Kjøpte i Odense Zoo i gårHehehvor har du kjøpt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjøpte i Odense Zoo i gårHehehvor har du kjøpt?
Knuste skjerm og høytaler på min S4 her om dagen, så jeg oppgraderer til S5 når vi kommer hjem fra ferie. Trengte ikke ny tlf enda jeg heller, men sånn blir det! Surt altså!Har kjøpt meg ny mobil. Ikke planlagt, og ville ikke ha heller. Men klønete som jeg er klarte jeg å knuse den gamle. Ikke bare skjermen ble ødelagt, men hele telefonen. Gikk ikke ann å skru den av en gang. Gjett om jeg var sur på meg selv.
Kjøpte Samsung galaxy s4, hadde s3 fra før av så blir ikke store forskjellen. Greit med 4G da.
Kan du ta bildet av den vogna?Kjøpte babyzen yoyo i dag! Så nå blir det en drøm å være på fartenGod å trille og går som håndbagasje på flyet. I tillegg ble det babyset med pute til tripp trappen.
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Takk![]()
Er det fjæring i hjula? Hvordan er den å trille?
Sent from my iPhone using BV Forum
Liker du ikke ergoen?Solgte Ergobabyen i går og kjøpte en brukt Stokke som vi skal hente i dag
Liker du ikke ergoen?
Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Den Stokke tabeltopp er det et bord man fester til tripptrappen ala playtray?I dag ble det ny sengekant, sebra villageden vi har er myk så den river han ned. Også ble det en Stokke tabletop, noen joha siklesmekker i ull og en joha ullue. Jo, også en grå dress fra nøstebarn. Jeg MÅ innføre shoppestopp
Den Stokke tabeltopp er det et bord man fester til tripptrappen ala playtray?
Ja, selv om ergobaby har kommet bra ut i tester, så er det veldig individuelt hvilken som er best å bære i. Det kommer ann på både den som bærer og den som skal bli båret. Så bra at du har funnet en som sitter bra på degNei, passer meg ikke pga en skjeiv skulder. Stokke sitter helt fantastisk på i forhold.
Ja, selv om ergobaby har kommet bra ut i tester, så er det veldig individuelt hvilken som er best å bære i. Det kommer ann på både den som bærer og den som skal bli båret. Så bra at du har funnet en som sitter bra på deg![]()
Har hørt at noen har problemer dem de skulderstoppene på ergo ja. På manduca krysser jeg selene på ryggen, så jeg har ikke noe problem med at de sklir ned. Har aogså blitt eskpert på å ta den påDessuten er jeg veldig timeglassfigur, så båndet rundt hoftene sklir opp i livet. Funka svært dårlig!
Jeg fikk ikke på ergoen selv, og selen på skuldrene skle ned hele tiden. Rett og slett feil til min kropp. Stokke var en drøm i forhold. Vi bruker det kubb på flyplassen, har ingen bærebaby, så er jo veldig lite det blir brukt her..mulig jeg selger den igjen etter vi har vært på ferie. Kjøpte den for 600kr (den er ubrukt) og får nok solgt den for det igjen og
Dessuten er jeg veldig timeglassfigur, så båndet rundt hoftene sklir opp i livet. Funka svært dårlig!
Jeg fikk ikke på ergoen selv, og selen på skuldrene skle ned hele tiden. Rett og slett feil til min kropp. Stokke var en drøm i forhold. Vi bruker det kubb på flyplassen, har ingen bærebaby, så er jo veldig lite det blir brukt her..mulig jeg selger den igjen etter vi har vært på ferie. Kjøpte den for 600kr (den er ubrukt) og får nok solgt den for det igjen og
Har ikke problemer med at selene sklir ned, men hoftebåndet sklir oppover.