September 2024

Takk for at du deler :Heartred Uff det hørtes vondt ut! Er jo litt rart å skulle lengte etter å være kvalm, men i begge mine svangerskap hvor det har blitt baby så har jeg jo vært kvalm så når det lar vente på seg så blir jeg nervøs.
Jeg ble ikke kvalm før i uke 7 denne gangen, men er fremdeles megakvalm hvis jeg ikke tar medisiner, så det varierer mellom ulike svangerskap! Var tidligere kvalm med begge de to første.
 
13,11,10,9,8 :) vi har et embryo på frys, men de ville at vi skulle ha et uttak til. Går ut fra at det er en OK sjanse for et embryo til :)
Masse lykke til :Heartred

Skal du fortsette å stimulere ei stund nå da før uttak?
 
Jeg ble ikke kvalm før i uke 7 denne gangen, men er fremdeles megakvalm hvis jeg ikke tar medisiner, så det varierer mellom ulike svangerskap! Var tidligere kvalm med begge de to første.
Veldig godt å høre at det ikke er uvanlig at det tar litt tid før de melder seg :Heartred Hvor langt er du på vei nå da?
 
Første måling av follikler unnagjort, med samme resultat som sist runde. 6-7 stk med grei størrelse og maaasse små :oops:
Da får vi sikkert ikke sette inn etter uttak når vi har så mange små? Noen som vet? Var 16 stk.
Tror det er individuelt, fra sted til sted og også mtp fare for overstimulering. Jeg fikk ut 19 egg, men fikk satt inn to dager senere. Var i god form, og antar at østrogenblodprøven de tok da de fikk ut så mange egg også så fin ut.
 
Back
Topp