Shopping!

M+A=baby

Forumet er livet
Marsboerne
VIP
Sommerfuglene 2017
Inspirert av en annen termingruppe, så synes jeg vi bør ha en shoppe - tråd. Ikke så bra for lommeboka da, hehe:)
Her er dagens sløs:Lue fra joha, heldrakt fra tutta og bambus-sokker fra troll til mor:)
 

Vedlegg

  • 1401194153319.jpg
    1401194153319.jpg
    58 KB · Visninger: 101
Last edited:
Liker! :) Jeg er riktignok blakk fram til junilønna, men da kommer jeg nok til å bidra mye på denne tråden ;)
 
Jepp:) Tror ikke det er så mange butikker som har tutta-klær. Liker de godt, de er så fargesterke og har god passform:)
Tenkte meg det, den "handlekurven" så veldig Siga ut. Er en del innpå der på Hamar selv. Kjøpte nylig slike troll bambussokker og et bambussett til lillegutt der. Skikkelig deilige :) har heller ikke sett tutta i vanlige kjedebutikker tror jeg.
 
Tenkte meg det, den "handlekurven" så veldig Siga ut. Er en del innpå der på Hamar selv. Kjøpte nylig slike troll bambussokker og et bambussett til lillegutt der. Skikkelig deilige :) har heller ikke sett tutta i vanlige kjedebutikker tror jeg.
Vurderte å kjøpe troll sokker og body til frøkna også, men lot være. Tenkte jeg kunne teste sokkene selv først. Og så har jeg så lyst på en body fra Tiljamid til henne, og skal til Oslo om ikke så lenge:)
Skal også en tur til Trondheim, så greit å ikke bruke alle pengene på et sted;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
ImageUploadedByBV Forum1401212320.453122.jpgImageUploadedByBV Forum1401212330.937081.jpgImageUploadedByBV Forum1401212342.087636.jpgImageUploadedByBV Forum1401212360.289040.jpg

+sengetøy + laken til vogna.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vurderte å kjøpe troll sokker og body til frøkna også, men lot være. Tenkte jeg kunne teste sokkene selv først. Og så har jeg så lyst på en body fra Tiljamid til henne, og skal til Oslo om ikke så lenge:)
Skal også en tur til Trondheim, så greit å ikke bruke alle pengene på et sted;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Ja, tiljamid er og deilig, men de er ofte veldig "mye". Vanskelig å finne de i et litt nøytralt utseende :p hadde ei bambusbukse i Troll fra før, og måtte bare ha ei til (+body) nå som den gamle har blitt shorts ;) skjønner at du trenger å spare litt da, ja. Greit å ha litt å gå på :)
 
Ja, tiljamid er og deilig, men de er ofte veldig "mye". Vanskelig å finne de i et litt nøytralt utseende :p hadde ei bambusbukse i Troll fra før, og måtte bare ha ei til (+body) nå som den gamle har blitt shorts ;) skjønner at du trenger å spare litt da, ja. Greit å ha litt å gå på :)
Jeg vil gjerne ha masse farger jeg da:) Så tar jeg heller en hvit bukse til. Elsker de med retro-blomster!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg vil gjerne ha masse farger jeg da:) Så tar jeg heller en hvit bukse til. Elsker de med retro-blomster!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Forøvrig veldig enig, men vi har så lite sett og ensfarga bodyer. Er fryktelig vanskelig å "matche" :)
 
Forøvrig veldig enig, men vi har så lite sett og ensfarga bodyer. Er fryktelig vanskelig å "matche" :)
Her er det motsatt, vi har masse ensfarga så jeg vil gjerne "sprite opp litt" med mønster:)
 
Har du kjøpt alt det idag? Samme størrelse, eller noe hu kan vokse i?
Ja, alt er 62 og 68. Hun hadde nesten ikke noe å ha på seg.
Aldri hat mye klær vi..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja, alt er 62 og 68. Hun hadde nesten ikke noe å ha på seg.
Aldri hat mye klær vi..


Sent from my iPhone using BV Forum
Greit å ha noe i 68 også. Lurer på når vi må over på 68 jeg. Vi var så heldige og kom over ei dame som gav bort 5 bæreposer med klær, i tillegg til at vi har fått mye gaver i både 56 og 62. Har til og med fått et par plagg i 74;)
Har shoppa en del likevel, men jeg er så glad i shopping at jeg kjøper litt og litt. På den måten kan jeg handle ofte;)
 
Greit å ha noe i 68 også. Lurer på når vi må over på 68 jeg. Vi var så heldige og kom over ei dame som gav bort 5 bæreposer med klær, i tillegg til at vi har fått mye gaver i både 56 og 62. Har til og med fått et par plagg i 74;)
Har shoppa en del likevel, men jeg er så glad i shopping at jeg kjøper litt og litt. På den måten kan jeg handle ofte;)
Skulle gjerne ha arvet tøy, har heldigvis en snill mamma som kjøper tøy til henne :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg trøsteshoppet på Guttelus i dag. Sommerdress fra Lillelam til pjokken. Trøst for mamma, god utedress til litt kjøligere sommervær til pjokken. Gleder meg til feriepenger og skattepenger.... (Ignorerer glatt det faktum at alt egentlig skal gå inn på sparekontoen!!)
 
Ny amme-bh til mor! Ville ha en hvit og en med spiler. Ser ikke så bra ut med hvit singlet og svart bh synes jeg.
 

Vedlegg

  • 1401283913197.jpg
    1401283913197.jpg
    25,3 KB · Visninger: 68
Jeg trøsteshoppet på Guttelus i dag. Sommerdress fra Lillelam til pjokken. Trøst for mamma, god utedress til litt kjøligere sommervær til pjokken. Gleder meg til feriepenger og skattepenger.... (Ignorerer glatt det faktum at alt egentlig skal gå inn på sparekontoen!!)
De er fine altså. Ønsker meg en sånn til høsten.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Kjøpt uv-telt i dag:)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Back
Topp