Ser ut som det kanskje ikke går veien

Så bra at det har sluttet hos deg. Her kommer det rosa nå, men veldig utvannet og kun et par ganger i løpet av dagen. Jeg tenker at jeg skal anta at alt er som det skal så lenge jeg ikke blør friskt rødt blod sammen med smerter. Vi kan jo ikke gjøre noe annet enn å vente å se uansett:confused005

Mangel på symptomer er veldig vanlig da. Så det synes jeg du skal ta helt med ro og bare nyte❤️
I mitt første svangerskap hadde jeg ingen symptomer de første ukene, og nå har jeg «alle» symptomene allerede i uke 4, så det kan være veldig forskjellig fra graviditet til graviditet:)
Det er sant, alle er ulike, og har hørt nr 3 er en luring. Tenker også at man ikke burde uroe seg, hadde jo som sagt blødning i begge de andre to svangerskapene, og begge to er frisk og raske nå  Men e nok naturlig å være litt bekymret, takk og lov for forumet :Heartpink
 
Det er sant, alle er ulike, og har hørt nr 3 er en luring. Tenker også at man ikke burde uroe seg, hadde jo som sagt blødning i begge de andre to svangerskapene, og begge to er frisk og raske nå  Men e nok naturlig å være litt bekymret, takk og lov for forumet :Heartpink
Jeg har også hørt mange si at nummer 3 er en luring, ja :hilarious:
Ja, det er sant som du sier. Ser at mange har opplevd det før, og at det har gått helt fint for det.
Jeg er så enig! Forumet er gull å ha❤️
 
Hei. Idag kom det mørk brun utflod, sånne slimtråder... Ikke vondt i magen enda, men har dårlig tro på at dette går veien nå, jeg er så lei meg... Aner ikke hva jeg skal gjøre....:(
 
Hei. Idag kom det mørk brun utflod, sånne slimtråder... Ikke vondt i magen enda, men har dårlig tro på at dette går veien nå, jeg er så lei meg... Aner ikke hva jeg skal gjøre....:(
Hvor langt er du på vei? Det er helt vanlig med litt blødninger tidlig i svangerskapet. Og mest sannsynlig helt uskyldig! Skjønner at du er lei deg nå:( ville ringt legen i morgen for å få målt stigning av hcg:) ønsker deg masse lykke til❤️ Mest sansynlig er det helt uskyldig ❤️❤️
 
Tenker det er et godt tegn at du ikke har vondt i magen ❤️
Joda, men klarer ikke å snu tanken på at dette ikke ser bra ut, hører mange har det slik og at det går bra... Men jeg tror ikke det får bra, håper å få en tidlig ul så jeg kan få det ene eller andre bekreftet...
 
Hvor langt er du på vei? Det er helt vanlig med litt blødninger tidlig i svangerskapet. Og mest sannsynlig helt uskyldig! Skjønner at du er lei deg nå:( ville ringt legen i morgen for å få målt stigning av hcg:) ønsker deg masse lykke til❤️ Mest sansynlig er det helt uskyldig ❤️❤️
Jeg er 7+... Det skal jeg gjøre, målte sist uke da var den på torsdag 1300 og mandag 2250.... Det er så slitsomt å gå e gruble og bekymre seg.. :(
 
Jeg er 7+... Det skal jeg gjøre, målte sist uke da var den på torsdag 1300 og mandag 2250.... Det er så slitsomt å gå e gruble og bekymre seg.. :(
Ja det skjønner jeg! Brunlig blod er jo som regel gammelt blod og du blør ikke ferskt blod så ville jeg prøvd å slappe av. Selv om det ikke er lett. Og om du får smerter i magen så ville jeg ringt legevakt eller noe! Du er jo såppas langt på vei at du kan se hjerteslag om du får en ul :) sender deg mange gode varme tanker ❤️
 
Hei. Idag kom det mørk brun utflod, sånne slimtråder... Ikke vondt i magen enda, men har dårlig tro på at dette går veien nå, jeg er så lei meg... Aner ikke hva jeg skal gjøre....:(

Så lenge det ikke er friskt blod sammen med smerter så trenger du ikke bekymre deg ❤️ Det er helt normalt, og ufarlig. Vi har så skjøre blodkar nedi der nå at bare man presser litt hardt for å gjøre nr 2 så kan man begynne å blø litt faktisk.
Og hvis man har hatt sex er det enda større sannsynlighet for spotting/lett blødning.

Men jeg vet hvor lett det er å bli bekymret likevel. Det er ikke noe godt å ha det sånn. ❤️ Håper du klarer å slappe av og nyte dagen.
 
Ja det skjønner jeg! Brunlig blod er jo som regel gammelt blod og du blør ikke ferskt blod så ville jeg prøvd å slappe av. Selv om det ikke er lett. Og om du får smerter i magen så ville jeg ringt legevakt eller noe! Du er jo såppas langt på vei at du kan se hjerteslag om du får en ul :) sender deg mange gode varme tanker ❤️
Ja, jeg håper på en tidlig ul slil at jeg kan ro meg litt, wr midt i bachelor skriving og sliter med å konsentrere meg... Ikke noe friskt enda... Men synes kanskje stigningen fra uke 5+5 til 6+2 var litt lav??
 
Jeg er 6+0 og har hatt brun utflod og brunt tint på papiret når jeg tørker to ganger hittil. Ble også bekymret, men har lest meg opp og forstår at dette er helt vanlig - så lenge det ikke er mye ferskt blod eller at det er smerter i tillegg.

Håper det ikke er noe mer for deg og at det går veien :)
 
Jeg er 6+0 og har hatt brun utflod og brunt tint på papiret når jeg tørker to ganger hittil. Ble også bekymret, men har lest meg opp og forstår at dette er helt vanlig - så lenge det ikke er mye ferskt blod eller at det er smerter i tillegg.

Håper det ikke er noe mer for deg og at det går veien :)
Hei. Ja jeg husker jo at jeg hadde det med di to søte små som sitter her i sofan med meg. Skjønner ikke st det skal gå ann å bli så bekymret. Dro ut å syklet meg en tur, ro ned sjela litt :p
Spørs om jeg ringer jordmoren min for å høre hva jeg kan gjøre for å roe ned di negative tankene litt :Heartpink Jeg håper det går bra for oss alle sammen, selv med brunt slim :love7 Takk for betryggende ord alle sammen :Heartbigred
 
Hadde brun utflod for noen dager siden. På TUL i uke 8 oppdaget de et hematom (gammel blødning) mellom fostersekken og livmorhalsen, så det er mest sannsynlig fra den gamle blødningen. Helt ufarlig i følge gyn. Kanskje du her noe lignende også?
 
Hadde brun utflod for noen dager siden. På TUL i uke 8 oppdaget de et hematom (gammel blødning) mellom fostersekken og livmorhalsen, så det er mest sannsynlig fra den gamle blødningen. Helt ufarlig i følge gyn. Kanskje du her noe lignende også?
Ja kanskje det, håper jeg veldig på, ønsker sterkt en tidlig ul, men i og med at jeg bare er 7+1 er jeg usikker på om det vil gi så mye svar....:sorry: Så betryggende å høre din historie, fantastisk at det vaf fint med del lille i magen din :Heartpink
 
Tenkte jeg kunne ta en oppdatering på hvordan det går med meg.
Jeg fikk ikke svar på blodprøven jeg tok på fredag, så jeg får nok svar på den i morgen. Men jeg har en god følelse. Testene jeg har tatt hjemme har fortsatt å øke i styrke, og i dag har jeg ikke hatt noe brun eller rosa utflod:) Jeg har også fortsatt de samme symptomene, stikking i livmorområdet og kvalme, så jeg er optimistisk!
Jeg håper det går bra med dere andre her som har hatt lignende opplevelser og er bekymret. Sender dere en klem❤️
 
Tenkte jeg kunne ta en oppdatering på hvordan det går med meg.
Jeg fikk ikke svar på blodprøven jeg tok på fredag, så jeg får nok svar på den i morgen. Men jeg har en god følelse. Testene jeg har tatt hjemme har fortsatt å øke i styrke, og i dag har jeg ikke hatt noe brun eller rosa utflod:) Jeg har også fortsatt de samme symptomene, stikking i livmorområdet og kvalme, så jeg er optimistisk!
Jeg håper det går bra med dere andre her som har hatt lignende opplevelser og er bekymret. Sender dere en klem❤️
Så godt å høre at du er optimistisk, tror jeg kanskje også har hvert det om jeg hadde hatt noe mer symtomer, stikking noen ganger i uken, litt ømme bryst og luftig, men det er det... Ellers bare lite matlyst :happy090 men denne tråden er såå god og betryggende å lese :love022 håper du får svar på prøvene dine imorgen og alt ser supert ut, det har jeg skikkelig på følelsen at de gjør faktisk :love017
 
Tenkte jeg kunne ta en oppdatering på hvordan det går med meg.
Jeg fikk ikke svar på blodprøven jeg tok på fredag, så jeg får nok svar på den i morgen. Men jeg har en god følelse. Testene jeg har tatt hjemme har fortsatt å øke i styrke, og i dag har jeg ikke hatt noe brun eller rosa utflod:) Jeg har også fortsatt de samme symptomene, stikking i livmorområdet og kvalme, så jeg er optimistisk!
Jeg håper det går bra med dere andre her som har hatt lignende opplevelser og er bekymret. Sender dere en klem❤️
Hei. Jeg har hatt de samme symptomene som deg. Brun utflod i 2 dager,nå har det gått 3 dager uten brun utflod og jeg har alle symptomene i økende grad på at jeg fortsatt er gravid. Er i allefall veldig kvalm.Har tre barn fra før og har hatt tilsvarende tilfeller av brun utflod med alle 3 og det gikk fint. Så det går nok greit med oss begge to. Ha en fin dag
 
Tenkte jeg kunne ta en oppdatering på hvordan det går med meg.
Jeg fikk ikke svar på blodprøven jeg tok på fredag, så jeg får nok svar på den i morgen. Men jeg har en god følelse. Testene jeg har tatt hjemme har fortsatt å øke i styrke, og i dag har jeg ikke hatt noe brun eller rosa utflod:) Jeg har også fortsatt de samme symptomene, stikking i livmorområdet og kvalme, så jeg er optimistisk!
Jeg håper det går bra med dere andre her som har hatt lignende opplevelser og er bekymret. Sender dere en klem❤️
Har du fått svar på dine hcg prøver? Har selv snakket me jordmor på telefon og avventer noen tester om det ikke kommer noe friskt blod..
 
Har du fått svar på dine hcg prøver? Har selv snakket me jordmor på telefon og avventer noen tester om det ikke kommer noe friskt blod..
Ja, jeg ringte dem i dag. Det hadde steget fra 300 til 800 på to dager:)
Det er lurt å ta prøver hvis du er bekymret. Det er tungt å gå rundt å være så bekymret❤️
 
Back
Topp