September 2024

Takk :Heartred Hvordan går det med deg?
Det var virkelig fint å se, jeg har håpet for deg :D

Det går heilt greit med meg, takk for at du spør! Venter på nye datoer for nytt uttak, som sannsynligvis blir i november. Har hatt samtale med sykehuset, og får lov å prøve de medisinene jeg ønsket og dobbel trigger denne gang. I tillegg får jeg teste ut Letrozol i ventesyklusene, så jeg er i grunnen ganske fornøyd med sykehuset akkurat nå :hilarious: Det endrer selvfølgelig ikke det faktumet at jeg helst skulle vært gravid for evigheter siden, men det hjelper å føle seg hørt likevel.

Det var virkelig fint å se, jeg har håpet for deg :D

Det går heilt greit med meg, takk for at du spør! Venter på nye datoer for nytt uttak, som sannsynligvis blir i november. Har hatt samtale med sykehuset, og får lov å prøve de medisinene jeg ønsket og dobbel trigger denne gang. I tillegg får jeg teste ut Letrozol i ventesyklusene, så jeg er i grunnen ganske fornøyd med sykehuset akkurat nå :hilarious: Det endrer selvfølgelig ikke det faktumet at jeg helst skulle vært gravid for evigheter siden, men det hjelper å føle seg hørt likevel.
Det skjønner jeg! Veldig belastning med all den ventingen :Heartred Men hjelper å føle seg hørt og ivaretatt ja. Håper det går fort til november :Heartred

Da blir det egguttak mandag 23/9 på oss. Ultralyden gikk bra, livmorslimhinne på litt over 9mm og de største eggposene var på rundt 15-17mm. Fortsetter på medisiner et par dager til, og tar Ovitrelle lørdag. De mente alt ser veldig fint ut, og nevnte også at jeg har amh på 34 som et godt tegn. Veldig spent!

Da blir det egguttak mandag 23/9 på oss. Ultralyden gikk bra, livmorslimhinne på litt over 9mm og de største eggposene var på rundt 15-17mm. Fortsetter på medisiner et par dager til, og tar Ovitrelle lørdag. De mente alt ser veldig fint ut, og nevnte også at jeg har amh på 34 som et godt tegn. Veldig spent!
Oi ja amh på 34 var veldig høyt da. Det høres bra ut! :Heartred

Oi ja amh på 34 var veldig høyt da. Det høres bra ut! :Heartred
Det er blodprøver fra i fjor høst, men da jeg spurte om det, sa de at amh sjelden stuper, så tallet fortsatt burde være høyt nå.

Ja, det skjønner jeg godt. Det er ganske intenst og særlig med flere negative forsøk på rad :’(
Det går fint! Jeg ble gravid forrige innsett og er 22 uker på vei nå, så det begynner i stadig større grad å gå opp for meg at det antagelig kommer ei lita jente i januar :shy:
Hurra for tre modne og befruktede - krysser alt jeg kan for innsett og aller helst litt på frys også! :Heartpink
Å, så hyggelig! Gratulerer! 22 uker, da begynner man å tro på det også :Heartred Veldig glad på dine vegne!

Jeg holder håpet oppe, og imorgen får jeg ny oppdatering. Det blir utrolig spennende, og jeg håper så veldig at eggene mine har utviklet seg bra. Det har vært problemer med delingen ved hvert uttak, som visstnok kan tyde på dårlig eggkvalitet (selvom amh er høy «for alderen» min:smiley-ashamed004). Jeg har tatt q10 og nycoplus gravid vitaminer hele sommeren for å hjelpe på- så jeg håper virkelig at det har hjulpet. Men jeg har alltid fått til et innsett, men nå har jeg en litt dårligere følelse…. Men som sagt, jeg tviholder på håpet til jeg får neste oppdatering!

Back
Topp