Takk! Vi la begge om kostholdet en god stund i forveien og kuttet ut sukker, alkohol, kaffe og ultraprosessert mat. Spiste mye frukt og grønnsaker og lagde mat fra bunnen. Var i tillegg daglig fysisk aktiv. Dette forsøket var det første der jeg hadde gått på kosttilskudd i 3 måneder sammenhengende og også det første der jeg tok melatonin (3 mg hver kveld fra ca 1 uke før oppstart stimulering). Både mannen og jeg tok q10 og multivitaminer. Jeg tok i tillegg tilskudd etter oppskrift fra "It starts with the egg" (ekstra d-vitamin, c-vitamin og e-vitamin, r-alfa liponsyre, n-acetylcystein) og jern.
Gikk på 14-dagers antibiotikakur syklusen før forsøket (tok ikke noen tester, men gyn var enig i at det var verdt å prøve det). Under forsøket stod jeg på blodfortynnende i tillegg til prednisolon og jeg fikk dobbel progesteronstøtte (cyclogest og prolutex). Jeg vet jo at det er mulig at det var at vi traff det rette egget som gjorde at det klaffet den syklusen, men vi ønsket å ha prøvd alt. Så det kjennes verdt det uansett. Dette er jo en prosess hvor det er mye man ikke kan styre, så det kjentes fint med alle grep vi selv kunne gjøre. Og jeg velger å tro at det var summen av alt som gjorde at det funket. Håper det klaffer for deg og