September 2024

Den ble forsinket :smiley-ashamed004 Bruker å komme på dag syklusdag 12-15. men nå kom den på dag 21. Så regner med mens kommer den 16. okt.

Er så lei av ventinga nå. Men det har heldigvis gått fort da. Må bare oktober mnd. Også gå fort!

Æsj, det var det jeg tenkte meg, men håpet at du ikke skulle si :hilarious::hilarious:

I tillegg så er jeg syk, så den eggløsningen lar nok vente på seg en god stund til antar jeg:dead:

Da sees vi i november-gruppa da!:love017
 
Det skjønner jeg så godt! :Heartred Jeg snakket med klinikken min i dag, og de hadde veldig forståelse for at jeg ville sjekke ut før nytt innsett. Samtidig så minnet de meg på at kvinner over 40 trenger i gjennomsnitt 4,5 innsett før det sitter ofte. Og jeg vet jo også det- ikke sikkert at dette er løsningen for meg, men jeg merker at jeg trenger å huke av muligheten for at det er dette.
Joda åpenbart er det jo sånn, ofte er det jo eggkvsliteten. Og var jo det jeg også tenkte hele tiden, at det antakelig var eggkvaliteten. Men, så viste det seg jo nå at det kanskje ikke var det. Og ville vært så enkelt å gjøre den utredningen på et tidligere tidspunkt.

Føler bare at noe er veldig feil når de ikke har noe problem med å gå igang med ivf og alt som følger med - egguttak og innsett og hormoner etc, men å gjøre noe nærmere utredning for å være sikker på at livmor faktisk er mottakelig, åh nei da må det være _god_ indikasjon på at det er nødvendig. Det er da mye mer inngripende med et nytt innsett.

Så ja, skjønner veldig godt at du har behov for å utelukke at det er noe annet.

Og for min del synes jeg at når de visste at det var mine siste egg fra 2017 så var det jo ekstra viktig at alt lå til rette. Synes bare det føles litt som venstrehåndsarbeid.
 
Back
Topp