Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For et resultat!Sussti - 32 år - B1 - Porgrunn - IVF #1 - Bemfola, Meriofert, Fyrmadel, Gonapeptyl - Totalfrys 6 egg
Da fikk jeg endelig resultatet! Av 15 egg ut på egguttak var det 6 stk. som kom på frys!
Krysser fingrene for deg!Var på UL i dag, folikkel på 17 mm så setter sprøyta i kveld og setter inn litt siste egg torsdag neste uke
Så flott, det var et bra resultat!Sussti - 32 år - B1 - Porgrunn - IVF #1 - Bemfola, Meriofert, Fyrmadel, Gonapeptyl - Totalfrys 6 egg
Da fikk jeg endelig resultatet! Av 15 egg ut på egguttak var det 6 stk. som kom på frys!
Gratulerer som ruger!Kan settes som ruger Satt inn 2-dagers, og foreløpig er 15 andre også med!! Til nå har lang protokoll-resultatet vært over all forventning! Sist gang falt de av mot slutten, så krysser fingrene for at noen henger med til frys!
Det er jo kjempebra! Krysser fingrene for at de klarer seg alle mannVet ikke helt hvordan statistikken er på dette, men fikk ut 12 egg i går, og i dag er 6 av dem befruktet <3 Liker å tro at det er gode tall og at de utvikler seg til mandagen
Ja enig! We’re on a roll hele september gruppa!Så mange gode nyheter og oppdateringer i gruppa nå! Måtte det bare fortsette!!
Skjønner at du er skuffet, vi ville jo alle helst vært gravide i fjor! Men forhåpentligvis blir resultatet verdt å vente på for deg! Jeg fikk gonapeptyl første gang, men var ikke i fare for overstimulering, så jeg vet ikke om det er en sammenheng. Jaa, gjør det!@Kinelill Jeg kan settes på totalfrys.
UL i dag viste en del eggposer som vokser fort, pluss noe fri væske, så de tar ikke sjansen og kjører totalfrys. Er ganske skuffet, slimhinnen min var 9,5 mm, tror det er ny rekord, så føles så dumt å kaste bort den muligheten.. Men men what to do, må jo bare høre på ekspertene! Skal da sette 2x gonapeptyl i morgen kveld og så blir det uttak på mandag.
Ikke noe erfaring med gonapeptyl, men har skjønt at de gir dette ved fare for overstimulering?!
Henger med dere i septembergruppa fremover allikevel da!
Jeg fikk også 2xgonapeptyl ved planlagt totalfrys. Husker ikke helt årsaken, men ikke pga. fare for overstimulering, jeg hadde tre egg.Ikke noe erfaring med gonapeptyl, men har skjønt at de gir dette ved fare for overstimulering?!
Gratulerer! Spennende tider i venteVellykket innsett så nå er jeg ruger av en forhåpentligvis perfekt blastocyst som skal bli lillebror eller lillesøster
Åå, totalfrys er så skuffende! Den ekstra måneden man må vente er jo døden. Må du ha en pausesyklus også? Men ja, man må jo bare stole på at de gjør det beste for deg Håper du får mange fine på frys da!@Kinelill Jeg kan settes på totalfrys.
UL i dag viste en del eggposer som vokser fort, pluss noe fri væske, så de tar ikke sjansen og kjører totalfrys. Er ganske skuffet, slimhinnen min var 9,5 mm, tror det er ny rekord, så føles så dumt å kaste bort den muligheten.. Men men what to do, må jo bare høre på ekspertene! Skal da sette 2x gonapeptyl i morgen kveld og så blir det uttak på mandag.
Ikke noe erfaring med gonapeptyl, men har skjønt at de gir dette ved fare for overstimulering?!
Stemmer nok at dem gir Gonapeptyl ved planlagt totalfred. Er nok for å restarte syklusen din. Fikk det samme. Men den gode nyheten er at du får nok mensen ganske snart. Fikk mensen 7 dager etter egguttak som er mye raskere enn 14 som jeg er vant med så da er det ikke såååå lenge til innsett.@Kinelill Jeg kan settes på totalfrys.
Jaa, eller.. Når jeg får blødning nå etter uttaket (ca en uke etterpå), så kan jeg ikke bruke den syklusen! Jeg må vente til mens kommer på nytt, og SÅ kan jeg få innsett. Er snakk om ca 1.5 mnd, og i det store og det hele er vel ikke det så lenge I guess.. Får drikke nok rødvin for 9 mnd imensÅå, totalfrys er så skuffende! Den ekstra måneden man må vente er jo døden. Må du ha en pausesyklus også? Men ja, man må jo bare stole på at de gjør det beste for deg Håper du får mange fine på frys da!
Stemmer nok at dem gir Gonapeptyl ved planlagt totalfred. Er nok for å restarte syklusen din. Fikk det samme. Men den gode nyheten er at du får nok mensen ganske snart. Fikk mensen 7 dager etter egguttak som er mye raskere enn 14 som jeg er vant med så da er det ikke såååå lenge til innsett.
Skjønner at det er sykt kjipt, men kos deg masse med lakris, vin, spekemat og deilige oster i mellomtiden - for neste runde må det være din turJaa, eller.. Når jeg får blødning nå etter uttaket (ca en uke etterpå), så kan jeg ikke bruke den syklusen! Jeg må vente til mens kommer på nytt, og SÅ kan jeg få innsett. Er snakk om ca 1.5 mnd, og i det store og det hele er vel ikke det så lenge I guess.. Får drikke nok rødvin for 9 mnd imens
Åå, godt du sa det, det hadde jeg glemt! Sykepleier sa faktisk i dag at jeg kan forvente mens ca en uke etter uttak, så da stemmer jo det! Én uke mindre hjelper faktisk mye!!