Ser ut som det kanskje ikke går veien

Takk for oppmuntrende ord dere ❤️
Er 7 uker. kom noen dråper friskt blod nå på morgenen også på do :( skal ringe legesenteret når de åpner...
Men ja, gikk rett i kjelleren og har en dårlig følelse :(
Det går nok helt fint skal du se :happy: så lenge det ikke er masse blod, som en kraftig mens og smerter/kramper så går det bra :happy:
Har hatt ganske stor blødning tidlig i graviditeten denne gang, og en kraftig blødning litt senere ved forje graviditet, og det har gått helt fint begge gangene :happy:

Det går nok helt fint skal du se :happy: så lenge det ikke er masse blod, som en kraftig mens og smerter/kramper så går det bra :happy:
Har hatt ganske stor blødning tidlig i graviditeten denne gang, og en kraftig blødning litt senere ved forje graviditet, og det har gått helt fint begge gangene :happy:
Har du? Hvor lenge blødde du?? jeg blør mer nå, så har egentlig gitt opp... det er nesten som en mensen nå, men ingen smerter.
snakket med legesenteret og de sa jeg måtte bare se det ann...

Har du? Hvor lenge blødde du?? jeg blør mer nå, så har egentlig gitt opp... det er nesten som en mensen nå, men ingen smerter.
snakket med legesenteret og de sa jeg måtte bare se det ann...
Under forje graviditet så blødde jeg i nesten en uke, ganske mye blod og.
Nå så blødde jeg først i uke 5, litt mindre enn starten på en mens den første dagen, så ble det gradvis mindre. Og i uke 7 kom det en god del brunt utflod, og denne er på tur å gi seg nå, 9+6.
Hvor lang er du kommet nå? Er ikke så mye de gjør på legesenteret når vi er såpass tidlig i graviditeten. Og er du kommet til uke 8, så er det ingen vits i å måle HCG heller.

Under forje graviditet så blødde jeg i nesten en uke, ganske mye blod og.
Nå så blødde jeg først i uke 5, litt mindre enn starten på en mens den første dagen, så ble det gradvis mindre. Og i uke 7 kom det en god del brunt utflod, og denne er på tur å gi seg nå, 9+6.
Hvor lang er du kommet nå? Er ikke så mye de gjør på legesenteret når vi er såpass tidlig i graviditeten. Og er du kommet til uke 8, så er det ingen vits i å måle HCG heller.

7 uker i morgen... men da er det vel sånn at msn ikke er i tvil om man spontanabortere eller ikke? For man må jo vite... regner med det kommer til å gjøre litt vondt etterhvert og at jeg da ikke er i tvil?

7 uker i morgen... men da er det vel sånn at msn ikke er i tvil om man spontanabortere eller ikke? For man må jo vite... regner med det kommer til å gjøre litt vondt etterhvert og at jeg da ikke er i tvil?
Om det er en spontanabort så er du nok ikke i tvil nei.

Jeg hadde ingen smerter da jeg opplevde spontanabort, men normalen er vel at man opplever smerter.
Men som de sier over her, er ikke unormalt å blø under et svangerskap. :)
Krysser fingrene for at alt er bra.

Jeg hadde ingen smerter da jeg opplevde spontanabort, men normalen er vel at man opplever smerter.
Men som de sier over her, er ikke unormalt å blø under et svangerskap. :)
Krysser fingrene for at alt er bra.

ok så da bare visste du det fordi du blødde mye? Eller sjekket du HCG eller noe også?

ok så da bare visste du det fordi du blødde mye? Eller sjekket du HCG eller noe også?

Jeg blødde mye og lenge, og blodet som kom var klumpete, så mistenkte at det var SA. Sjekket HCG som da viste seg å være synkende.

Legen sa jeg bare fikk se når jeg også begynte å blø forrige svangerskap. Reiste hjem og det kom myyye etter hvert. Sånn det rant gjennom bind osv. Og smerter dagen etterpå. Jeg var ikke i tvil, men målte hcg hos lege også for å få bekrefta. En kan jo abortere en tvilling feks.
Hvordan går det med deg?:Heartred

Hva er status nå Nøttelita?

Jeg begynte blø i dag Ikke mye, og har ikke økt i mengde men blør litt hver gang jeg er på do. 8+0 i dag..
Så stresset!! Skal prøve å få ultralyd i morgen!

Jeg begynte blø i dag Ikke mye, og har ikke økt i mengde men blør litt hver gang jeg er på do. 8+0 i dag..

Hun mistet dessverre.. :(

Får håpe blødningen din er uskyldig, heldigvis er det stort sett det. Har du hatt noe vondt?

Dette står i Helseoversiktappen, kanskje det er derfor du blør? Krysser fingrene for deg ☺️

Vedlegg

• Screenshot_20200614_221603_no.helseoversikt.ideliver.jpg
    Screenshot_20200614_221603_no.helseoversikt.ideliver.jpg
    26,2 KB · Visninger: 38
Dette står i Helseoversiktappen, kanskje det er derfor du blør? Krysser fingrene for deg ☺️

Takk, det var litt beroligende :) Ikke kommet noe blod i natt, men kommer fortsatt litt når jeg går på do...
Utålmodig på at legekontoret skal åpne nå!

Takk, det var litt beroligende :) Ikke kommet noe blod i natt, men kommer fortsatt litt når jeg går på do...
Utålmodig på at legekontoret skal åpne nå!

Det forstår jeg godt. Håper du får komme til raskt :) Mange fastleger har ultralyd og kan se om hjertet slår. Satser på at det bare er morkaken som fester seg :)

Det forstår jeg godt. Håper du får komme til raskt :) Mange fastleger har ultralyd og kan se om hjertet slår. Satser på at det bare er morkaken som fester seg :)

Vært på en privat ultralyd nå, fosteranlegget sluttet å vokse i uke 6, ingen hjerterytme :(

Send noen positive tanker min vei.. Jeg skal på ultralyd i morgen og har i dag begynt å blø,med murringer og stikkinger:( har gromset smått i en ukes tid,veldig lite og brunt,men i dag er det friskt og noe koagulert:(

Back
Topp