Shopping!

Har visst slutta å shoppa!

Fetteren min har fått barn, så jeg har kjøpt gave:) Synes flere jeg kjenner kunne fått barn jeg, er så koselig med gaver.

Vedlegg

• 1413986657783.jpg
    1413986657783.jpg
    52,3 KB · Visninger: 41
Fetteren min har fått barn, så jeg har kjøpt gave:) Synes flere jeg kjenner kunne fått barn jeg, er så koselig med gaver.

Har den i heldress og body, er superfornøyd! Det blir de helt sikkert fornøyde med:)

Har den i heldress og body, er superfornøyd! Det blir de helt sikkert fornøyde med:)
Ja, dette er sånne gaver jeg ønsket meg til babyen. Ikke sett i bomull fra hm med dårlig passform. Tights til baby, hva er greia?

Jeg elsker tights til baby, både da hun var nyfødt og nå!

Kjøpte "glitterbukse" på Lindex i dag:) vanskelig å få bra bilde men den er rosa:)

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1414004032411.jpg
    1414004032411.jpg
    37,6 KB · Visninger: 37
Hehe, jeg skjønner det bare ikke:) strømpebukser og sparkebukser er mer vår greie. Og vide haremsaktige bukser.

Jeg syntes sparkebukse var så vanskelig å få på henne da hun var nyfødt. Var lettere med tights!

Nå synes jeg også det er så enkelt å bare dra ut på en body og en strikkejakke over, så er hun klar til å gå ut.

Bruker den på korte turer. Hun sitter kjempefint i den. Er stor forskjell på bæremeiser, og denne kan stilles sånn at ho fint kan sitte i den. Sitter fint i tripptrapp stolen osv også :)
Vi var og testa bæremeis i butikken idag. Nå vet jeg hva jeg ønsker meg til jul:)
Eller mulig vi prøver å finne den modellen brukt.

Klikket akkurat hjem totseat fra ebay:)

Har bestilt disse på nettet, venter på postmannen :D
Krabbebukse, Strømpebukse med uglemønster. Antigli på kne og såle

Vedlegg

• L_213414_Lilla.jpg
    L_213414_Lilla.jpg
    49,6 KB · Visninger: 25
Har bestilt disse på nettet, venter på postmannen :D
Krabbebukse, Strømpebukse med uglemønster. Antigli på kne og såle
Sånn har vi også, sitter veldig bra på. Men har blitt en del nuppete da.

Kjøpte de på sparkjøp sine hjemme sider :) Sikkert ikke helt topp kvalitet og litt nuppete ja, men det gjør ikke noe for meg så lenge de gjør jobben sin. Var jo ganske billige :) Kom ikke i dag, så satser på de kommer i morga :)
Bestillte en del undertøy fra underverker sine hjemme sider også... er jo farsdag på søndag ;)

Ja, de strømpebuksene gjør absolutt jobben sin altså;)
Er jo ikke så rart de nupper når hun krabber rundt og er skikkelig mark. Nøstebarnbuksa har blitt nuppete også, føler man egentlig ikke kan regne med annet når de er blitt så bevegelige.

Back
Topp