Ser ut som det kanskje ikke går veien

Sånn får jeg ofte. Spiller ingen rolle hvor i en syklus! Men nesten ikke hatt etter jeg ble gravid. Aner ikke hva det er! Lurer veldig på det selv!:wideyed:
Aldri hvert borti det før... Men om du ikke har hatt det i forbindelse med graviditeten kan virke som dette er slutten... Bare å vente på svar fra lege imorgen... :(
 
Da jeg skulle på toalettet i kveld, oppdaget jeg at det hadde kommet brun utflod i truseinnlegget. Jeg blir selvfølgelig redd for at det er starten på en spontanabort. Jeg er bare 3+4. Noen her som har opplevd det hvor det har gått bra? Jeg må jo selvfølgelig bare vente og se. Men jeg lurer på om noen har opplevd det tidlig i graviditeten denne gangen eller i tidligere graviditeter? Var det uskyldig eller endte det i spontanabort?
Hvordan går det med deg, stoppet helt opp? Fikk du tidlig ul..? :Heartpink
 
Hvordan går det med deg, stoppet helt opp? Fikk du tidlig ul..? :Heartpink
Det stoppet opp noen dager, men det har startet igjen i dag. Så jeg må bare vente og se hva som skjer. Jeg prøver å forholde meg til tanken om at alt er bra så lenge det kun er brun utflod. HCG økte jo mens jeg hadde slik utflod første gangen. Jeg får lov til å komme til legen å ta ultralyd når jeg er 6 uker på vei. Men det tror jeg kun er pga mine bekymringer, sånn at jeg kan slappe av.

Har lest gjennom det du har skrevet i dag. Jeg sender deg en god klem, og krysser fingrene for deg❤️
 
Det stoppet opp noen dager, men det har startet igjen i dag. Så jeg må bare vente og se hva som skjer. Jeg prøver å forholde meg til tanken om at alt er bra så lenge det kun er brun utflod. HCG økte jo mens jeg hadde slik utflod første gangen. Jeg får lov til å komme til legen å ta ultralyd når jeg er 6 uker på vei. Men det tror jeg kun er pga mine bekymringer, sånn at jeg kan slappe av.

Har lest gjennom det du har skrevet i dag. Jeg sender deg en god klem, og krysser fingrene for deg❤️
Kjenner at det er en trygghet med å få en tidlig ul..irriterer meg at den kvinnelige legen jeg var hos ikke mente det... Nesten lyst å ringe sykehuset å høre om di kan gjøre noe for meg. Dette med tanke på feberen og spottinga... God klem til deg også :Heartpink
 
Kjenner at det er en trygghet med å få en tidlig ul..irriterer meg at den kvinnelige legen jeg var hos ikke mente det... Nesten lyst å ringe sykehuset å høre om di kan gjøre noe for meg. Dette med tanke på feberen og spottinga... God klem til deg også :Heartpink
Jeg synes du skal ringe legevakta med tanke på feberen som kommer sammen med blødningen. Det er veldig rart at legen ikke tok det på alvor. Det kan jo være tegn på infeksjon, som er super viktig å behandle i såfall.

Om du ikke får tul, og føler det er viktig for deg, så ville jeg bestilt privat. Da får du ihvertfall svar på om blødningene skyldes noe uskyldig eller en begynnende abort. Da får du et svar du kan forholde deg til. Det er så vondt å gå rundt og ikke vite..
 
Jeg synes du skal ringe legevakta med tanke på feberen som kommer sammen med blødningen. Det er veldig rart at legen ikke tok det på alvor. Det kan jo være tegn på infeksjon, som er super viktig å behandle i såfall.

Om du ikke får tul, og føler det er viktig for deg, så ville jeg bestilt privat. Da får du ihvertfall svar på om blødningene skyldes noe uskyldig eller en begynnende abort. Da får du et svar du kan forholde deg til. Det er så vondt å gå rundt og ikke vite..
Så enig, men ingen ledig tid til privat ul de første dagene, men skal ringe dem imorgen og høre :Heartpink
 
Akkurat nå bår jeg lå på sofan fikk jeg noen som kjentes ut som et hardt støtt midt i magen, over på 1 sekunder.. Som om noen slo kraftig, skvatt opp av smerten... Kan da hvertfall ikke være ligamentsmerter som er så kraftige..? Dette har jeg aldri opplevd... Føler at jeg maser, tjaser og syter mye, beklager...

Slike kortvarige og intense smerter er helt normalt når man er gravid. Det kunne også jordmor forsikre meg om i går. :)

Smerter ved SA kan sikkert oppleves forskjellig fra person til person, og også etter hvor langt man har kommet. Men når jeg hadde SA i uke 6+1 sist så var det vondt i flere sekunder til minutter av gangen, og smertene kom som bølger. Det var dritvondt, sånn at jeg våknet av smerte på natten...

Jeg har fortsatt tro på at det kan være liv laga ❤️ Hvis du ringer til en privat klinikk og forklarer så kan det være de klarer å ta deg inn raskere. Opplevde hvertfall det på Volvat når jeg ringte dit i forbindelse med min forrige SA.
Ellers ville jeg faktisk ringt sykehuset.
 
Slike kortvarige og intense smerter er helt normalt når man er gravid. Det kunne også jordmor forsikre meg om i går. :)

Smerter ved SA kan sikkert oppleves forskjellig fra person til person, og også etter hvor langt man har kommet. Men når jeg hadde SA i uke 6+1 sist så var det vondt i flere sekunder til minutter av gangen, og smertene kom som bølger. Det var dritvondt, sånn at jeg våknet av smerte på natten...

Jeg har fortsatt tro på at det kan være liv laga ❤️ Hvis du ringer til en privat klinikk og forklarer så kan det være de klarer å ta deg inn raskere. Opplevde hvertfall det på Volvat når jeg ringte dit i forbindelse med min forrige SA.
Ellers ville jeg faktisk ringt sykehuset.
Ja jeg er faktisk på tanken å ringe sykehus, i verste fall får man jo bare et nei... Forstsatt ingen smerte og og fyller ikke et truseinnlegg på en dag enda... :smug: det å ikke bli hørt når man er gravid og bekymret gjør meg fortvilet.. Greit de kan ikke redde om det er en SA, men di kan jo hjelpe meg så jeg får vite hva det er som skjer..
 
Fikk svar fra legen idag, nivået med HCG har steget, ikke dobbelt seg, men det kunne være for at jeg hadde kommet til uke 8 når siste prøven var tatt. Men fikk henvisning til UL, skulle få time gabske kjapt og :happy:
 
Hei. Da har jeg begynte å blø mye... Det er nok slik jeg fryktet, fått en del murringer også. Men jeg vil takke alle dere for støtte og gode ord! :Heartpink Dere er fantastiske og det er så flott med et trygt forum å dele gleder og sorger. Vi skal prøve igjen :Heartpink Lykke til med graviditeten alle sammen :Heartred:Heartpink:Heartblue
 
Hei. Da har jeg begynte å blø mye... Det er nok slik jeg fryktet, fått en del murringer også. Men jeg vil takke alle dere for støtte og gode ord! :Heartpink Dere er fantastiske og det er så flott med et trygt forum å dele gleder og sorger. Vi skal prøve igjen :Heartpink Lykke til med graviditeten alle sammen :Heartred:Heartpink:Heartblue

Føler med deg ❤️ Har du fremdeles feber? Fått snakket med noen i dag?
 
Fikk time til UL, Selvfølgelig den dagen jeg absolutt ikke kan! For da er vi ikke her i byen, og de stengte tlf kl 11, og jeg fikk mld om time kl 13..
 
Hei. Da har jeg begynte å blø mye... Det er nok slik jeg fryktet, fått en del murringer også. Men jeg vil takke alle dere for støtte og gode ord! :Heartpink Dere er fantastiske og det er så flott med et trygt forum å dele gleder og sorger. Vi skal prøve igjen :Heartpink Lykke til med graviditeten alle sammen :Heartred:Heartpink:Heartblue
Det var veldig trist å høre:(
Jeg håper du blir gravid fort igjen, og at den sitter helt til termin neste gang❤️❤️
 
Hei. Da har jeg begynte å blø mye... Det er nok slik jeg fryktet, fått en del murringer også. Men jeg vil takke alle dere for støtte og gode ord! :Heartpink Dere er fantastiske og det er så flott med et trygt forum å dele gleder og sorger. Vi skal prøve igjen :Heartpink Lykke til med graviditeten alle sammen :Heartred:Heartpink:Heartblue
Ubeskrivelig trist:( ord blir fattig, virkelig :Heartred
Ta godt vare på hverandre også håper jeg at spiren snart sitter helt frem til termin. Masse lykke til videre. :Heartbigred
 
Back
Topp