Shopping!

Hehey, mannen har vært på shopping! :) Nå har vi snakka om å kjøpe et ordentlig kamera gud vet hvor lenge, så det var vel på høy tid!
 

Vedlegg

  • 1404562520332.jpg
    1404562520332.jpg
    61,8 KB · Visninger: 48
Gratulerer :)
God vogn har alt å si. De to siste gangene vi har vært i Norge har vi lånt vogn hhv. Teturnia misteal( tror jeg) og en quinny et eller annet. Fullstendig ræl begge to! Dette er absolutt den siste gang sa sambo.
De er vinglete, tunge og små bager på begge to.

Jeg vurderte også Brio smile, helt til jeg så den live. Litt lyst på bumbleride indie som løpevogn eller bumbleride filte som paraplytrille.

Men foreløpig så elsker jeg min bugaboo, lett, svingbarehjul og stor bag :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Måtte titte litt på bugaboo nå, er det buffalo du har? Er den veldig ny?
Den ser fancy ut, jeg var jo fast bestemt på at svingbare fremhjul skulle jeg hvertfall ikke ha, så jeg vurderte aldri den mens jeg var gravid. Men man kan ombestemme seg gitt!
Den er altfor dyr for meg da da, men kanskje jeg får en bedre betalt jobb før jeg skal ha neste unge, hehe;)


Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Hehey, mannen har vært på shopping! :) Nå har vi snakka om å kjøpe et ordentlig kamera gud vet hvor lenge, så det var vel på høy tid!
Fint med et ordentlig kamera ja, hvertfall når man har barn:) De må jo foreviges stadig vekk!
Sambo fikk til 30-årsdagen sin, så da har vi begge to:) Jeg ønsker meg iPad til 30-årsdagen min, hehe.
 
Fint med et ordentlig kamera ja, hvertfall når man har barn:) De må jo foreviges stadig vekk!
Sambo fikk til 30-årsdagen sin, så da har vi begge to:) Jeg ønsker meg iPad til 30-årsdagen min, hehe.
Absolutt! Heldigvis er det godt kamera på mobilen min, men det blir jo noe helt annet med et kamera. Og så begynner kanskje mannen å ta litt bilder, sånn at det finnes beviser for at jeg var en del av oppveksten til barna også. ;) Det finnes jo nesten ikke bilder med meg i dagligdagse situasjoner med barna, bare selfies!
 
Måtte titte litt på bugaboo nå, er det buffalo du har? Er den veldig ny?
Den ser fancy ut, jeg var jo fast bestemt på at svingbare fremhjul skulle jeg hvertfall ikke ha, så jeg vurderte aldri den mens jeg var gravid. Men man kan ombestemme seg gitt!
Den er altfor dyr for meg da da, men kanskje jeg får en bedre betalt jobb før jeg skal ha neste unge, hehe;)


Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Nei, vi har cameleon3. Vi fikk en i gave, men ja den er dyr...9000kr!
(Med sportsdel også da).


Sent from my iPad using BV Forum
 
Nei, vi har cameleon3. Vi fikk en i gave, men ja den er dyr...9000kr!
(Med sportsdel også da).


Sent from my iPad using BV Forum
Likte buffalo jeg, litt kraftigere fremhjul. Men så er det jo litt forskjell på Danmark og Lillehammer:)
10500kr er mye penger!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Likte buffalo jeg, litt kraftigere fremhjul. Men så er det jo litt forskjell på Danmark og Lillehammer:)
10500kr er mye penger!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ja, vi bor jo midt i byen og har ikke brukt for terrengvogn eller vogn til å ha i snø.
Synes buffaloen ble altfor klumpete, vi var og så på den også :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
I dag ble det litt polarn o pyret på salg:)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Jeg kjøpte en ny bambusbody fra Hust & Claire på babyshop igår, de har jo tilbud:) De er så gode og myke de bambusbodyene! Kjøpte i 74, er korte ermer, så da gjør det ikke noe om den er litt stor:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Har kjøpt en sånn her idag, til å smake på fruktbiter med. Har ikke fått testa den ennå, spent på om den funker og hva hun synes:)
 

Vedlegg

  • 95416.jpeg
    95416.jpeg
    24,2 KB · Visninger: 14
Har kjøpt en sånn her idag, til å smake på fruktbiter med. Har ikke fått testa den ennå, spent på om den funker og hva hun synes:)

Tenkte å kjøpe en sånn jeg og:)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Den var vi og, men den er litt tung så hun får den ikke helt opp til munnen.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har kjøpt en sånn her idag, til å smake på fruktbiter med. Har ikke fått testa den ennå, spent på om den funker og hva hun synes:)

Han fikk vannmelon i denne i går, stor suksess!


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Kjøpte lampe på Sprell igår: http://www.sprell.no/produkt/lampe-rosa-med-eventyrmotiv
Sambo likte fargen på den turkise best, men jeg synes det var søtest motiv på den rosa så da fikk jeg vilja mi:)
Gleder meg sånn til å innrede barnerommet i den nye huset!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app


Den var kjempe fin :)

Ser at den matgreie tingen vi har kjøpt ikke er lik den du har kjøpt. Hvilket merke er den du har? Den det mye bedre ut (får ikke opp bildet)..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Den var kjempe fin :)

Ser at den matgreie tingen vi har kjøpt ikke er lik den du har kjøpt. Hvilket merke er den du har? Den det mye bedre ut (får ikke opp bildet)..


Sent from my iPhone using BV Forum
kidsme food feeder heter den
Merkelig nok helt lik unami taste teaser som jeg egentlig så etter. Vi har den fra seks måneder

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
kidsme food feeder heter den
Merkelig nok helt lik unami taste teaser som jeg egentlig så etter. Vi har den fra seks måneder

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

De selger den selvsagt ikke i dk.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp