Nettopp! Har en følelse om at Tyskland gjør en mer omfattende analyse og at Medicus på prinsipielt grunnlag mener det er unødvendig. Når man først skal utrede tenker jeg at det er lurt å bare betale de ekstra 4000 og få et helt sikkert svar. Om du går for biopsi på Medicus og den er «negativ» kommer du garantert til å være usikker på om det er noe som er oversett..,Nei, det er det jeg føler at de ikke har gjort… Jeg vet ikke hva som karakteriserer «andre forhold i livmoren som påvirker IVF». Jeg følte at jeg fikk et mye tydeligere svar fra Aleris om hva de gjorde og hvorfor de tester for det. Jeg vet jo at f.eks. Balderklinikken også sender prøver til Tyskland fordi de analyserer mer enn de gjør her hjemme. De har et helt annet forhold til funksjonell medisin i Tyskland. Jeg har jo også gått til Balderklinikken flere ganger opp igjennom årene fordi de har en annen tenkemåte rundt kropp og helse enn tradisjonell medisin. Jeg som har hatt litt ulne symptomer opp igjennom har litt problemer med å ikke tenke kropp som helhet (tradisjonell medisin har jo en tendens til å tenke kropp som adskilte ting; hjerte, nervesystem, kvinnehelse). Følte at Aleris var litt mer fremoverlente….