Shopping!

En tråd i 'Mars 2014' startet av M+A=baby, 27 Mai 2014.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. M+A=baby Forumet er livet Marsboerne VIP Sommerfuglene 2017

Inspirert av en annen termingruppe, så synes jeg vi bør ha en shoppe - tråd. Ikke så bra for lommeboka da, hehe:)
    Her er dagens sløs:Lue fra joha, heldrakt fra tutta og bambus-sokker fra troll til mor:)

Vedlagte filer:

Last edited: 27 Mai 2014
  2. Galadriel Gift med forumet Marsboerne

Liker! :) Jeg er riktignok blakk fram til junilønna, men da kommer jeg nok til å bidra mye på denne tråden ;)

• Liker Liker x 1
  3. Osis87 Flørter med forumet

Handla på Siga? :)

4. M+A=baby Forumet er livet Marsboerne VIP Sommerfuglene 2017

Jepp:) Tror ikke det er så mange butikker som har tutta-klær. Liker de godt, de er så fargesterke og har god passform:)

5. Osis87 Flørter med forumet

Tenkte meg det, den "handlekurven" så veldig Siga ut. Er en del innpå der på Hamar selv. Kjøpte nylig slike troll bambussokker og et bambussett til lillegutt der. Skikkelig deilige :) har heller ikke sett tutta i vanlige kjedebutikker tror jeg.

6. M+A=baby Forumet er livet Marsboerne VIP Sommerfuglene 2017

Vurderte å kjøpe troll sokker og body til frøkna også, men lot være. Tenkte jeg kunne teste sokkene selv først. Og så har jeg så lyst på en body fra Tiljamid til henne, og skal til Oslo om ikke så lenge:)
    Skal også en tur til Trondheim, så greit å ikke bruke alle pengene på et sted;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

7. Junibarn84 Forumet er livet Marsboerne Tilgangsansvarlig VIP Julimammaer 2016 Junibarna 2019

ImageUploadedByBV Forum1401212320.453122.jpg ImageUploadedByBV Forum1401212330.937081.jpg ImageUploadedByBV Forum1401212342.087636.jpg ImageUploadedByBV Forum1401212360.289040.jpg

+sengetøy + laken til vogna.

Sent from my iPhone using BV Forum

8. Osis87 Flørter med forumet

Ja, tiljamid er og deilig, men de er ofte veldig "mye". Vanskelig å finne de i et litt nøytralt utseende :p hadde ei bambusbukse i Troll fra før, og måtte bare ha ei til (+body) nå som den gamle har blitt shorts ;) skjønner at du trenger å spare litt da, ja. Greit å ha litt å gå på :)

9. Osis87 Flørter med forumet

Det siste jeg (vi) shoppa var hage, hyggelig utsikt, terasse, (garantert) fin og solrik sommer og HUS! Juhu, "Sommerfjord", her kommer vi :)
    image.jpg

• Liker Liker x 2
  10. M+A=baby Forumet er livet Marsboerne VIP Sommerfuglene 2017

Jeg vil gjerne ha masse farger jeg da:) Så tar jeg heller en hvit bukse til. Elsker de med retro-blomster!

11. Osis87 Flørter med forumet

Forøvrig veldig enig, men vi har så lite sett og ensfarga bodyer. Er fryktelig vanskelig å "matche" :)

12. M+A=baby Forumet er livet Marsboerne VIP Sommerfuglene 2017

Her er det motsatt, vi har masse ensfarga så jeg vil gjerne "sprite opp litt" med mønster:)

13. M+A=baby Forumet er livet Marsboerne VIP Sommerfuglene 2017

14. Junibarn84 Forumet er livet Marsboerne Tilgangsansvarlig VIP Julimammaer 2016 Junibarna 2019

Ja, alt er 62 og 68. Hun hadde nesten ikke noe å ha på seg.
    Aldri hat mye klær vi..

15. M+A=baby Forumet er livet Marsboerne VIP Sommerfuglene 2017

Greit å ha noe i 68 også. Lurer på når vi må over på 68 jeg. Vi var så heldige og kom over ei dame som gav bort 5 bæreposer med klær, i tillegg til at vi har fått mye gaver i både 56 og 62. Har til og med fått et par plagg i 74;)
    Har shoppa en del likevel, men jeg er så glad i shopping at jeg kjøper litt og litt. På den måten kan jeg handle ofte;)

16. Junibarn84 Forumet er livet Marsboerne Tilgangsansvarlig VIP Julimammaer 2016 Junibarna 2019

Skulle gjerne ha arvet tøy, har heldigvis en snill mamma som kjøper tøy til henne :)

• Liker Liker x 1
  17. martar80 Betatt av forumet

Jeg trøsteshoppet på Guttelus i dag. Sommerdress fra Lillelam til pjokken. Trøst for mamma, god utedress til litt kjøligere sommervær til pjokken. Gleder meg til feriepenger og skattepenger.... (Ignorerer glatt det faktum at alt egentlig skal gå inn på sparekontoen!!)

18. M+A=baby Forumet er livet Marsboerne VIP Sommerfuglene 2017

Ny amme-bh til mor! Ville ha en hvit og en med spiler. Ser ikke så bra ut med hvit singlet og svart bh synes jeg.

Vedlagte filer:

19. M+A=baby Forumet er livet Marsboerne VIP Sommerfuglene 2017

De er fine altså. Ønsker meg en sånn til høsten.

20. K84 Elsker forumet Marsboerne

Kjøpt uv-telt i dag:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Del denne siden