September 2024

Da var mensen der, etter bare 21 dager (!). Sist jeg gikk på progesteron ble neste syklus 35 dager, så ble overraska! Men kroppen har ropt om pms og menssymptomer noen dager, så samtidig føles det helt riktig i kroppen. Og forrige mens var jo sen pga kjemisk graviditet.

Da blir det stimulering fra og med i morgen (!). Stress å ha første dag i morgen fordi jeg har en krevende arbeidsdag med arbeidstid mens jeg skal ta hormonsprøytene, men det får bare gå.

Kan du gå rett fra syklus med progesteron til stimulering for å ta ut egg?
 
Dag 7 med stimulering og har vært på første ultralydkontroll. Alt så veldig bra og normalt ut. Egguttak fredag eller mandag, ny kontroll på onsdag for å se. Slimhinnen var også bra. Potensialet mitt er å få ut 13 egg, men blir spennende å se om alle rekker vokse seg store nok :)
 
Dag 7 med stimulering og har vært på første ultralydkontroll. Alt så veldig bra og normalt ut. Egguttak fredag eller mandag, ny kontroll på onsdag for å se. Slimhinnen var også bra. Potensialet mitt er å få ut 13 egg, men blir spennende å se om alle rekker vokse seg store nok :)
Så spennende :D Masse lykke til og krysser fingrene for mange flotte egg <3
 
Jeg kan settes på gravid, jeg er jo det enn så lenge ❤️ 11 dpo i dag.
 

Vedlegg

  • IMG_4008.jpeg
    IMG_4008.jpeg
    678,5 KB · Visninger: 6
Back
Topp