September 2024

Hallo, rosa strek i dag 9dpo! :talk017
Aldri hatt noe mer enn skyggestreker før, og den har jo steget tydelig siden i går! Tenk om det går!

IMG_2370.jpeg
 
Da har jeg fått oppdatering på eggene mine! Av de 3 som ble befruktet stoppet 1 igår (etter 2 dager), men de to andre holder stand. De er visst begge innenfor det de forventer på dette stadiet. Hun ga beskjed om at et var «excellent» og den andre var « good too». Så fikk beskjed om at begge kan klare seg til imorgen, men den ene har litt bedre sjanse. Jeg håper på begge! Jeg har aldri fått noen på frys før, så det hadde jo vært veldig, veldig fint. Det gir litt mer pusterom føler jeg. Men som alltid er jeg mest opptatt av å få iallfall en god blasto.
 
Last edited:
Det er helt fantastiske nyheter! Mitt hovedpoeng med å få på frys var at da kom egget i magen fra "en god søskenflokk" :hilarious: jeg satte inn 3dagers og ville så gjerne ha på frys siden jeg aldri har hatt noen som har overlevd til dag 5. Jeg fikk syv på frys og er uendelig glad for det, det gav meg så mye mer tro på frøet i magen :Heartpink:Heartpink

Vi håper du slipper 12 innsett før den sitter, men det er deilig å ha litt å gå på! Sist måtte jeg igjennom nytt uttak fordi jeg ikke fikk noe på frys og det er såå nedtur
Ja, det er et veldig godt poeng, og foreløpig tyder jo mye på dette frøet også er del av en god søskenflokk av blastoer sånn som ditt og dine:love017
 
Ja :D Helt sikker, hehe, innsett av todagers for en uke siden!

Så bra! ser at det er endel fargestoff i den testen så ikke bli veldig fortvilet om du får en i morgen som ikke er sterkere, når man er så tidlig synes jeg de babyplan testene kan vise litt om hverandre! Har flere ganger tatt 2-3 tester på samme urin og fått veldig forskjellige streker!
 
Så bra! ser at det er endel fargestoff i den testen så ikke bli veldig fortvilet om du får en i morgen som ikke er sterkere, når man er så tidlig synes jeg de babyplan testene kan vise litt om hverandre! Har flere ganger tatt 2-3 tester på samme urin og fått veldig forskjellige streker!
Ja, det er jo litt stressende dette, så takk for rådet!
 
Fått satt inn en perfekt 4-dagers i dag :smiley-bounce016

Alle mine resterende 4 utvikler seg enda, og 3 av dem har god kvalitet. Så håper på noe på frys også :) Veldig glad for at alt ser bra ut så langt, en stor lettelse!!!
Gratulerer som ruger :love017
 
Da kan jeg også settes på ruger, @Kinelill ! Et perfekt 4-dagers ble satt inn, og jeg har 1 blasto til som fortsatt utvikler seg. Forhåpentligvis kan jeg få 1 på frys. Spennende tider! Lykke til til alle som ruger! :Heartred

Dette var første gang jeg virkelig kunne se blasto når den kom som et lite stjerneskudd for å feste seg. Jeg håper så veldig at den finner et fint sted der inne. Så fint at den vil bli i mange måneder. Ni måneder, for å være presis:joyful:
 
Back
Topp