Vet du, jeg hadde SÅ de samme tankene som deg denne runden. Derimot har jeg aldri slitt med slimhinnen, utenom denne gangen. På kontroll nr én var slimhinnen fin. 8 mm og tresjiktet, problemet her var at eggposene hadde vokst aaaaltfor lite til å være CD11. Så tiltross for at jeg skulle ha innsett i syklus uten NOE medisiner ble jeg satt på Letrozol på CD 11-15, og ny kontroll CD18. Jeg var sur og stressa fordi planen var å prøve innsett i helt naturlig syklus. Har hatt nok sykluser med Otrivelle og Letrozol som aldri har resultere i positiv test.
Kontroll CD18 viste ledende eggpose på 17mm og noe udefinert slimhinne på rundt 6mm. Gyn som tok undersøkelsen trodde ikke de kom til å gå for innsett med den slimhinna. Jeg kunne også se at den ikke så bra ut, så når klinikken ringte og sa jeg skulle sett Ovitrelle 4 dager etterpå hvis jeg ikke fikl positiv eggløsningstest før det, så ble jeg skeptisk. Var det verdt å kaste bort 11-12 000 på dette?
Men vi gjorde det likevel, og så har det gått såå bra, foreløpig
Ikke helt til å sammenligne med din situasjon, men vil bare si at jeg føler meg sååå igjen i tankene dine, kjære
@Høsteple
Har sagt det før, og sier det igjen: du har ofte vært min inspirasjon her. Med så mange nedturer på veien, og likevel står du oppreist, støtter oss andre, samtidig som du er realistisk og sier ting som det er