Shopping!

ImageUploadedByBV Forum1403962373.468247.jpg
Mini rodini
ImageUploadedByBV Forum1403962392.602261.jpg
Soft gallery
ImageUploadedByBV Forum1403962406.720288.jpg
FUB

Alt på salg, bare svensk/danske øko merker. Blitt litt obs på det etter er fant hormonfremkallendestoffer i barnetøy fra bla H&M.
Kjøper i str 74 (utenom den kortermea bodyen som hun skal bruke nå).


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja, også stelleveske mi! Fikk den i gave av pappa, tror ikke den er sant. Jeg er SÅ fornøyd :) Passer så fint nå når vi skal på ferie et sted uten stellebord.

ImageUploadedByBV Forum1403963199.758145.jpgImageUploadedByBV Forum1403963209.544256.jpgImageUploadedByBV Forum1403963217.310876.jpg


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Elsker den fra Soft Gallery! Pysj? Og så snill pappa du har :)

Nei, er vel ikke en pysj. Men er som ei venninne sa "heldrakter kan man alltids bruke som pysj", men jeg har ikke tenkt til det :)

Ja, pappa er super god. Var så godt å ha besøk av han, savner virkelig familie og venner i nærheten, snufs.


Sent from my iPad using BV Forum
 
Deilig med ny stelleveske!
Jeg tenker også at heldrakter og pysj går litt om hverandre:)
Men det er noen pysjer som helt tydelig er pysj som jeg ikke ville hatt på henne hvis jeg skal ut på noe f.eks:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Sant nok! Vi fikk en veldig fin heldrakt/pysj som jeg var veldig usikker på hva var. Jeg kunne godt finni på å hatt den på ho ute, men ettersom den var litt i minste laget, og derfor åletrang, så ble det en pysj :)
 
Jeg virkelig elsker heldragter, spesielt med føtter. Bruker det masse!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ting med føtter funker ikke helt på mi. Virker som ho får de lange beina til mora si :)
 
Blitt litt nytt til hele gjengen i dag :) "Bikini" til en baby er vel ganske unødvendig, og badebleia kommer jo til å tyte ut overalt - men salg vet dere ;) Skal til Bø Sommerland om et par uker, så storebror trengte badetøy. Var egentlig dèt (og bare dèt) jeg skulle ha ;)
 

Vedlegg

  • 1404131248886.jpg
    1404131248886.jpg
    69,9 KB · Visninger: 45
  • 1404131260251.jpg
    1404131260251.jpg
    74,2 KB · Visninger: 45
  • 1404131283863.jpg
    1404131283863.jpg
    80 KB · Visninger: 46
Det er vanskelig å la være å shoppe når det er salg kjempesøtt meminisett, marmar body og uv-drakt i tilfelle det blir sydentur i høst

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1404158411242.jpg
    1404158411242.jpg
    46 KB · Visninger: 43
Last edited:
ImageUploadedByBV Forum1404489618.740546.jpg
70 % på MAM smokker, er favoritten her. Vi finner ikke posen vi har tatt med oss og skulle faktisk kjøpe nye i butikken i dag. Snakk om flaks!

ImageUploadedByBV Forum1404489670.627034.jpg
Badebukser en som passer nå og en som passer nå vi skal til syden (salg).

ImageUploadedByBV Forum1404489728.181597.jpg
Basic bodyer, endelig en med krave.

ImageUploadedByBV Forum1404489748.365073.jpg
Denne drakten har jeg hat så lyst på, de hadde en igjen i størrelse 68. Juhu!

ImageUploadedByBV Forum1404489781.936520.jpg
Omslagsbodyer, eneste mannen liker og er noe vi mangler (bodyer er generell forbruksvare).

ImageUploadedByBV Forum1404489812.322276.jpg
Pysj i str 68.

Ble en del shopping i dag!
Synes jeg fikk mye for 600kr.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Godt å se det er flere enn meg som kan bruke penger tørr ikke legge ut alt jeg kjøper

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
Haha, det er så gøy da! Jeg har shoppestopp i juli, har brukt litt mye i det siste. Og så kjøpte jeg jo ny vogn!
Bra vi skal være på fjellet en uke, greit å komme seg vekk fra butikkene;)
 
Haha, det er så gøy da! Jeg har shoppestopp i juli, har brukt litt mye i det siste. Og så kjøpte jeg jo ny vogn!
Bra vi skal være på fjellet en uke, greit å komme seg vekk fra butikkene;)

Har du kjøpt ny vogn? Det har jeg ikke fått med meg. Hvilken da?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har du kjøpt ny vogn? Det har jeg ikke fått med meg. Hvilken da?


Sent from my iPhone using BV Forum
Nei, mulig jeg ikke har nevnt det:) Var ikke helt planlagt hehe. Kjøpte en crescent city. Sånn med to svingbare framhjul. Var så lei av den gamle tunge, og den hadde jeg jo ikke betalt noe for, så da følte jeg at det var greit å kjøpe en ny:)
Ville ha den med en gang, så jeg kjøpte en som de hadde i butikken.
Hvis jeg skulle gjort det om igjen ville jeg kanskje titta litt mer. Og vurdert brio smile, men har aldri sett den annet enn på bilde da:)
Fikk den billig, 4500 kr.
Deilig med en som er lettere å svinge, vil ha sportsdelen mot meg og da er ikke teehjuling aktuelt.
 
Nei, mulig jeg ikke har nevnt det:) Var ikke helt planlagt hehe. Kjøpte en crescent city. Sånn med to svingbare framhjul. Var så lei av den gamle tunge, og den hadde jeg jo ikke betalt noe for, så da følte jeg at det var greit å kjøpe en ny:)
Ville ha den med en gang, så jeg kjøpte en som de hadde i butikken.
Hvis jeg skulle gjort det om igjen ville jeg kanskje titta litt mer. Og vurdert brio smile, men har aldri sett den annet enn på bilde da:)
Fikk den billig, 4500 kr.
Deilig med en som er lettere å svinge, vil ha sportsdelen mot meg og da er ikke teehjuling aktuelt.

Gratulerer :)
God vogn har alt å si. De to siste gangene vi har vært i Norge har vi lånt vogn hhv. Teturnia misteal( tror jeg) og en quinny et eller annet. Fullstendig ræl begge to! Dette er absolutt den siste gang sa sambo.
De er vinglete, tunge og små bager på begge to.

Jeg vurderte også Brio smile, helt til jeg så den live. Litt lyst på bumbleride indie som løpevogn eller bumbleride filte som paraplytrille.

Men foreløpig så elsker jeg min bugaboo, lett, svingbarehjul og stor bag :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp