Shopping!

Nå sover ikke akkurat frøkna mi så mye på dagtid, så tror ikke vi blir med å ta ryggen så mye opp og ned.

Er det bumbleride trillen du har?
Hva slags regntrekk har du til indie?

Sent from my iPhone using BV Forum
Ja, bumbleride indie. Jeg prøvde regntrekk fra Emmaljungaen på den og det fungerte greit så blir å bare bruke det:)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Ja, bumbleride indie. Jeg prøvde regntrekk fra Emmaljungaen på den og det fungerte greit så blir å bare bruke det:)

Jeg mente bumbleride flite trilla ;)
Vil ikke akkurat si at indie er en trille.

Jeg mente bumbleride flite trilla ;)
Vil ikke akkurat si at indie er en trille.

Nei. Det er den ikke. Men vi bruker den sånn vi brukte den gamle trilla vår til storebror. Det er en Titanium Baby Breeze, som jeg har lagt vekk siden den ble overflødig når jeg kjøpte Indie. Å om jeg sammenligner ryggjusteringsmekanismen er den på Indie latterlig dårlig. Egentlig helt merkelig hvis du sammenligner de to vognene i pris. Jeg er uansett fornøyd å håper det kanskje går seg til litt med tida. Uansett vi har Indie liggende i bilen siden den tar så liten plass og bruker den på shopping etc. Pluss de gangene han skal være våken i vogna. Og den blir med til Syden på Onsdag, har bestilt prampack :)

Vi dra også til syden neste mnd. ikke bestemt meg for hvilken vogn som skal bli med. Får teste bumleriden litt :-)

Kjøpt caps til Anna. Altfor stor, så den passer nok neste vår/sommer. Kjempekul, har hatt lyst på den lenge og så hadde de en igjen:)

Vedlegg

• 1409072863452.jpg
    1409072863452.jpg
    73,9 KB · Visninger: 35
Er du fornøyd m denne så langt?

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Veldig! Ikke brukt den så mye, men gull å ha med inn på flyet:) og han er superfornøyd der han sitter. Ser for meg at det er denne vi tar med oss rundt etterhvert, tar jo ikke noe plass!

ImageUploadedByBV Forum1409245111.023311.jpg

Mini Rodini, skal strikke en litt feminin vest til den hvite bodyen.

Så kule!

Ja, fikk solgt litt gammelt og inn med noe nytt. Synes også at de var kule også er det fantastisk kvalitet :)

Ja, fikk solgt litt gammelt og inn med noe nytt. Synes også at de var kule også er det fantastisk kvalitet :)

Fikk veldig lyst på jeg også!

Sendte mamma på nøstebarn - salg, så nå har hun fått kjøpt 3 ullbukser:)
Kjekt å ha en snill mamma som gidder sånt!

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Sendte mamma på nøstebarn - salg, så nå har hun fått kjøpt 3 ullbukser:)
Kjekt å ha en snill mamma som gidder sånt!

Hintet til mamma også, men tror neppe de dro. Vet du hva slags farger det var?

Hintet til mamma også, men tror neppe de dro. Vet du hva slags farger det var?

Fikk hvertfall en blå ullfrotte sparkebukse og en orange bukse i ull/silke. Det var bare et stativ med barneklær. Mamma var der 20 min før de åpna og da var det kø utafor!

I dag ble det lillelam dress, sokker, votter og lue. I den kjempefine mørke blåfargen:)

Ny vogn, ny seng og ny sengerand.

Fikk solgt den gammle sengen og madrassen.

Ny vogn, ny seng og ny sengerand.
Hvilken vogn ble det?? :)

Jeg var hos Guttelus i går, skulle bytte en Lillelam sommerulldress jeg kjøpte, men ikke kom til å få brukt. Så da kom jeg hjem med mørkeblå sparkebukse fra Lillelam, en tynnere ulldress fra Hust&Claire (fikk av søsteren min) og en Marius-ulldress fra Ugly Children Clothing med prisavslag på 600kr. :D

Hvilken vogn ble det?? :)

Jeg var hos Guttelus i går, skulle bytte en Lillelam sommerulldress jeg kjøpte, men ikke kom til å få brukt. Så da kom jeg hjem med mørkeblå sparkebukse fra Lillelam, en tynnere ulldress fra Hust&Claire (fikk av søsteren min) og en Marius-ulldress fra Ugly Children Clothing med prisavslag på 600kr. :D

Bumbleride indie som terreng/lett løpevogn. :)

Vært i byen med mamma, skal begynne med mat når vi er tilbake fra ferie.

Kjøpte også sengetøy som kan bli sommerfuglkostyme når hun har vokst ut av babydyna.

ImageUploadedByBV Forum1410107325.454946.jpgImageUploadedByBV Forum1410107338.604763.jpg

Nøstebarn - lue i ullfrotte. Hadde egentlig lyst å kjøpe hele butikken, men det har hun jo ikke bruk for.
Vurderer sterkt en joggebukse i ullfrotte til meg selv da.

Vedlegg

• 1410266967874.jpg
    1410266967874.jpg
    43,2 KB · Visninger: 31
Back
Topp