September 2023

Jeg testa positivt på lørdag, 10DPO i siste prøveperiode før vi skulle starte opp IVF neste syklus. Ganske i sjokk. Det samme skjedde jo i sommer og vi mista nesten med en gang, så jeg tør ikke helt å juble, men.. Kanskje det nå endelig skal gå? (2MA og 1SA siste året). Jeg setter meg på gravid, og får nyte det så lenge det varer- og håpe det sitter helt inn!
Gratulerer så mye!!

Det ble uttak av den ene folikkelen vår i dag, men der var det dessverre ingenting.. i løpet av uka skal vi få vite om de anbefaler å prøve på nytt. Jeg håper det, og med nedregulering denne gangen sånn at vi vet at menopuren og alt starter til «riktig tidspunkt» i syklusen. Men vi får se.. hvis de ikke vil la oss gjøre det igjen, så kanskje vi må tenke på å snakke med andre klinikker eller noe. Føler ikke dette forsøket ble «ordentlig» nok til at jeg kommer til å klare å slå meg til ro med at «vi prøvde i alle fall» liksom. Kjip dag! Nå skal jeg spise burger king og ligge i sofaen resten av dagen :sour: :Heartred
Ånei, så utrolig trist. Sender det en stor klem ❤️

Uff der var ikke en god kontroll I dag. Slimhinnen er fin i tykkelse men var "lite definert" skrev legen og da vil medicus ha en ny kontroll på fredag. Synes forøvrig kommunikasjon med medicus er lite effektivt, tungrodd system. Tar gjerne et par timer før legen har sett på resultatene, så skal spl ringe opp, men dersom jeg har noen spørsmål så må de ringe meg opp på nytt. Plutselig har det går tre timer fra kontroll før noe som helst er avklart...
Så aller tidligst innsett cd 22. Jeg får litt bismak i munnen og dårlig magefølelsen av dette. Er så sliten også, akkurat må kjennes det ut som at jeg ikke orker mer snart.

Jeg testa positivt på lørdag, 10DPO i siste prøveperiode før vi skulle starte opp IVF neste syklus. Ganske i sjokk. Det samme skjedde jo i sommer og vi mista nesten med en gang, så jeg tør ikke helt å juble, men.. Kanskje det nå endelig skal gå? (2MA og 1SA siste året). Jeg setter meg på gravid, og får nyte det så lenge det varer- og håpe det sitter helt inn!
Gratulerer så masse!! :Heartred

Uff der var ikke en god kontroll I dag. Slimhinnen er fin i tykkelse men var "lite definert" skrev legen og da vil medicus ha en ny kontroll på fredag. Synes forøvrig kommunikasjon med medicus er lite effektivt, tungrodd system. Tar gjerne et par timer før legen har sett på resultatene, så skal spl ringe opp, men dersom jeg har noen spørsmål så må de ringe meg opp på nytt. Plutselig har det går tre timer fra kontroll før noe som helst er avklart...
Så aller tidligst innsett cd 22. Jeg får litt bismak i munnen og dårlig magefølelsen av dette. Er så sliten også, akkurat må kjennes det ut som at jeg ikke orker mer snart.
Så kjipt med sånn følelse! Klem til deg :HeartredEr det noen plasser du vet om der akkurat det der med kommunikasjon og spørsmål går litt smoothere? Har ikke tenkt over det men det er jo akkurat sånn ja. Vi venter på svar på noe i dag og nå er jo klokka bikka fire så da får vi ikke vite noe i dag..

Så kjipt med sånn følelse! Klem til deg :HeartredEr det noen plasser du vet om der akkurat det der med kommunikasjon og spørsmål går litt smoothere? Har ikke tenkt over det men det er jo akkurat sånn ja. Vi venter på svar på noe i dag og nå er jo klokka bikka fire så da får vi ikke vite noe i dag..
Jeg vet ikke helt, men både på st Olavs og spiren var det annerledes. Som om at spl hadde mer spillerom i å kunne svare på spm og gi råd :scratch virker også som at de har hatt mye å gjøre i dag!

Er det noen som skal flyttes i kategori? Er ny på dette så har ikke helt oversikt.

@Høsteple og @mamlala smart! Flytta deg dit nå.

Skal prøve å holde i tråden selv om det foreløpig ikke blir ivf på meg- men tagg meg gjerne og «mas» om jeg glemmer av det litt!

Jeg har vært til Ul kontroll idag, og for et resultat i forhold til det vi er vant til!

H: 15-10-10-6
V: 15-11-9-6

De er litt ujevne i vekst, men er fornøyd likevel! Normalt sett er det bare 3-4 eggposer totalt de der. Så dette er jo en dobling ❤️

Jeg har vært til Ul kontroll idag, og for et resultat i forhold til det vi er vant til!

De er litt ujevne i vekst, men er fornøyd likevel! Normalt sett er det bare 3-4 eggposer totalt de der. Så dette er jo en dobling ❤️
Så bra! :woot: Er det effekten av duostim? Veldig spennende! Skal du på flere kontroller før uttak?

Så bra! :woot: Er det effekten av duostim? Veldig spennende! Skal du på flere kontroller før uttak?
Ja, tror det! Blir og kortere stimulering da eggposene var større enn de vanligvis er etter 7 dager med stimulering! Leste at mange som ikke responderer så bra i follikelstimulerende fase responderer bedre i lutealfasen fordi kroppen naturlig produserer LH også. Veldig spennende!

Skal på ny kontroll på fredag ❤️

Wow! Fanatiske nyheter! Blir spennende å følge med :hello2 :Heartred

Sniker litt her inne:Heartred
Sender deg en stor klem, er så kjipt når kroppen ikke responderer. Jeg må bare si at slimhinna mi var heller ikke tydelig definert denne runden. Og eggløsning var en uke forsinka i forhold til vanlig syklus, på syklusdag 22:wideyed:

Og det med kommunikasjon med klinikken, er SÅÅÅ enig! Både Porsgrunn og Hausken har vært veldig treige på det, eneste bedre med Hausken er at det er mulig å ringe dem.

Back
Topp