September 2024

Jeg kan flyttes til ikke gravid, kjemisk her :shy: Skal be om styrt syklus neste runde, det er foreløpig den eneste gangen et innsett ikke har endt i kjemisk. Helt sikkert bare tilfeldig, men jeg føler jeg må prøve!
 
@Kinelill Jeg kan settes på totalfrys. :sorry:

UL i dag viste en del eggposer som vokser fort, pluss noe fri væske, så de tar ikke sjansen og kjører totalfrys. Er ganske skuffet, slimhinnen min var 9,5 mm, tror det er ny rekord, så føles så dumt å kaste bort den muligheten.. Men men what to do, må jo bare høre på ekspertene! Skal da sette 2x gonapeptyl i morgen kveld og så blir det uttak på mandag.
Ikke noe erfaring med gonapeptyl, men har skjønt at de gir dette ved fare for overstimulering?!

Henger med dere i septembergruppa fremover allikevel da!:Heartred
Skjønner deg så godt, er både skuffende og stressende å måtte vente enda mer! Og når du i tillegg har mye tykkere slimhinne enn du pleier :Heartred Håper mensen kommer fort og at tiden raser frem mot innsett :)
 
hei ☺️ hvor tidlig etter innsett har dere fått positiv test?
Jeg fikk svak strek 11 dpo, så 8 dager etter innsett av 3dagers. Har skjønt at det kan gå fortere hvis man setter inn blasto :happy:
 
Jeg fikk svak strek 11 dpo, så 8 dager etter innsett av 3dagers. Har skjønt at det kan gå fortere hvis man setter inn blasto :happy:
Jeg satt inn på mandag en 5dagers, og synes den var veldig hvit i dag også. Jeg gir ikke opp håpet enda, men man blir helt tullete av ventetiden
 
Jeg satt inn på mandag en 5dagers, og synes den var veldig hvit i dag også. Jeg gir ikke opp håpet enda, men man blir helt tullete av ventetiden
Min var helt helt hvit 10dpo og da hadde jeg egentlig gitt opp. Du er 11 dpo i dag da? Kan enda komme :happy: fersk eller fryseforsøk? Mener å ha lest noe om at fryseforsøk kan ta lengre tid, men jeg har ingen erfaring med fryseforsøk så jeg er ikke sikker.
 
Min var helt helt hvit 10dpo og da hadde jeg egentlig gitt opp. Du er 11 dpo i dag da? Kan enda komme :happy: fersk eller fryseforsøk? Mener å ha lest noe om at fryseforsøk kan ta lengre tid, men jeg har ingen erfaring med fryseforsøk så jeg er ikke sikker.
Det var fryseforsøk denne gangen❤️ Jeg får håpe litt til. Klinikken satt dato til 25 september, men føler det var veldig lenge til
 
Back
Topp