Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nøstebarn - lue i ullfrotte. Hadde egentlig lyst å kjøpe hele butikken, men det har hun jo ikke bruk for.
Vurderer sterkt en joggebukse i ullfrotte til meg selv da.
Vi er fornøyde med Nameit sinJeg må ta meg en shopperunde i morgen. Noen som har gode tips på hvilken utedress til barnehage jeg burde kjøpe? Tulla starter i slutten av mnd, så må vel begynne å kjøpe inn litt![]()
Jeg må ta meg en shopperunde i morgen. Noen som har gode tips på hvilken utedress til barnehage jeg burde kjøpe? Tulla starter i slutten av mnd, så må vel begynne å kjøpe inn litt![]()

Gratulerer! Hvilket kjøpte du?Jeg gikk tilbake til Nøstebarn idag og kjøpte joggebukse til meg selv
Og så har jeg kjøpt mitt først vevde bæresjal!
Ellevill zara str. 5. Er spent på om jeg blir fornøyd. Kjøpte brukt daGratulerer! Hvilket kjøpte du?
Sent from my iPad using BV Forum
Du blir helt sikkert fornøydEllevill zara str. 5. Er spent på om jeg blir fornøyd. Kjøpte brukt daPrøvde å knyte på magen, det var overraskende lett! Litt verre på ryggen da...
Jeg prøvde såvidt igår, det første hun gjorde var å ta godt tak i håret mitt! Hun synes det var gøy, men ligger ikke akkurat stille!Du blir helt sikkert fornøydJeg opplevde at å knyte på rygg var lettere enn først antatt! Iallefall når guttungen syns det er gøy å bli "kasta" opp og å sitte på ryggen mens jeg knyter
Sent from my iPad using BV Forum
Haha, ja, jeg har begynt å sette håret opp i en topp og vurderer å kjøpe meg amme/puslesmykke. Prøvde å henge en leke i et hårbånd rundt halsen min som han kunne leke med, men gikk rett på håret likevel :/Jeg prøvde såvidt igår, det første hun gjorde var å ta godt tak i håret mitt! Hun synes det var gøy, men ligger ikke akkurat stille!
Ble ny vogn! Svart tfk joggster twist. Er minst like god å trille som buffaloenGleder meg til å teste den på tur i morgen!
Gratulererkan du ha barnet mot deg i den?
Takk!
Nei, det er det kjipe med den. Men tror det er verre for meg enn for han, han liker å se verden. Og den har en stor kikkeluke, så lett å se hvordan han har det![]()
Det kan man heller ikke med bumbleriden vi har. Er så synd at det ikke er flere vogner hvor man har muligheten til begge deler, men på en annen side er det bare aktuelt en liten periode.