Shopping!

Vis vedlegget 81376

Lurer på om se blir slankere når de blir ett år? Den med ugler er størrelse 12 mnd og er smalere i livet enn den som er i leo og størrelse 9 mnd.

Skoene var super deilige med lammeskinn i sålene.
Ja, jeg tror de strekker seg mer i lengden enn i bredden etterhvert. Men de skal jo ha litt babymage da.

Ja, jeg tror de strekker seg mer i lengden enn i bredden etterhvert. Men de skal jo ha litt babymage da.
Jeg tror nok fireåringen min er omtrent like tjukk rundt magen som lillebror faktisk. Han er riktignok tynn som en strek men. De strekker seg nok mye mer en de vokser i bredden ja.

Vi har kjøpt izi combi. Kjøpte i turkis, fjorårets farge. Betalte 3000:)

Stilig i turkis da! Ville egentlig ha rødt, men sambo syns det var stygt;) Ble 3900kr etter rabatt, så er fornøyd med det:)

Stilig i turkis da! Ville egentlig ha rødt, men sambo syns det var stygt;) Ble 3900kr etter rabatt, så er fornøyd med det:)
Ja, den er kjempekul, så jeg er fornøyd:)

Kjøpte en ullbody igår og en idag. Klarer ikke la være! Kjøpte en i ullfrotte fra Name it, synes det var smart med en litt tjukkere.

Har ikke vært shoppingbonanza i dag, ettersom vi har et program her i hovedstaden. Men en ullbody fra Hust & Claire, og ullbody, lue og vanter fra Polarn O Pyret ble det! De blå vantene og pennen fikk jeg med, og resten av klærne fra PoP var det 30% på :)

Vedlegg

• 1412962603715.jpg
    1412962603715.jpg
    57,4 KB · Visninger: 37
Kjøpt ny dress fra Ticket. Vi har arvet en fra Name it som vi egentlig hadde tenkt å bruke, men så tenkte jeg at det kanskje blir vanskelig for henne å bevege seg i en tjukk dress.
Dessuten var denne på tilbud, 400 kr:)

Vedlegg

• 1413208641732.jpg
    1413208641732.jpg
    65,3 KB · Visninger: 34
Kjøpt ny dress fra Ticket. Vi har arvet en fra Name it som vi egentlig hadde tenkt å bruke, men så tenkte jeg at det kanskje blir vanskelig for henne å bevege seg i en tjukk dress.
Dessuten var denne på tilbud, 400 kr:)

Den var kjempe fin!
Venter enda litt til med å kjøpe dress jeg, så usikker på om vi trenger.

Den var kjempe fin!
Venter enda litt til med å kjøpe dress jeg, så usikker på om vi trenger.
Ja, jeg var litt usikker jeg også. Men så er jeg litt redd det skal bli utsolgt og så var det på tilbud så da tok jeg sjangsen. Får sikkert solgt den for 300 neste vinter:)

Har kjøpt vindtett softshell reimadress som ho kan bruke i bæremeisa vi kjøpte i bursdagsgave til pappaen hennes. Ho elsker å gå tur i den, kommer skikkelig høyt opp

Vedlegg

• reimadress.jpg
    reimadress.jpg
    6,3 KB · Visninger: 40
  • s2.jpg
    s2.jpg
    7,9 KB · Visninger: 38
  • s22.jpg
    s22.jpg
    51,6 KB · Visninger: 39
Har kjøpt vindtett softshell reimadress som ho kan bruke i bæremeisa vi kjøpte i bursdagsgave til pappaen hennes. Ho elsker å gå tur i den, kommer skikkelig høyt opp
Har dere begynt å bruke den allerede? Sitter hun selv?

ImageUploadedByBV Forum1413393806.893375.jpgImageUploadedByBV Forum1413393816.671872.jpg

Da er mini klar for vinteren og mor har fått seg høstsko:)

Shoppa de første julegavene i dag, er elleville dager på senteret. Så er masse gode dags, times og ukes tilbud. Så kjøpte blant annet noen monsterhigh dukker til 25%, er tydligvis det som er INN nå ;)

Den var kjempe fin!
Jeg har didrikson regnjakke som jeg er kjempe fornøyd med :)

Back
Topp