September 2024

Vi ligger helt likt, jeg var også på kontroll i dag, skal på ny kontroll fredag og mest sannsynlig uttak mandag! Hvilken syklusdag er du på nå? :Heartred

Forresten, noen som vet hvordan Porsgrunn gjør det når uttak er mandager? Regner med de ikke setter inn blasto på lørdager..?!
Syklusdag 10 og stimuleringsdag 9 :) Har du fått noe anslag på hvor mange egg de regner med å få ut?
 
Vi ligger helt likt, jeg var også på kontroll i dag, skal på ny kontroll fredag og mest sannsynlig uttak mandag! Hvilken syklusdag er du på nå? :Heartred

Forresten, noen som vet hvordan Porsgrunn gjør det når uttak er mandager? Regner med de ikke setter inn blasto på lørdager..?!
Ja, jeg lurte også på hvordan det i så fall blir med innsett med uttak mandag. Jeg går privat på Medicus, men har ikke inntrykk av at de heller jobber helg?
 
Ja, jeg lurte også på hvordan det i så fall blir med innsett med uttak mandag. Jeg går privat på Medicus, men har ikke inntrykk av at de heller jobber helg?
Det der er faktisk noe av det som er positivt med Riksen, de gjør både uttak og innsett i helg. Innsettet som jeg nå er gravid i uke 22 med var på en søndag. Men om klinikken er stengt i helg, og man skal ha innsett, så blir det som regel på dag 3. Hos Hausken hadde jeg uttak tirsdag og måtte ha innsett fredag pga kræsj med helg.
 
Ja, jeg lurte også på hvordan det i så fall blir med innsett med uttak mandag. Jeg går privat på Medicus, men har ikke inntrykk av at de heller jobber helg?
Hos Medicus hadde jeg uttak på en mandag, og da satte de inn fredag (4-dagers). Er noen år siden da, så vet ikke om de fortsatt gjør det samme :)
 
Back
Topp