Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Velkommen! 'Slik endrer du kallenavnet ditt'Forresten blitt medlem - Høsthåp her!
Wiii!Hallo, rosa strek i dag 9dpo!
Aldri hatt noe mer enn skyggestreker før, og den har jo steget tydelig siden i går! Tenk om det går!
Vis vedlegget 444437
Hallo, rosa strek i dag 9dpo!
Aldri hatt noe mer enn skyggestreker før, og den har jo steget tydelig siden i går! Tenk om det går!
Vis vedlegget 444437
Ja Helt sikker, innsett av todagers for en uke siden!Oi, den var veldig tydelig! Hurra! Sikker på du ikke er mer enn 9 dpo?
Ja, det er et veldig godt poeng, og foreløpig tyder jo mye på dette frøet også er del av en god søskenflokk av blastoer sånn som ditt og dineDet er helt fantastiske nyheter! Mitt hovedpoeng med å få på frys var at da kom egget i magen fra "en god søskenflokk" jeg satte inn 3dagers og ville så gjerne ha på frys siden jeg aldri har hatt noen som har overlevd til dag 5. Jeg fikk syv på frys og er uendelig glad for det, det gav meg så mye mer tro på frøet i magen
Vi håper du slipper 12 innsett før den sitter, men det er deilig å ha litt å gå på! Sist måtte jeg igjennom nytt uttak fordi jeg ikke fikk noe på frys og det er såå nedtur
Ja Helt sikker, hehe, innsett av todagers for en uke siden!
Ja, det er jo litt stressende dette, så takk for rådet!Så bra! ser at det er endel fargestoff i den testen så ikke bli veldig fortvilet om du får en i morgen som ikke er sterkere, når man er så tidlig synes jeg de babyplan testene kan vise litt om hverandre! Har flere ganger tatt 2-3 tester på samme urin og fått veldig forskjellige streker!
Juhu gratulererHallo, rosa strek i dag 9dpo!
Vis vedlegget 444437
Hvordan ser test ut i dag?Ja, det er jo litt stressende dette, så takk for rådet!
Fått satt inn en perfekt 4-dagers i dag
Alle mine resterende 4 utvikler seg enda, og 3 av dem har god kvalitet. Så håper på noe på frys også Veldig glad for at alt ser bra ut så langt, en stor lettelse!!!
Hurra! Krysser fingrene for dere beggeIngen telefon fra embryologen enda! Det betyr innsett i dag!
Gratulerer som rugerFått satt inn en perfekt 4-dagers i dag
Alle mine resterende 4 utvikler seg enda, og 3 av dem har god kvalitet. Så håper på noe på frys også Veldig glad for at alt ser bra ut så langt, en stor lettelse!!!
Hvordan ser test ut i dag?
Gratulerer som ruger, håper du har en positiv test i vente og noen på frys ogsåFått satt inn en perfekt 4-dagers i dag