Shopping!

Jeg må ta meg en shopperunde i morgen. Noen som har gode tips på hvilken utedress til barnehage jeg burde kjøpe? Tulla starter i slutten av mnd, så må vel begynne å kjøpe inn litt :D

Nøstebarn - lue i ullfrotte. Hadde egentlig lyst å kjøpe hele butikken, men det har hun jo ikke bruk for.
Vurderer sterkt en joggebukse i ullfrotte til meg selv da.

Den bruker jeg nå, elsker de!
Har en hvor og han den i rose.

Nettopp fått to i ullfleece til vinteren.

Har hat bukse til frøkna også.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg må ta meg en shopperunde i morgen. Noen som har gode tips på hvilken utedress til barnehage jeg burde kjøpe? Tulla starter i slutten av mnd, så må vel begynne å kjøpe inn litt :D

Vi bruker reima sine.

Jeg har bestilt aaltfor mye i det siste. Olje til guttungen da jeg mistenker litt eksem, derfor også et sett tiljamid bambusklær, et nytt bæresjal i bomull og hemp, voksi urban, regntrekk til joggevogna.. Tja, du kan si jeg snur på krona de siste dagene før lønning nå! :p
Har også kjøpt meg ny tlf da den gamle ikke var mulig å ringe med, pluss at den brukte fem minutt på å åpne en app!
ImageUploadedByBV Forum1410342360.662086.jpgImageUploadedByBV Forum1410342297.975310.jpgImageUploadedByBV Forum1410342307.176070.jpgImageUploadedByBV Forum1410342344.211504.jpg

Sent from my iPad using BV Forum

Vedlegg

• ImageUploadedByBV Forum1410342289.262943.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1410342289.262943.jpg
    86 KB · Visninger: 26
Jeg gikk tilbake til Nøstebarn idag og kjøpte joggebukse til meg selv:)
Og så har jeg kjøpt mitt først vevde bæresjal!

Gratulerer! Hvilket kjøpte du?

Ellevill zara str. 5. Er spent på om jeg blir fornøyd. Kjøpte brukt da:) Prøvde å knyte på magen, det var overraskende lett! Litt verre på ryggen da...

Her ble det heldress, to bodyer og bukser, 3 par sokker og siklesmekker. Alt i ull fra name it:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Ellevill zara str. 5. Er spent på om jeg blir fornøyd. Kjøpte brukt da:) Prøvde å knyte på magen, det var overraskende lett! Litt verre på ryggen da...
Du blir helt sikkert fornøyd :) Jeg opplevde at å knyte på rygg var lettere enn først antatt! Iallefall når guttungen syns det er gøy å bli "kasta" opp og å sitte på ryggen mens jeg knyter :)

Du blir helt sikkert fornøyd :) Jeg opplevde at å knyte på rygg var lettere enn først antatt! Iallefall når guttungen syns det er gøy å bli "kasta" opp og å sitte på ryggen mens jeg knyter :)

Jeg prøvde såvidt igår, det første hun gjorde var å ta godt tak i håret mitt! Hun synes det var gøy, men ligger ikke akkurat stille!

Jeg prøvde såvidt igår, det første hun gjorde var å ta godt tak i håret mitt! Hun synes det var gøy, men ligger ikke akkurat stille!
Haha, ja, jeg har begynt å sette håret opp i en topp og vurderer å kjøpe meg amme/puslesmykke. Prøvde å henge en leke i et hårbånd rundt halsen min som han kunne leke med, men gikk rett på håret likevel :/

Kjøpte noen søte plagg i går, skal ta bilder og legge ut når vi kommer hjem :)

Mamma kjøpte tøfler til Anna:) Bare bitte litt store. 6-12 mnd

Vedlegg

• 1410606287900.jpg
    1410606287900.jpg
    33,9 KB · Visninger: 30
Ble ny vogn! Svart tfk joggster twist. Er minst like god å trille som buffaloen:) Gleder meg til å teste den på tur i morgen!

Ble ny vogn! Svart tfk joggster twist. Er minst like god å trille som buffaloen:) Gleder meg til å teste den på tur i morgen!

Gratulerer :) kan du ha barnet mot deg i den?

Gratulerer :) kan du ha barnet mot deg i den?

Takk!
Nei, det er det kjipe med den. Men tror det er verre for meg enn for han, han liker å se verden. Og den har en stor kikkeluke, så lett å se hvordan han har det:)

Takk!
Nei, det er det kjipe med den. Men tror det er verre for meg enn for han, han liker å se verden. Og den har en stor kikkeluke, så lett å se hvordan han har det:)

Det kan man heller ikke med bumbleriden vi har. Er så synd at det ikke er flere vogner hvor man har muligheten til begge deler, men på en annen side er det bare aktuelt en liten periode.

Det kan man heller ikke med bumbleriden vi har. Er så synd at det ikke er flere vogner hvor man har muligheten til begge deler, men på en annen side er det bare aktuelt en liten periode.

Den ene bagen til tfk kan gjøres om til sittedel, så man kan i utgangspunktet ha barnet litt lengre i mot seg. Men gidder ikke å kjøpe ny bag nå. Kan heller kjøpe den når man får et barn til:)

ImageUploadedByBV Forum1412429265.599031.jpg

Lurer på om se blir slankere når de blir ett år? Den med ugler er størrelse 12 mnd og er smalere i livet enn den som er i leo og størrelse 9 mnd.

Skoene var super deilige med lammeskinn i sålene.

Back
Topp