30ish
Forelsket i forumet
Sniker. Gratulerer SÅ myePositiv test i dag, 12 dpo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker. Gratulerer SÅ myePositiv test i dag, 12 dpo
Takk Hvordan går det med deg?Sniker. Gratulerer SÅ mye
Det var virkelig fint å se, jeg har håpet for degTakk Hvordan går det med deg?
Det skjønner jeg! Veldig belastning med all den ventingen Men hjelper å føle seg hørt og ivaretatt ja. Håper det går fort til novemberDet var virkelig fint å se, jeg har håpet for deg
Det går heilt greit med meg, takk for at du spør! Venter på nye datoer for nytt uttak, som sannsynligvis blir i november. Har hatt samtale med sykehuset, og får lov å prøve de medisinene jeg ønsket og dobbel trigger denne gang. I tillegg får jeg teste ut Letrozol i ventesyklusene, så jeg er i grunnen ganske fornøyd med sykehuset akkurat nå Det endrer selvfølgelig ikke det faktumet at jeg helst skulle vært gravid for evigheter siden, men det hjelper å føle seg hørt likevel.
Gratulerer så mye!Positiv test i dag, 12 dpo
Tusen takkGratulerer så mye!
Oi ja amh på 34 var veldig høyt da. Det høres bra ut!Da blir det egguttak mandag 23/9 på oss. Ultralyden gikk bra, livmorslimhinne på litt over 9mm og de største eggposene var på rundt 15-17mm. Fortsetter på medisiner et par dager til, og tar Ovitrelle lørdag. De mente alt ser veldig fint ut, og nevnte også at jeg har amh på 34 som et godt tegn. Veldig spent!
Hurra! Har flytta degJeg kan flyttes over på ruger. Fikk satt inn en fin liten blasto i dag
Det er blodprøver fra i fjor høst, men da jeg spurte om det, sa de at amh sjelden stuper, så tallet fortsatt burde være høyt nå.Oi ja amh på 34 var veldig høyt da. Det høres bra ut!
Tusen takk! Jeg håper og håper Men det er skikkelig nervepirrende denne gangenKrysser fingrene for deg, og satser på de er av skikkelig god kvalitet
Å, så hyggelig! Gratulerer! 22 uker, da begynner man å tro på det også Veldig glad på dine vegne!Ja, det skjønner jeg godt. Det er ganske intenst og særlig med flere negative forsøk på rad :’(
Det går fint! Jeg ble gravid forrige innsett og er 22 uker på vei nå, så det begynner i stadig større grad å gå opp for meg at det antagelig kommer ei lita jente i januar
Hurra for tre modne og befruktede - krysser alt jeg kan for innsett og aller helst litt på frys også!
Hva slags test brukte du?Helt blank test idag 11 dpo, prøver igjen i morgen
Babyplan, men den hadde forresten gått ut på dato. Har det mye og si troHva slags test brukte du?
Vet ikke.. har ikke brukt babyplan sine noe særlig. Men vet at rsfu sine er dårlige og kan gi falsk negativ. Tenker både Make sure og clearblue digital er ganske sikre.Babyplan, men den hadde forresten gått ut på dato. Har det mye og si tro
Masse lykke til!Slimhinne på 8 mm og innsett 24/9. Har byttet fra cyglogest til utrogestan bare for å prøve noe annet denne gangen, virkestoffet er jo det samme så tviler på det endrer noe.
Nå settes det tilbake 2 stk så håper en av de fester seg