September 2024

:joyful: Det er helt greit! Jeg håper alt jeg har på innsett på fredag, men jeg synes disse dagene etter egguttak ofte er fryktelige. Det er en eviglang ventelek. Først venting på om de blir befruktet og utvikler seg som de skal, så om det blir innsett og så de eviglange dagene/ukene etter innsett…. Men en dag av gangen, ikke sant?;)
Dette er ikke for utålmodige mennesker, hilsen verdens mest utålmodige menneske :hilarious: hang in there! :Heartpink
 
Onsdag (i overimorgen!) har vi ultralyd, og jeg håper så veldig på uttak fredag og innsett en gang tidlig i neste uke. Kanskje allerede mandag 23.9?

(Sist hadde jeg ultralyd på en fredag og innsett påfølgende mandag. Det var da ultralyd på behandlingsdag 9 og uttak på dag 12. Innsett tre dager seinere med 9,2 mm livmorslimhinne.)

Veldig spent på tida framover nå, og effekten medisinene har hatt. Føler meg stinn i magen, men ikke smerter, bare ubehag.
 
Onsdag (i overimorgen!) har vi ultralyd, og jeg håper så veldig på uttak fredag og innsett en gang tidlig i neste uke. Kanskje allerede mandag 23.9?

(Sist hadde jeg ultralyd på en fredag og innsett påfølgende mandag. Det var da ultralyd på behandlingsdag 9 og uttak på dag 12. Innsett tre dager seinere med 9,2 mm livmorslimhinne.)

Veldig spent på tida framover nå, og effekten medisinene har hatt. Føler meg stinn i magen, men ikke smerter, bare ubehag.
Så spennende! Jeg kjenner den følelsen av å være stinn. Den får jeg også. Akkurat nå føles det som om noen har tatt en gaffel og rotet rundt i eggstokkene (som jo nesten er sant for et egguttak:smiley-ashamed004).

Jeg hadde ul på behandlingsdag 7 og uttak på dag 10 (idag). Vanligvis så har jeg hatt uttak på dag 12 så jeg er superspent på hvordan dette går. Jeg fikk ut færre egg enn jeg har gjort før, men forhåpentligvis så er de ikke overmodne og klarer seg bra etter befruktning :Heartred
 
Onsdag (i overimorgen!) har vi ultralyd, og jeg håper så veldig på uttak fredag og innsett en gang tidlig i neste uke. Kanskje allerede mandag 23.9?

(Sist hadde jeg ultralyd på en fredag og innsett påfølgende mandag. Det var da ultralyd på behandlingsdag 9 og uttak på dag 12. Innsett tre dager seinere med 9,2 mm livmorslimhinne.)

Veldig spent på tida framover nå, og effekten medisinene har hatt. Føler meg stinn i magen, men ikke smerter, bare ubehag.
Så spennende! Håper du har massssse egg! Jeg følte meg ganske full i magen sist og det stemte jo godt med at det var 19 egg som venta.

Gleder meg til å høre :happy:
 
Back
Topp