neste høst. Kjøper en i 80 på salget tenker jeg.

Ny lue! Trengte den absolutt ikke, men klarte ikke la være. Må jo kjøpe litt når jeg er i Oslo. Sambo synes jeg er håpløs:)

Vedlegg

• 1415988579241.jpg
    1415988579241.jpg
    43 KB · Visninger: 29
Back
Topp