Ser ut som det kanskje ikke går veien

Hei. Ble utskrapning og formen er nå fin, kroppen trengte hjelp med å ordne opp bare... Nå sitter jeg i sykehussengen å prøver å finn ut når vi kan prøve på nytt? :dead:
 
Hei. Ble utskrapning og formen er nå fin, kroppen trengte hjelp med å ordne opp bare... Nå sitter jeg i sykehussengen å prøver å finn ut når vi kan prøve på nytt? :dead:

Utrolig leit at det gikk den veien :( Ta godt vare på deg selv ❤️ De på sykehuset kan helt sikkert svare på når du kan begynne å prøve igjen. Håper det klaffer fort for dere ❤️
 
Hei. Ble utskrapning og formen er nå fin, kroppen trengte hjelp med å ordne opp bare... Nå sitter jeg i sykehussengen å prøver å finn ut når vi kan prøve på nytt? :dead:
Så trist at det gikk den veien❤️ Har tenkt på deg de siste dagene.
Håper det klaffer igjen for dere fort, og at neste spire sitter helt til termin❤️❤️
 
I dag blør jeg bittelitt :(
 
I dag blør jeg bittelitt :(
Ta en tur til legen i morgen så kan de sikkert ta blodprøve å måle HCG. Jeg har også hatt to blødninger sist uke. Spottet litt brun og rosa en morning (det stoppet ganske fort) så gikk det 3 dager uten noenting, plutselig kom det litt friskt blod når jeg tørket meg, det var også ganske lite å stoppet fort. Jeg gikk selvfølgelig rett i kjelleren og tok sorgen på forskudd. Fikk legetime dagen etter å han målte HCG som var ganske høy, men måtte ta en ny 2 dager etter for å se stigning, det var det. Gikk på ultralyd etterpå hvor alt var fint, kom som et sjokk! Så ta en tur til legen...forhåpentligvis er alt bra :Heartred gynekologen jeg var hos sa det var normalt med småblødninger.
 
Takk for oppmuntrende ord dere ❤️
Er 7 uker. kom noen dråper friskt blod nå på morgenen også på do :( skal ringe legesenteret når de åpner...
Men ja, gikk rett i kjelleren og har en dårlig følelse :(
 
Back
Topp