September 2024

:joyful: Det er helt greit! Jeg håper alt jeg har på innsett på fredag, men jeg synes disse dagene etter egguttak ofte er fryktelige. Det er en eviglang ventelek. Først venting på om de blir befruktet og utvikler seg som de skal, så om det blir innsett og så de eviglange dagene/ukene etter innsett…. Men en dag av gangen, ikke sant?;)
Dette er ikke for utålmodige mennesker, hilsen verdens mest utålmodige menneske :hilarious: hang in there! :Heartpink

Onsdag (i overimorgen!) har vi ultralyd, og jeg håper så veldig på uttak fredag og innsett en gang tidlig i neste uke. Kanskje allerede mandag 23.9?

(Sist hadde jeg ultralyd på en fredag og innsett påfølgende mandag. Det var da ultralyd på behandlingsdag 9 og uttak på dag 12. Innsett tre dager seinere med 9,2 mm livmorslimhinne.)

Veldig spent på tida framover nå, og effekten medisinene har hatt. Føler meg stinn i magen, men ikke smerter, bare ubehag.

Onsdag (i overimorgen!) har vi ultralyd, og jeg håper så veldig på uttak fredag og innsett en gang tidlig i neste uke. Kanskje allerede mandag 23.9?

(Sist hadde jeg ultralyd på en fredag og innsett påfølgende mandag. Det var da ultralyd på behandlingsdag 9 og uttak på dag 12. Innsett tre dager seinere med 9,2 mm livmorslimhinne.)

Veldig spent på tida framover nå, og effekten medisinene har hatt. Føler meg stinn i magen, men ikke smerter, bare ubehag.
Så spennende! Jeg kjenner den følelsen av å være stinn. Den får jeg også. Akkurat nå føles det som om noen har tatt en gaffel og rotet rundt i eggstokkene (som jo nesten er sant for et egguttak:smiley-ashamed004).

Jeg hadde ul på behandlingsdag 7 og uttak på dag 10 (idag). Vanligvis så har jeg hatt uttak på dag 12 så jeg er superspent på hvordan dette går. Jeg fikk ut færre egg enn jeg har gjort før, men forhåpentligvis så er de ikke overmodne og klarer seg bra etter befruktning :Heartred

Så spennende! Håper du har massssse egg! Jeg følte meg ganske full i magen sist og det stemte jo godt med at det var 19 egg som venta.

Gleder meg til å høre :happy:

Jeg fikk 12 blastocyster på frys!! Er ikke det ekstremt mange? Selvfølgelig veldig fornøyd, men også litt etisk vanskelig siden jeg ikke vil sitte igjen med overtallige embryo ..
Herregud ja det er ekstremt mange ja!! Sa de noe om graderingen på dem?

Hei alle i september gruppa! Jeg melder meg på her, selvom jeg er litt treg! Jeg hadde egguttak idag. Det ble 5 egg ut, noe som er mindre enn jeg hadde de to første gangene. «Ulempen» for meg er at folliklene har vokst i utakt, så for å få med mange har vi de to andre gangene dratt det ut 2 dager lenger enn denne runden. Da har noen vært veldig store, og jeg har hørt at det heller ikke er bra? Så nå håper jeg at de 5 er superfine og kommer seg fint gjennom de neste dagene. Men kjenner at jeg er litt stressa…!
Sniker inn i gruppa for å si så hyggelig å se deg her daisy bloom! Dagboka di var så hyggelig å lese med reisen til spireland husker jeg. Ønsker deg masse lykke til i dette forsøket :Heartpink

Enormt livaktige drømmer i natt! Drømte at det vokste kroppsdeler ut av hoftene mine :yuck::confused004:laughing021

Sniker inn i gruppa for å si så hyggelig å se deg her daisy bloom! Dagboka di var så hyggelig å lese med reisen til spireland husker jeg. Ønsker deg masse lykke til i dette forsøket :Heartpink
Tusen takk :Heartred Det var hyggelig å høre! Veldig hyggelig å se noen kjente navn også! Føles som en evighet siden jeg var her inne sist (selvom det ikke er så veldig lenge)- jeg måtte ta en liten pause, men det føles godt å være i gang igjen og håper det holder helt til mål. Må vel oppdatere dagboken også etterhvert, men det får komme litt etter litt. Vi får se hvordan der går frem til innsett- tør liksom ikke helt å håpe på for mye enda. Hvordan går det med deg?:Heartred

Ok, embryologen ringte fra Medicus og av de 5 eggene jeg fikk ut igår var 3 av de modne. Alle de 3 har blitt befruktet, og ser veldig bra ut foreløpig. De er akkurat der de skal være. Men jeg er superstressa! Jeg har aldri hatt så få egg på dette stadiet:nailbiting: Jeg trøster meg med at de ser bra ut alle 3, og håper de holder hele veien.

Ok, embryologen ringte fra Medicus og av de 5 eggene jeg fikk ut igår var 3 av de modne. Alle de 3 har blitt befruktet, og ser veldig bra ut foreløpig. De er akkurat der de skal være. Men jeg er superstressa! Jeg har aldri hatt så få egg på dette stadiet:nailbiting: Jeg trøster meg med at de ser bra ut alle 3, og håper de holder hele veien.
Krysser fingrene for deg, og satser på de er av skikkelig god kvalitet :Heartred

Ble så lettet av melding fra laboratoriet til Spiren i dag ☺️ Jeg ventet på melding angående de to siste embryoene, og nå er det klart at 1 av de 2 kunne fryses ❤️ Det betyr 4 blasto på frys og et ferskinnsett i går ❤️ Så nå krysser jeg fingrene for det som er innsatt

Hcg på 9757 22dpo/5+1 :Heartpink

Last edited:
Tusen takk :Heartred Det var hyggelig å høre! Veldig hyggelig å se noen kjente navn også! Føles som en evighet siden jeg var her inne sist (selvom det ikke er så veldig lenge)- jeg måtte ta en liten pause, men det føles godt å være i gang igjen og håper det holder helt til mål. Må vel oppdatere dagboken også etterhvert, men det får komme litt etter litt. Vi får se hvordan der går frem til innsett- tør liksom ikke helt å håpe på for mye enda. Hvordan går det med deg?:Heartred
Ja, det skjønner jeg godt. Det er ganske intenst og særlig med flere negative forsøk på rad :’(
Det går fint! Jeg ble gravid forrige innsett og er 22 uker på vei nå, så det begynner i stadig større grad å gå opp for meg at det antagelig kommer ei lita jente i januar :shy:
Hurra for tre modne og befruktede - krysser alt jeg kan for innsett og aller helst litt på frys også! :Heartpink

Back
Topp