Shopping!

Uff, det er kjipt når man ikke er klar selv:( Men med skole er de litt mer fleksibel enn med jobb da. Og så har du kanskje noen kortere dager?

Ja, så absolutt .. Det er sant, også har jeg lange ferier :)
 
Black friday shopping.
Dressen var ehh, rosa. Var utsolgt for mørkeblå, så må tenke litt på om jeg beholder den.

ImageUploadedByBV Forum1417531966.207114.jpgImageUploadedByBV Forum1417531978.353212.jpgImageUploadedByBV Forum1417531988.220031.jpg
 
Blir fort mye rosa selv om man ikke vil, det er jo så dårlig utvalg! Går man forbi en barnehage har alle jentene rosa dresser.
Har sett den jakka fra mini a ture i kremgul, den synes jeg er så fin. Den er fin i lysegrønn også. Skulle vært mer sånt!

Ja, dette er Reima tec da.
Fantes i lysgrå, mørkeblå, turkis, elektrisklilla, lyserosa og den knallrosa som jeg har kjøpt.

Synes Mini s ture sin støvblå og brun er veldig fin. Akkurat mini a ture er veldig flinke på farger synes jeg.
 
Jeg må si jeg er veldig fornøyd med den tykke Joha lua, den satt veldig godt på.
 
Ja, den virker veldig god den lua altså, har vurdert å kjøpe den flere ganger. Men så har vi så mange luer da...
 
Jeg fikk den til 80kr, har den tynne og i en størrelse større. Den sitter ikke så godt på.
Angrer på at jeg ikke kjøpte en til av denne, men da vet jeg det når denne blir for liten.
 
Jeg var føret litt skeptisk, syntes den virka så tykk og klumpete, men sitter utrolig godt på. Elsker når ting blir det stikk motsatte av forventet :)
 
ImageUploadedByBV Forum1417691414.795192.jpg

Var å hentet denne i dag, også fra Reima. Kan ha den under dressen eller bare bruke den, fleecedress.
200kr, kupp!

Synes Reima virker små i størrelsen, prøvde dressen i går, den var akkurat litt for stor, men kan helt fint bruke den nå.
 
er det FUB salg noe sted?
 
Var på Skeidar igår, kjøpte vogn på tilbud. Ikke de beste hjulene, men den kan brukes som lekekasse om ikke annet:)
 

Vedlegg

  • 1417854239009.jpg
    1417854239009.jpg
    40,9 KB · Visninger: 29
Back
Topp